Gå til innhold

Er du redd for framtiden?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Så velter det inn med immigranter og flyktninger til Europa.

Og det vil strømme inn arabere i mange år. Hva vil det gjøre med Norge? Og vår kultur?

I januar ga IS Europa dette løftet:  http://www.dagbladet.no/2015/02/20/nyheter/utenriks/is/37813645/

Og nå strømmer det inn mennesker fra Midtøsten, mange med Skandinavia som mål. Noen ser at dette er mennesker på en vanvittig flukt gjennom Europa, mens andre ser på mange av immigrantene/flyktningene som bidragsturisme.

Mange reiser gjennom flere land som kan gi dem beskyttelse, derfor er det mange som stiller seg spørsmålet om dette er mennesker som har planer om å immigrere til Europa. Å aldri reise hjem for å gjennreise landet når den dagen kommer.

Vi har blitt fortalt gjennom media at dette er bare toppen av isfjellet, og når vi i tillegg skal gi familiegjenforening til mennesker som ikke er på flukt, ja hvordan skal vi da klare å hjelpe alle dem som virkelig trenger beskyttelse i framtiden? Er begrepet gjenforening utdatert? Er dette noe vi skal forsette med? Selv om et menneske trenger beskyttelse, er det ikke sikkert at resten av familien blir forfulgt og trenger beskyttelse.

Så dette: vår kultur?

Så kom dette : å velter det inn med immigranter og flyktninger til Europa.

Og det vil strømme inn arabere i mange år. Hva vil det gjøre med Norge? Og vår kultur?

Så kom dette: http://no.sputniknews.com/verden/20150907/637608.html

Og nå begynner jeg å bli betenkt på hva det er vi driver med. Vet vi hvor disse IS krigerne befinner seg? Har PST oversikten?

Landene som brøt Schengen-avtalen i helga og lot være å registrere immigrantene, tar de ansvaret for liv som måtte gå tapt?

Kall meg rasist om det hjelper, men nå har vi IS på trappa og hva gjør vi nå? IS advarte oss og alt har gått bra med IS krigerne på vei til Europa.

Og her er de kommet til Sverige, hvorfor ikke Norge?

http://no.sputniknews.com/verden/20150828/599844.html

Jeg er veldig redd for framtiden, redd for hvordan livet blir for mine barnebarn som skal leve her. Er du redd? Eller kan du trøste oss som er redde for framtiden og hvordan livet blir?

Innlegg ryddet for hikke og dobbelposting

Nordvesta, mod.

Anonymous poster hash: bfcdd...949

Endret av Nordvesta
  • Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg er redd for framtiden, ikke for min egen del for jeg har ikke så lenge igjen, men jeg er bekymret for hva som skjer med Norge. Media og politikerne har kjørt et voldsomt propagandastunt de siste dagene og ukene, og til min forbauselse (må jeg si) ser det ut som om nordmenn flest sluker propagandaen med søkke og snøre, og dette er skremmende, for det er opplagt at et folk som ikke engang er villige til å kjempe for sin eksistens, ikke vil overleve. Jeg synes det er veldig rart at nordmenn flest ikke forstår at det nå kjøres en psyop fra politikere og media for å øke innvandringen til Norge. I det kommende valget blir det veldig spennende å se om det er de innvandringsvennlige eller de innvandringskritiske går fram. Dersom det er de innvandringsvennlige som går fram, så betyr det at nordmenn har latt seg overbevise av løgnene, og da har nordmenn og Norge ingen sjanse til å overleve. Dersom de innvandringskritiske går fram, har vi enda en sjanse.

• Liker 11
Skrevet

Redd ja, men man har ikke noe annet valg enn å innse realitetene og tilpasse seg. Europa er over og ut mye raskere enn antatt. Det er kjørt. 

Dette er en folkevandring av mennesker som vil HA det vi har bygget opp. De føler at de har rett siden vi har herjet så mye i deres land. Og kanskje de har rett? Vi får rette pekefingeren mot våre politikere. 

https://www.youtube.com/watch?v=9c4Rvz5stHE

Anonymous poster hash: 8e4cd...709
Skrevet

Nei personlig er jeg ikke redd fremtiden. Jeg er helt sikker på at vi vil rydde opp og få sendt de fleste ut av landet. Jeg tror også det vil komme til et oppgjør mot islam her i landet og i Europa. Jeg tror høyreekstreme krefter vil vokse seg store og jeg tror det er nødvendig for og få ryddet opp. Om ikke dette skjer, vil jeg være svært bekymret for mine barn som er jenter og vi vet alle hvordan islam ser på kvinner.

