AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #41 Skrevet 11. september 2015 Jeg har lastet ned Bill Warners Hadith på Ipaden, lest den, og er i sjokk. Anonymous poster hash: 412f3...beb 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #42 Skrevet 11. september 2015 Jeg har lastet ned Bill Warners Hadith på Ipaden, lest den, og er i sjokk.Anonymous poster hash: 412f3...beb Kort referat..? Anonymous poster hash: 1e273...70f
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #43 Skrevet 11. september 2015 Der står oppskriften på hva de kan gjøre med vantro. Halshugging er anbefalt, løgn for å fremme Islam, timegifte for å kunne begå voldtekt, ideologien bak Jihad, og apartheidsystem i samfunn de tar over. Boka er ikke lang og kostbar, men gir innsikt i hvorfor IS oppfører seg som de gjør. Dessverre.Anonymous poster hash: 412f3...beb 4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #44 Skrevet 11. september 2015 Jeg forstår alt sammen, men blir jo halshugget når jeg åpner munnen om temaet. De som støtter flyktninger er så ufattelig aggressive om dagen. Anonymous poster hash: 0bbbb...bd6 Denne aggressiviteten skremmer meg. Slik som denne nyhetssaken som omhandlet en FRP-politiker som skadet seg stygt i en Segway-ulykke. Han ble latterliggjort i en facebook-kommentar der kommentator håpet han ikke ble hentet med sykebil, fordi det ville vært bedre om han ble hjulpet der han var. Og hundrevis hengte seg på, mange av mine venner delte og lo av denne kommentaren, og lo av politikeren. Massesuggesjon, der alle hauset hverandre opp. Som hyener over et offer. Jeg ble så uendelig skuffet over flere av mine venner. Hvorfor ikke prøve å argumentere og diskutere i stedet for å le og hate? Hvorfor er det greit å hetse en mann som ble stygt skadet, bare fordi han kanskje hadde meninger mange ikke er enig i? Er det greit å latterliggjøre mennesker som har et annet syn på ting? Er det ikke akkurat det med toleranse og likhet de samme menneskene kjemper for? Ironisk nok spør jeg: Hvor er medmenneskeligheten? (Jeg er selv ikke enig med mye av det FRP står for, men jeg hetser dem da ikke.)Anonymous poster hash: f8e73...e7d 4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #45 Skrevet 11. september 2015 Denne aggressiviteten skremmer meg. Slik som denne nyhetssaken som omhandlet en FRP-politiker som skadet seg stygt i en Segway-ulykke. Han ble latterliggjort i en facebook-kommentar der kommentator håpet han ikke ble hentet med sykebil, fordi det ville vært bedre om han ble hjulpet der han var. Og hundrevis hengte seg på, mange av mine venner delte og lo av denne kommentaren, og lo av politikeren. Massesuggesjon, der alle hauset hverandre opp. Som hyener over et offer. Jeg ble så uendelig skuffet over flere av mine venner. Hvorfor ikke prøve å argumentere og diskutere i stedet for å le og hate? Hvorfor er det greit å hetse en mann som ble stygt skadet, bare fordi han kanskje hadde meninger mange ikke er enig i? Er det greit å latterliggjøre mennesker som har et annet syn på ting? Er det ikke akkurat det med toleranse og likhet de samme menneskene kjemper for? Ironisk nok spør jeg: Hvor er medmenneskeligheten? (Jeg er selv ikke enig med mye av det FRP står for, men jeg hetser dem da ikke.)Anonymous poster hash: f8e73...e7d Jeg forteller faktisk folk, venner inkludert, at jeg mener de bidrar i å ødelegge Norge. Men var dum nok til å kommentere sakelig på en artikkel på Facebook forrige uke som omhandlet at det var flest menn, og da fikk jeg hatske kommentarer mot meg av bekjente og folk jeg ikke kjenner så godt, det var skremmende og jeg tør ikke kommentere mer nå offentlig på Internett. Men melder meg ut av alle støttegrupper og kommer aldri til å like noe som fremstiller flyktninger (ødeleggelsen av Europa) positivt. Mister jeg venner av denne grunnen er det helt ok, har de jeg trenger uansett. Anonymous poster hash: 0bbbb...bd6 2
