Gå til innhold

Kan jeg bruke passfoto til førerkort?


Alja

Anbefalte innlegg

Jeg har oppkjøring i oktober og lurer derfor på om jeg kan bruke passfotoet mitt i førerkortet. 

 

Jeg fikk nytt pass for ca to år siden så jeg har ikke akkurat forandret meg noe særlig. 

 

Er det mulig? Jeg hater å ta bilder til slike ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der er automat som tar elektroniske bilder etter at du har bestått oppkjøringen på trafikkstasjonen. Du trenger ikke tenke på bilder.

Anonymous poster hash: 62474...20e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og på den automaten blir man kjempelekker. :fnise:

hahahahaa, jeg måtte ta bilde på den fordømte automaten i forbindelse med teori.... Vel... Jeg så faen ikke ut for fem flate øre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahaa, jeg måtte ta bilde på den fordømte automaten i forbindelse med teori.... Vel... Jeg så faen ikke ut for fem flate øre.

Førerkort og passbilder ser ingen ut i måneskinn på, så vi er alle i samme båt. Bildene skal heller ikke brukes for å fremstille oss som fotomodeller, heldigvis.

Anonymous poster hash: 62474...20e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har oppkjøring i oktober og lurer derfor på om jeg kan bruke passfotoet mitt i førerkortet.

Jeg fikk nytt pass for ca to år siden så jeg har ikke akkurat forandret meg noe særlig.

Er det mulig? Jeg hater å ta bilder til slike ting...

Nei. De tar bilde der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har oppkjøring i oktober og lurer derfor på om jeg kan bruke passfotoet mitt i førerkortet. 

 

Jeg fikk nytt pass for ca to år siden så jeg har ikke akkurat forandret meg noe særlig. 

 

Er det mulig? Jeg hater å ta bilder til slike ting...

vel visst det er deg på bilde i avataren din så vil du se bra ut uansett tenker jeg,du er jo råvakker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahaa, jeg måtte ta bilde på den fordømte automaten i forbindelse med teori.... Vel... Jeg så faen ikke ut for fem flate øre.

Kanskje det er dårlig nytt men hos meg brukte de det bildet som ble tatt i forbindelse med teoriprøven...

Anonymous poster hash: c8ca7...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahaa, jeg måtte ta bilde på den fordømte automaten i forbindelse med teori.... Vel... Jeg så faen ikke ut for fem flate øre.

Jeg fornyet førerkortet i går (har C1 og må fornye hvert 5. år), og for en gangs skyld ble jeg kjempefornøyd med bildet i automaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff håper ikke de bruker bildet fra da jeg tok teori. Det så ikke ut som meg engang...

Jaja. Får bare se hva som skjer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff håper ikke de bruker bildet fra da jeg tok teori. Det så ikke ut som meg engang...

Jaja. Får bare se hva som skjer

Dessverre så gjør de det. Faren min (sensor) advarte meg ikke, jeg ser ut som et troll med trutemunn (uheldig sminke)

Kondolerer de neste 20 årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dessverre så gjør de det. Faren min (sensor) advarte meg ikke, jeg ser ut som et troll med trutemunn (uheldig sminke)

Kondolerer de neste 20 årene.

Å herreeeeeeee :-((((( fader altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk fått komplimenter for å sett pen ut på passbildet mitt.. Haha, umulig. Man ser ut som en død fisk uansett på sånne bilder.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som har tatt teori, men ikke fått førerkort ennå: Dere kan alltids ta nytt bilde før førerkortet blir bestilt. Det er lov, men det må betales for bare.

Anonymous poster hash: aabe2...397

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...