• Liker 5
Skrevet

Nei personlig er jeg ikke redd fremtiden. Jeg er helt sikker på at vi vil rydde opp og få sendt de fleste ut av landet. Jeg tror også det vil komme til et oppgjør mot islam her i landet og i Europa. Jeg tror høyreekstreme krefter vil vokse seg store og jeg tror det er nødvendig for og få ryddet opp. Om ikke dette skjer, vil jeg være svært bekymret for mine barn som er jenter og vi vet alle hvordan islam ser på kvinner.

Hvordan skal vi klare å få de ut av landet når vi ikke har klart å få kakkerlaken Krekar utvist? Tipper FN, Amnesty, EU og andre flyktningsvennlige organisasjoner kommer til å blande seg inn, tro meg.

Jeg er også redd for mitt barn som er jente. Skal hun bruke hijab noen år fra nå? Uff og uff.

Anonymous poster hash: 81529...e61

• Liker 3
Skrevet

Hvordan skal vi klare å få de ut av landet når vi ikke har klart å få kakkerlaken Krekar utvist? Tipper FN, Amnesty, EU og andre flyktningsvennlige organisasjoner kommer til å blande seg inn, tro meg.

Jeg er også redd for mitt barn som er jente. Skal hun bruke hijab noen år fra nå? Uff og uff.

Jeg forstår din frykt, jeg har selv 3 jenter. Derfor engasjerer jeg meg mot islam. Om ikke hadde jeg styrt unna debatter om islam.

For og få folk ut, må vi våge å utfordre utgåtte menneskerettigheter og andre ikke viktige internasjonale avtaler som venstresiden ser på som hellige. For dem er ikke hellige. Vi kan bryte dem når vi ønsker det. Krekar kunne vært sendt ut for lenge siden, om vi ønsket det. Isteden koster han oss skattebetalere mange hundretusen i advokatutgifter.

Men dessverre tror jeg vi må oppleve islamsk terror, mer voldtekter og annet vold, begått av asyl og flyktninger fra ikke vestlige land. Det er nok prisen og betale før eliten våkner opp her i landet. Hva som lukker deres fornuft aner jeg ikke. Men det er meget interessant.

• Liker 4
Skrevet

Dere har mer grunn til å være redde enn dere aner....

Så få strutsehodet opp av jorden og gjør det det som er rett. Valget om to år avgjør vår skjebne. Går det dårlig er det ikke lenger demokratiske metoder som evt. redder Europa men borgerkriger...:(

Anonymous poster hash: c4b43...c60

• Liker 4
Skrevet

Dere har mer grunn til å være redde enn dere aner....

Så få strutsehodet opp av jorden og gjør det det som er rett. Valget om to år avgjør vår skjebne. Går det dårlig er det ikke lenger demokratiske metoder som evt. redder Europa men borgerkriger... :(

Hva mener du man skal stemme på av partier? FrP har blitt PK, de andre må dessverre erfare før de vil endre noe. Vi har ingen partier til å ta et oppgjør mot islam. Derfor tror jeg at det må smelle litt og vi må erfare. Full borgerkrig tror jeg ikke det blir.

• Liker 1
Skrevet

Jeg forstår din frykt, jeg har selv 3 jenter. Derfor engasjerer jeg meg mot islam. Om ikke hadde jeg styrt unna debatter om islam.

For og få folk ut, må vi våge å utfordre utgåtte menneskerettigheter og andre ikke viktige internasjonale avtaler som venstresiden ser på som hellige. For dem er ikke hellige. Vi kan bryte dem når vi ønsker det. Krekar kunne vært sendt ut for lenge siden, om vi ønsket det. Isteden koster han oss skattebetalere mange hundretusen i advokatutgifter.