Sitronmelis Skrevet 11. september 2015 #46 Skrevet 11. september 2015 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/flyktningkrisen-i-europa/sverige-ingen-tvinges-til-aa-bli-registrert/a/23522405/ Ja det er jeg. Norge tar de vel i mot med åpne armer. Velkommen skal dere være IS-krigere. Tror jeg pakker bagen og flytter til Australia snart. Der har de ihvertfall streng asylpolitikk! 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #47 Skrevet 11. september 2015 Ikke at det egentlig har noe betydning! Men hva skal man stemme på da? Har pleid å stemme høyre, men i realiteten hjelper jo ikke det noe! :s Bor selv i Oslo og jeg planlegger å flytte vekk etter endt studie, er lærerstudent, så kan ikke akkurat si noe høyt heller... Er ikke redd nå, men jeg lurer virkelig på hva fremtiden kommer til å bringe! Såpass sterkt at jeg faktisk revurderer det å få barn!Anonymous poster hash: 24dd9...adb Ironisk nok skulle endelig fremtiden smile.Og jeg var gal nok til å tenke på å få et barn,før jeg blir for gammel.Men etter urolighetene og invasjonen av flyktninger til hele Europa startet,og alle de skremmende filmene av sinte bråkete flyktninger som velter som en "syndeflod" over Europa...ble jeg så skremt,at jeg har revurdert å få barn.Tror det er best å la være nå.Livredd,for at det skal bli en jente.Og at hun skal oppleve,ting som jeg selv har opplevd..og som jeg ikke ønsker at min verste fiende engang skal oppleve... Ille nok å bli angrepet av egne nordmenn,om man ikke skal frykte analfabetene i tillegg...det unner jeg ikke en evt. datter.Og vokse opp i et samfunn hvor hun må føle frykt og stress,og stadig på vakt,og tenke at man konstant kan bli angrepet av gjenger og all mulig slags analfabetisk pøbel... Da er det fan meg bede å ikke bli født.Ikke leve i dette samfunnet.Ser for meg t helvete på jord... Den siden som tror de har noe å "tjene" på dette,tar feil!!! Vold og psykiske skader hos kvinner som eks PTSS...gir stor ufruktbarhet!!!Bare en adarsel! Nei glad for at jeg begynner å bli gammel nå.De beste årene i Norge har vært.Ser ikke håp for neste generasjon dessverre... Anonymous poster hash: 444ec...c2f 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #48 Skrevet 11. september 2015 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/flyktningkrisen-i-europa/sverige-ingen-tvinges-til-aa-bli-registrert/a/23522405/ Ja det er jeg. Norge tar de vel i mot med åpne armer. Velkommen skal dere være IS-krigere. Tror jeg pakker bagen og flytter til Australia snart. Der har de ihvertfall streng asylpolitikk! Ja, det er vel det at land mister helt kontrollen over hvem og hvor mange som kommer inn som virkelig er skremmende.Anonymous poster hash: f8e73...e7d 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #49 Skrevet 11. september 2015 Jeg forteller faktisk folk, venner inkludert, at jeg mener de bidrar i å ødelegge Norge. Men var dum nok til å kommentere sakelig på en artikkel på Facebook forrige uke som omhandlet at det var flest menn, og da fikk jeg hatske kommentarer mot meg av bekjente og folk jeg ikke kjenner så godt, det var skremmende og jeg tør ikke kommentere mer nå offentlig på Internett. Men melder meg ut av alle støttegrupper