Gå til innhold

Hvordan spørre han om han vil finne på noe? uten å virke veeeldig interessert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okei, jeg overtenker helt sykt, bare sånn at det er sagt. Jobber med saken, haha.

 

Anyways. 

Hvordan kan jeg spørre en fyr, jeg egentlig ikke vil skal tro jeg er betatt av, om å finne på noe?

På grunn av diverse vil jeg egentlig ikke at han skal tro jeg er interessert, men siden han helt ut av det blå og veldig overasskende sa til meg her om dagen at hvis jeg vil finne på noe så måtte jeg si fra. Jeg fikk egentlig litt sjokk, for inntrykket mitt av han fra før er at han egentlig ikke bryr seg og bare vil en ting. Jeg aner virkelig ikke om han mente det eller om det bare var babling, så er egentlig derfor jeg vil spørre. Også vil jeg jo selvsagt finne på noe med han hvis han faktisk mener det. Jeg bare aner ikke hvordan jeg skal gå frem. Tips anyone?

 

Hva er best?

først si hei og snakke litt vanlig før jeg spør?

Gå rett på sak og bare spørre om å finne på noe, uten noe prat først?

Dra inn at han (!) har snakket om det og at det er "derfor" jeg spør, typ noe ala: "har tenkt på det du sa og kan godt finne på noe en dag ja, om du vil?" (men den er kanskje litt teit)

Ååh jeg blir gal.. haha



Anonymous poster hash: ac808...51a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei! Jeg skal på xxxx idag, hvis du fortsatt ville finne på noe så bli med! 



Anonymous poster hash: c6a6d...28c
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har han jo kasta ballen veldig tydelig til deg og gitt klart signal om at HAN vil finne på noe med deg  - så hvis DU vil finne på noe med han nå så må du jo bare spørre han rett ut :)

Noen syns kanskje det er best å møtes å gå en liten tur å bare prate eller sitte på en benk,
andre ganger er det lettere å spørre om man skal møtes for å ta en øl, eller du må i hvertfall kontakte han å si "Hei, hva med fredag? Finne på noe da?" også enten se om han foreslår noe å gjøre eller være ekstra imponerende å ha pønsket ut noe du tar han med på.
Men for all del, hvis du IKKE tenker å ha sex med han på første date så unngå å ha hjemmedate.
Hvis du bare vil bli kjent med han som person først så møt han gjerne på bar med hans venner og dine venner, men om du vil date han så gjør noe hyggelig du og han. Hvis du har hørt at han bare er ute etter en ting bør du uansett være obs på det og enten trekke deg unna å spare følelsene dine eller prøve å være med på moroa så lenge det varer, en player er alltid en player.



Anonymous poster hash: cb07a...e15
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Halla. Planer fredag? Lyst til å stikke ut en tur?" Så enkelt kan det gjøres.

 

Hva er for øvrig galt med å vise interesse?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Halla. Planer fredag? Lyst til å stikke ut en tur?" Så enkelt kan det gjøres.

 

Hva er for øvrig galt med å vise interesse?

 

Hun er redd for avslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hele verden er redd for avslag. Get over it, right? ;)

Enig, man må gjennom mange for å finne den spesielle også. Man må hoppe ut i det og lærer så lenge man lever ;)

Anonymous poster hash: cb07a...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, TS her.

Det er veldig invikla hele greia egentlig. Har møtt han flere ganger før og er ikke redd for å få avslag. tvert imot. vil bare vite hvor jeg har han. Men jeg fant en løsning på problemet, så er ikke noe å snakke om lenger :P 



Anonymous poster hash: ac808...51a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, TS her.Det er veldig invikla hele greia egentlig. Har møtt han flere ganger før og er ikke redd for å få avslag. tvert imot. vil bare vite hvor jeg har han. Men jeg fant en løsning på problemet, så er ikke noe å snakke om lenger :P  Anonymous poster hash: ac808...51a

Hva var løsningen da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...