Men dessverre tror jeg vi må oppleve islamsk terror, mer voldtekter og annet vold, begått av asyl og flyktninger fra ikke vestlige land. Det er nok prisen og betale før eliten våkner opp her i landet. Hva som lukker deres fornuft aner jeg ikke. Men det er meget interessant.

Tror du eliten kommer til å våkne opp her i landet? Har mine tvil. Se på Sverige og andre land som opplever de tingene du nevner daglig. Ingenting skjer. Da spørs hva som må til for at grensene blir stengt for godt og pakket blir sendt ut.

• Liker 3
Skrevet

Tror du eliten kommer til å våkne opp her i landet? Har mine tvil. Se på Sverige og andre land som opplever de tingene du nevner daglig. Ingenting skjer. Da spørs hva som må til for at grensene blir stengt for godt og pakket blir sendt ut.

Svenskene har ingen tradisjon med og diskutere innvandring og de problemer det medfører. Her i landet har debatten vært i mer en 30 år. Hagen advarte om dagens situasjon for over 30 år siden, da kastet pøblene egg på han.

Jeg tror folket og eliten vil våkne opp den dagen det rammer dem selv, eller mennesker som står dem nærme. En ting som stoppet den gode utviklingen var terroren fra ABB. For folk var på vei til å bli mer motstandere av AP og sosialismen her i landet, samt innvandrere. Men så smalt det og folk fikk sympati. Det var AP som fikk styre debatten, FrP ble satt på sidelinja og der står dem ennå. Derfor er det viktig og bruke alle saker man kan i mot islam og ikke vestlige innvandrere. Men dessverre trengs det noen alvorlige hendelser.

• Liker 2
Skrevet

helt kort  Ja

Det vil alltid bli bråk når så mange forskjellige mennesker med forskjellig syn bor innpå hverandre.

Muslimer klarer ikke la være å krige innenbyrds..Sia mot sunni.. Sykt ..

Anonymous poster hash: b3adf...d2d
  • Liker 3
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Redd for fremtiden? Nei, jeg må si jeg gleder meg litt egentlig. Det skal bli deilig når antall muslimer når et kritisk antall og deres politiske agendaer kan bli gjennomført. Jeg mener ikke at hver en muslim har denne agendaen i bakhode som en langsiktig plan. Men hva tror du skjer når muslimer kommer til landet og trenger ikke forholde seg til nordmenn annet enn personen på NAV kontoret? Jo de holder på sin kultur og holdninger. Til slutt er det så mange av dem at de kan presse frem disse holdningene som gjerne ikke er i harmoni med det norske folk og norsk kultur. Hvis du trodde det var splittelser i samfunnet i dag, så kan du virkelig glede deg til Islam når et kritisk antall.

Hvis det er slik at massinvandring vil ruinere landet så er det jo selvfølgelig muslimene som blir de første til å rømme. Takk for lånet roper de i det de stikker. Oss nordmenn? Vel innen den tid er min levetid snart over, så jeg kan være takknemlig for at jeg levde i Norge sine glansdager. Men våre barn? Ja de driter vi på, så enkelt er det. Våre barn skal bli født inn i gjeld til skuldrene i en elendig økonomi. Hva så egentlig? Vi hjalp jo en gjeng lykkejegere som rømte til hjemlandet sitt igjen så fort det ble dårlig velferd her.  :fnise: 

Skrevet

Redd for fremtiden? Nei, jeg må si jeg gleder meg litt egentlig. Det skal bli deilig når antall muslimer når et kritisk antall og deres politiske agendaer kan bli gjennomført. Jeg mener ikke at hver en muslim har denne agendaen i bakhode som en langsiktig plan. Men hva tror du skjer når muslimer kommer til landet og trenger ikke forholde seg til nordmenn annet enn personen på NAV kontoret? Jo de holder på sin kultur og holdninger. Til slutt er det så mange av dem at de kan presse frem disse holdningene som gjerne ikke er i harmoni med det norske folk og norsk kultur. Hvis du trodde det var splittelser i samfunnet i dag, så kan du virkelig glede deg til Islam når et kritisk antall.