og kommer aldri til å like noe som fremstiller flyktninger (ødeleggelsen av Europa) positivt. Mister jeg venner av denne grunnen er det helt ok, har de jeg trenger uansett. Anonymous poster hash: 0bbbb...bd6 Jeg er dessverre såpass feig at jeg jatter med og sklir inn i mengden. Jeg har mye å tape ved å bli eksludert av venner og kolleger som singel, ung kvinne.Anonymous poster hash: f8e73...e7d 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #50 Skrevet 11. september 2015 Jeg er dessverre såpass feig at jeg jatter med og sklir inn i mengden. Jeg har mye å tape ved å bli eksludert av venner og kolleger som singel, ung kvinne.Anonymous poster hash: f8e73...e7d Hva med å vinkel det slik: Ja, håper de som allerede er her får den hjelpen de trenger, men håper for Guds skyld at fokuset nå flyttes over til Libanon og interne flyktninger inne i Syria, skulle ønske at DE fikk hjelp, slik at de som er ressurssterke har mulighet til å flytte tilbake og bygge opp landet sitt så snart det er fred"Anonymous poster hash: 1e273...70f 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #51 Skrevet 11. september 2015 Jeg er dessverre såpass feig at jeg jatter med og sklir inn i mengden. Jeg har mye å tape ved å bli eksludert av venner og kolleger som singel, ung kvinne.Anonymous poster hash: f8e73...e7d Kan jo skjønne det, er heldig og har egen familie og en bestevenninne, og bryr meg derfor ikke om jeg mister andre venner. Men vet mange misliker meg og omtaler meg som mye stygt jeg ikke fortjener (rasist bla.a) fordi jeg frykter fremtiden, og det er virkelig ikke hyggelig å vite at folk prater sånn om en. Vi får trøste oss med at de vil bite sine tidligere ord i seg når de får oppleve det nye Norge. Anonymous poster hash: 0bbbb...bd6 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #52 Skrevet 11. september 2015 Ironisk nok skulle endelig fremtiden smile.Og jeg var gal nok til å tenke på å få et barn,før jeg blir for gammel.Men etter urolighetene og invasjonen av flyktninger til hele Europa startet,og alle de skremmende filmene av sinte bråkete flyktninger som velter som en "syndeflod" over Europa...ble jeg så skremt,at jeg har revurdert å få barn.Tror det er best å la være nå.Livredd,for at det skal bli en jente.Og at hun skal oppleve,ting som jeg selv har opplevd..og som jeg ikke ønsker at min verste fiende engang skal oppleve... Ille nok å bli angrepet av egne nordmenn,om man ikke skal frykte analfabetene i tillegg...det unner jeg ikke en evt. datter.Og vokse opp i et samfunn hvor hun må føle frykt og stress,og stadig på vakt,og tenke at man konstant kan bli angrepet av gjenger og all mulig slags analfabetisk pøbel... Da er det fan meg bede å ikke bli født.Ikke leve i dette samfunnet.Ser for meg t helvete på jord... Den siden som tror de har noe å "tjene" på dette,tar feil!!! Vold og psykiske skader hos kvinner som eks PTSS...gir stor ufruktbarhet!!!Bare en adarsel! Nei glad for at jeg begynner å bli gammel nå.De beste årene i Norge har vært.Ser ikke håp for neste generasjon dessverre... Anonymous poster hash: 444ec...c2f Og hvor mange etnisk norske kvinner i Norge-er ikke allerede voldtatte,misshandlet og lider av eks PTSS i skjul,uten at noen er klar over det??Mange anmelder aldri?Noe som er vanlig,konsekvens av misshandling og overgep. Vell alle disse.Er i dag syke og uproduktive unge kvinner i Norge.Som samfunnet"skjuler" og ikke "forstår" seg på.Hva feiler deg???Hvorfr gifter du deg aldri?Hvorfor får hun aldri barn ?Kan det tenkes at det ligger sykdom og skader bak?Nei hønsehjernene av