Hvis det er slik at massinvandring vil ruinere landet så er det jo selvfølgelig muslimene som blir de første til å rømme. Takk for lånet roper de i det de stikker. Oss nordmenn? Vel innen den tid er min levetid snart over, så jeg kan være takknemlig for at jeg levde i Norge sine glansdager. Men våre barn? Ja de driter vi på, så enkelt er det. Våre barn skal bli født inn i gjeld til skuldrene i en elendig økonomi. Hva så egentlig? Vi hjalp jo en gjeng lykkejegere som rømte til hjemlandet sitt igjen så fort det ble dårlig velferd her.  :fnise: 

Mye enig med deg. Jeg ser også frem til at folk vil erfare den galskap dem har satt i gang og jublet for.

• Liker 1
Skrevet

Ja jeg er redd. Alt for mange nordmenn er naive og jeg frykter at Norge er på vei ut av å være et velferdssamfunn. En av grunnene til at jeg har revurdert å få barn.

• Liker 7
Skrevet

Ja, jeg er livredd og det har ødelagt mye av livet mitt for jeg tenker på dette 100% av dagen og har ingen håp for fremiden lenger. Skal bokstavelig talt flytte ut av Oslo nå pågrunna det, og der har jeg hele nettverket mitt :(

Anonymous poster hash: 0bbbb...bd6

• Liker 4
Skrevet

Ja, jeg bekymrer meg for fremtida. Prognosene er ikke veldig gode akkurat nå mtp de fremtidige utgiftene den norske staten har forpliktet seg til (dagens pensjonsfond er som kjent allerede bundet opp til kommende generasjon pensjonister, etterslep på nasjonalt og kommunalt vedlikehold beløper seg i verste fall til flere tusen millarder også, og økende). I tillegg ser norsk økonomi til å bli svak i overskuelig fremtid, å komme inn på boligmarked er vanskelig, mange har bundet opp en stor del av sin fremtidige inntekt (som attpåtil må kunne forventes å bli lavere) i gjeld. Så kommer oljekollapsen om ikke alt for lenge.

Jeg frykter at man om et par tiår plutselig befinner seg i en situasjon hvor man spør, og mange kommer til å kreve å få svar på hvor alle pengene har blitt av og hva vi har fått igjen for det. Da kan det virkelig bli dårlig stemning. Det er tross alt lite av norsk økonomi i dag som går til varig verdiskapning.

Anonymous poster hash: 525c9...0fb
  • Liker 3
Skrevet

Ja, jeg er livredd og det har ødelagt mye av livet mitt for jeg tenker på dette 100% av dagen og har ingen håp for fremiden lenger. Skal bokstavelig talt flytte ut av Oslo nå pågrunna det, og der har jeg hele nettverket mitt :(Anonymous poster hash: 0bbbb...bd6

Dere må bare komme dere ut. Vi vil trenge dere i tiden som kommer. Skjømmer det er trist med nettverk.

Jeg kommer til å miste mye av mitt og. Jeg makter ikke leve med disse sivilisasjonssvikerne jeg har omgitt meg med alt for lenge mer. Jeg vil vende dem ryggen. Jeg sluttet i jobben min for noen måneder siden. Dette er litt av grunnen til det. Jeg jobbet på et sted der disse multikulturideene er helligst av alle steder. Du kan tenke det.

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg er redd. Merker til og med at angsten min forverres av dette. Føler at Norge ikke kommer til å være et trygt land å bo i.

Skrevet

Ja, jeg er redd. Merker til og med at angsten min forverres av dette. Føler at Norge ikke kommer til å være et trygt land å bo i.

Snart så trenger du ikke å føle det, men vi vil alle merke det. Det er tross alt jobbet hardt og lenge for å skape et langt mer utrygt samfunn. Venstresidens folk burde få en eller annen form for oppmerksomhet nå når de endelig ser ut til og lykkes.

• Liker 2
Skrevet

Ikke at det egentlig har noe betydning! Men hva skal man stemme på da? Har pleid å stemme høyre, men i realiteten hjelper jo ikke det noe! :s

Bor selv i Oslo og jeg planlegger å flytte vekk etter endt studie, er lærerstudent, så kan ikke akkurat si noe høyt heller... Er ikke redd nå, men jeg lurer virkelig på hva fremtiden kommer til å bringe! Såpass sterkt at jeg faktisk revurderer det å få barn!

Anonymous poster hash: 24dd9...adb

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...