menn...forstår ikke dette.De bare skylder på feminismen,og påstår norske damer er bortskjemte og kravstore...fy fan. Dere skulle ha visst hvordan det føles å leve med PTSS...og prøve å fungere,klare jobb og alt... IDIOTER.Dere utrydder oss!!!. De later som om vi ikke har et problem,når det gjelder ødeleggelse av unge kvinner i Norge.Og neste generasjon.Som følge av vold,overgrep og sykdom,knyttet til dette.Det er konsekvensen. Anonymous poster hash: 444ec...c2f 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #53 Skrevet 11. september 2015 Og hvor mange etnisk norske kvinner i Norge-er ikke allerede voldtatte,misshandlet og lider av eks PTSS i skjul,uten at noen er klar over det??Mange anmelder aldri?Noe som er vanlig,konsekvens av misshandling og overgep. Vell alle disse.Er i dag syke og uproduktive unge kvinner i Norge.Som samfunnet"skjuler" og ikke "forstår" seg på.Hva feiler deg???Hvorfr gifter du deg aldri?Hvorfor får hun aldri barn ?Kan det tenkes at det ligger sykdom og skader bak?Nei hønsehjernene av menn...forstår ikke dette.De bare skylder på feminismen,og påstår norske damer er bortskjemte og kravstore...fy fan. Dere skulle ha visst hvordan det føles å leve med PTSS...og prøve å fungere,klare jobb og alt... IDIOTER.Dere utrydder oss!!!. De later som om vi ikke har et problem,når det gjelder ødeleggelse av unge kvinner i Norge.Og neste generasjon.Som følge av vold,overgrep og sykdom,knyttet til dette.Det er konsekvensen. Anonymous poster hash: 444ec...c2f Det verste av alt...det finnes hjerneløse sadister og pykopater der ute i samfunnet av begge kjønn...som fryder seg...når de leser i avisene om unge HVITE jenter som blir banket opp,voldtatt,evt.gruppevoldtatt av både nordmenn eller våre nye analfabeter-gjenger... Kan ikke fatte at mennesker kan være så onde og dumme.Mister troen på menneskeheten..Tenk..å ha så liten hjerne.At de fryder seg....og syns det er til pass for enkelte uskyldige kvinner.Forde de er sinte tapere selv...som etter hvert utvikler en form for sykelig sadisme,psykopati o.l d.v.s et ønske om å skade uskyldige. Bare mennesker uten hjerne..utvikler seg-til å bli slik!!! Anonymous poster hash: 444ec...c2f 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #54 Skrevet 24. mai 2016 Kom over denne tråden nå. Ganske interessant. Ble dessverre mer pessimistisk med tanke på fremtiden etter å ha lest forskjellige meninger her. Hadde for ikke så lenge siden svigermor på besøk, som er fra et land i Syd-Europa. De sliter med ekstremt mye; arbeidsløshet, kriminalitet.. Jeg er i utgangspunktet positiv til å blande kulturer og folkeslag, men jeg har faktisk også kjent på denne redselen de siste to årene særlig. At jeg faktisk er redd for hvordan dette skal gå. Og når svigermor nå sier at de har flyttet til et annet land for å komme seg unna problemene, og er fryktelig bekymret for sitt barnebarn og datter som fortsatt bor der... ja, da blir jeg enda mer bekymret. En bekjent av min svigermor som har jobbet ganske høyt oppe internasjonalt, ser for seg ganske store globale problemer, som en mulig krig. Kjenner jeg blir helt utkjørt.. fader heller. Vi har så fint land.. Skjønner ikke hva man kan gjøre. Situasjonen i deres hjemland virker helt kjørt. Er det noen som er positive til utviklingen? Positive til løsninger? Tror ikke en gjeng pessimister vil få landet på kjøl gli ihvertfall ;-) Anonymkode: f4ea7...868
Gjest Tom/Loki Skrevet 24. mai 2016 #56 Skrevet 24. mai 2016 Har jeg aldri tenkt på, men kan ikke si jeg er det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå