Gå til innhold

Voldtekt eller ONS?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Herregud da jente. Dette er jo definisjonen på voldtekt. Normale folk som har kink avtaler på forhånd og er enige om hvor grensene går. Hvordan kan du lure på dette? Var det noe du ville? Nei. Prøvde du å stoppe det? Ja. Var han voldelig og tvang deg? Ja. Skynd deg til en lege og dokumenter dritten og kom deg til politiet før han går løs på andre som naivt håper på et normalt ligg.

Les ts sitt innlegget rett over ditt. 

Anonymous poster hash: 82938...8fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I helgen var jeg på byen, jeg ble en fyr hjem ( frivillig) og viste jo at med det, ble det jo også sex. Når vi kom inn dit så kysset vi og han begynte å kle av meg og jeg hjalp også han av med klærne, men når klærne var av så ble han veldig hardhendt, han begynte å lugge meg, klappe til meg i ansiktet, på rompa osv, jeg skrek slutt, men det virket som om han ble mer tent av det, han dyttet meg ned i sengen og fistet meg så jeg begynte å blød, jeg skrek fortsatt slutt og vred meg i alle slags posisjoner for å komme meg løs og da dunket han hodet mitt inn i veggen før han stakk penisen sin i meg, på dette tidspunktet hadde han holdt på i en times tid og jeg var sliten. Jeg lå der, gjorde ikke motstand, men deltok heller ikke. Når han var ferdig la han seg ned ved siden av meg i sengen, det var blod der etter meg, men det så ikke ut som han brydde seg. Det føltes ut som jeg var helt paralysert, jeg hadde vondt i kroppen og klarte ikke bevege meg, jeg var redd, jeg lå der flere timer, han sovnet, men når jeg reiste meg for å gå våknet han. Han spurte hva jeg skulle og jeg sa jeg måtte dra hjem. Han reiste seg opp og ga meg penger til taxien og takket for en hyggelig kveld.. Jeg smilte til han, tok imot og gikk fordi jeg ikke viste om jeg hadde god nok grunn til å være sint på han eller ikke. Jeg klarer ikke slutte å tenke på det, jeg har ikke fått sove og jeg føler meg så forvirra, sliten og skitten. Jeg har vondt i hele kroppen. Kan det hende at han bare tenkte at jeg ville og at han har en eller annen rape fetisj ? Jeg gråt og jeg gjorde jo masse motstand, men jeg ble jo tross alt med han hjem og var klar for å ha sex med han, bare ikke på den måten.. Jeg klarer ikke konsentrere meg på skolen og føler for å si det til noen, men klarer bare ikke få meg til å si alt det ekle han gjorde mot meg til noen, fordi jeg føler at jeg "ba" om det ved å bli med han hjem. Tenker dere at det var voldtekt eller at det var bare en dårlig ONS ? Jeg har hatt ONS en gang før, men det var veldig hyggelig bare og vi datet en stund etter det.  Anonymous poster hash: 27262...728

Helt klart voldtekt! Ingen tvil! Du burde anmelde han og sjekke deg for bevis. Jo flere kvinner som anmelder, jo mer vil dette bli tatt alvorlig av samfunnet. For en syk jævel han var. Viste han noen negative sider før dette skjedde?

Skrevet

Tusen takk igjen for all støtte dere gir meg, det betyr kjempe mye for meg. Jeg dro på voldtektsmottaket og de ga meg vaksine, forebyggende medisiner, tok prøver av alle blåmerker, underliv osv og ga meg masse støtte. De var virkelig kjempe flinke. De ga meg også smertestillende for smertene mine og en legeerklæring til skolen. Var lagt inn der i natt, det var ett tilbud de hadde til alle, men også for at de skulle følge litt med på meg med tanke på skaden i hodet. Det sa at de trodde jeg hadde en liten hjernerystelse, men det kunne også være sjokket som ga meg de symptomene så jeg skulle være forsiktig med tv bruk osv, ville bare gi dere en oppdatering. De sydde meg i underlivet siden det fortsatt var en rift som ikke hadde grodd, det var også endel sår inni og jeg har bestemt meg for å anmelde det. De tar godt vare på meg der og jeg skal til oppfølging allerede imorgen. Hilsen jeg som startet tråden.

Anonymous poster hash: 27262...728

Helt klart voldtekt! Ingen tvil! Du burde anmelde han og sjekke deg for bevis. Jo flere kvinner som anmelder, jo mer vil dette bli tatt alvorlig av samfunnet. For en syk jævel han var. Viste han noen negative sider før dette skjedde?

Se over her hva ts har skrevet i ettermiddag.

Anonymous poster hash: 82938...8fc

Skrevet

Tusen takk igjen for all støtte dere gir meg, det betyr kjempe mye for meg. Jeg dro på voldtektsmottaket og de ga meg vaksine, forebyggende medisiner, tok prøver av alle blåmerker, underliv osv og ga meg masse støtte. De var virkelig kjempe flinke. De ga meg også smertestillende for smertene mine og en legeerklæring til skolen. Var lagt inn der i natt, det var ett tilbud de hadde til alle, men også for at de skulle følge litt med på meg med tanke på skaden i hodet. Det sa at de trodde jeg hadde en liten hjernerystelse, men det kunne også være sjokket som ga meg de symptomene så jeg skulle være forsiktig med tv bruk osv, ville bare gi dere en oppdatering. De sydde meg i underlivet siden det fortsatt var en rift som ikke hadde grodd, det var også endel sår inni og jeg har bestemt meg for å anmelde det. De tar godt vare på meg der og jeg skal til oppfølging allerede imorgen. Hilsen jeg som startet tråden. Anonymous poster hash: 27262...728

Så flott at du har fått hjelp TS! Og jeg synes det er utrolig bra av deg at du har bestemt seg for å ammelde. Du kan spare flere kvinner fra å oppleve denne psykoen her :-)

Stor klem til deg og lykke til!

• Liker 2
Gjest Captain Hook
Skrevet

Tusen takk igjen for all støtte dere gir meg, det betyr kjempe mye for meg. Jeg dro på voldtektsmottaket og de ga meg vaksine, forebyggende medisiner, tok prøver av alle blåmerker, underliv osv og ga meg masse støtte. De var virkelig kjempe flinke. De ga meg også smertestillende for smertene mine og en legeerklæring til skolen. Var lagt inn der i natt, det var ett tilbud de hadde til alle, men også for at de skulle følge litt med på meg med tanke på skaden i hodet. Det sa at de trodde jeg hadde en liten hjernerystelse, men det kunne også være sjokket som ga meg de symptomene så jeg skulle være forsiktig med tv bruk osv, ville bare gi dere en oppdatering. De sydde meg i underlivet siden det fortsatt var en rift som ikke hadde grodd, det var også endel sår inni og jeg har bestemt meg for å anmelde det. De tar godt vare på meg der og jeg skal til oppfølging allerede imorgen. Hilsen jeg som startet tråden.

Så bra at du fikk hjelp da! Så snille var de ikke med meg, og jeg fikk aldri hjelp. 

Ikke bli med en fyr hjem neste gang før du har blitt kjent med han. 

Skrevet (endret)

TS - Jeg håper du får den hjelpen og oppfølgingen du trenger, og det er godt å høre at du er godt ivaretatt så langt :)

Endret av Bond
Skrevet

Tråden ryddet for krenkende innlegg, forherligse av brudd på norsk lov, avsporinger, samt en mengde svar. 

Bond, forumansvarlig

Skrevet

De hardhendte handlinger er vold.

Slik jeg forstår TS.ville hun ha sex. Der var bhun med. Så har dette vært et ons.med samleie, slikk og sug har det vært som TS ønsket.

Men så kommer det....Hva er ens seksuelle preferanser? Jeg tenker at også den partner TS.hadde burde skjønt at når TS.gjorde motstand var han over grensen. Ja det er de som pratiserer slik sex. Men da er det avtalt vil jeg mene.

Så med en ukjent uten avtsle er ikke dette normalt.

Volden er overgrep her når TS.protesterer.

Jeg er ikke så sikker partner ser slik på det. Hsn var hyggelig mot TS.etterpå ovs.

Så hvordan bevise dette som overgrep?

Påstå at det var avtalt? Er det fysiske skader som vises på TS? Hva vil partner si i et evt.politiavhør?

Skrevet

Slik jeg forstår TS.ville hun ha sex. Der var bhun med. Så har dette vært et ons.med samleie, slikk og sug har det vært som TS ønsket.

Men så kommer det....Hva er ens seksuelle preferanser? Jeg tenker at også den partner TS.hadde burde skjønt at når TS.gjorde motstand var han over grensen. Ja det er de som pratiserer slik sex. Men da er det avtalt vil jeg mene.

Jeg er ikke så sikker partner ser slik på det. Hsn var hyggelig mot TS.etterpå ovs.

Påstå at det var avtalt? Er det fysiske skader som vises på TS? Hva vil partner si i et evt.politiavhør?

Er ikke sikker på at han var så hyggelig, han kan vel så gjerne ha "takket for kvelden" for å pynte på og normalisere situasjonen, og gjøre ts mer forvirret.

Jeg mener ts står sterkt, med sin forklaring på hvordan hun har vist tydelig at hun ikke ville og motsatte seg både fysisk og verbalt og med sterke følelsesuttrykk, og at motparten så det nødvendig å holde henne fast, dunke hodet hennes i veggen mm. Fisting hvor underlivet revner er det også veldig troverdig at man motsetter seg. Overgrepene vil sikkert lyve om forløpet, men hun har en rettsmedisinsk undersøkelse som viser funn forenlig med det hun forklarer.

• Liker 3
Skrevet

Om det var fysiske skader som vises på TS? Vel, hun måtte sy i underlivet (har du ikke giddet å lese hele tråden?), så det vil jeg absolutt påstå.

Idiotisk innlegg du kommer med.

Anonymous poster hash: dc025...a5c

• Liker 4
Skrevet

De fleste overgrep handler ikke om plutselige overfall fra fremmede. Det handler i hovedsak om nettopp uventede handlinger fra personer som står deg nær eller som du er i ferd med å bli kjent med og som har utgitt seg for å være noe helt annet. Hvilken betydning har det at han var hyggelig mot TS etterpå? Det er da bare en måte å manipulere offer på for å plassere skyld/skam annet sted enn der dette faktisk hører hjemme; hos overgriperen!

En overgriper kan også være en omsorgsperson som hjelper med lekser og følger opp fritidsinteresser. De kan ofte fremstå som greie fyrer utenfra, hadde det ikke vært for visse hendelser som aldri skulle funnet sted. Det står ikke alltid skrevet "Monster" i pannen på mennene som utøver denne type overgrep, dessverre. Mener du seriøst at det TS beskriver kan defineres som noe annet enn et overgrep etter å ha hørt hennes opplevelse av hendelsen og også fått visshet i hvilke skader hun ble påført og behandlingen det krevde? Aldri i verden at denne mannen ikke er klar over at det han gjorde var mot hennes vilje og dermed også fullstendig galt!

Anonymous poster hash: ca1c8...6bc

• Liker 5
Skrevet

Om det var fysiske skader som vises på TS? Vel, hun måtte sy i underlivet (har du ikke giddet å lese hele tråden?), så det vil jeg absolutt påstå.

Idiotisk innlegg du kommer med.

Jeg tror ikke du forstår det jeg har skrevet. Jeg har ikke påstått at dette ikke var vold. Før jeg skrev mitt innlegg har ikke TS.skrevet at hun har vært og sydd.

Skrevet

De fleste overgrep handler ikke om plutselige overfall fra fremmede. Det handler i hovedsak om nettopp uventede handlinger fra personer som står deg nær eller som du er i ferd med å bli kjent med og som har utgitt seg for å være noe helt annet. Hvilken betydning har det at han var hyggelig mot TS etterpå? Det er da bare en måte å manipulere offer på for å plassere skyld/skam annet sted enn der dette faktisk hører hjemme; hos overgriperen!

En overgriper kan også være en omsorgsperson som hjelper med lekser og følger opp fritidsinteresser. De kan ofte fremstå som greie fyrer utenfra, hadde det ikke vært for visse hendelser som aldri skulle funnet sted. Det står ikke alltid skrevet "Monster" i pannen på mennene som utøver denne type overgrep, dessverre. Mener du seriøst at det TS beskriver kan defineres som noe annet enn et overgrep etter å ha hørt hennes opplevelse av hendelsen og også fått visshet i hvilke skader hun ble påført og behandlingen det krevde? Aldri i verden at denne mannen ikke er klar over at det han gjorde var mot hennes vilje og dermed også fullstendig galt!

Anonymous poster hash: ca1c8...6bc

Du forstår heller ikke om du er cen annen. Ikke mulig å vite med anonyme.

Jeg har nå nettopp skrevet det er vold.

Jeg har stilt meg spm.ved forståelsen til ons.partner.

Skrevet

Før jeg skrev mitt innlegg har ikke TS.skrevet at hun har vært og sydd.

Eh, jo. TS har ikke skrevet flere innlegg etter du skrev ditt første, så selvfølgelig stod infoen om at hun var sydd i underlivet lenger opp i tråden.

• Liker 3
Gjest supernova_87
Skrevet

Kjære deg, til og med om du hadde vært gift med dette mennesket, og delt seng med ham og hatt sex med ham over en periode på flere år, så hadde dette vært voldtekt. 

Jeg er glad for å lese at du var til et mottak der du fikk hjelp og støtte. Håper du har noen som støtter deg på veien og fremover, både med anmeldelsen og å komme tilbake til det vanlige livet etter en sånn grusom hendelse. 

Jeg vet ikke om du i det hele tatt leser tråden lenger, men husk på hvor mange her som støtter deg, og som vet at du ikke gjorde noe for å få oppleve dette. Vit at du ikke har noen skyld i at dette skjedde med deg. Sender deg masse gode tanker, og håper virkelig at den jævelen får betale. Du er modig og sterk som anmelder! Ta vare på deg selv. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Tusen tusen takk. Jeg har kontaktet voldtektsmottaket og fikk beskjed om å komme ned med tøy og diverse andre ting. Ønsker ikke å anmelde saken, bare samle litt tanker osv, men de ville alikevel sjekke skadene mine og ta prøver osv. 

Jeg synes det er utrolig sterkt av deg å gå til voldtektsmottaket og få tatt prøver. selv om du ikke ønsker å annmelde på nåværende tidspunkt så blir disse prøvene tatt vare på og du kan anmelde senere om du ombestemmer deg! Jeg har selv vert utsatt for vodtekt flere ganger av folk jeg kjenner på fest og har slitt med en del av de samme tankene som du gir uttrykk for, og jeg angrer den dag i dag på at jeg ikke gikk og fikk tatt en undersøkelse og prøver eller sa noe til noen om det før mange år senere. Da jeg kommer fra et lite bygdesamfunn og var redd for rykteflommen som ville komme om dette kom ut, så istede holdt jeg på den skitne hemmeligheten til overgriperene. Jeg forstår veldig godt vor vondt, ekkelt og forvirrende dette er for deg og synes det er utrolig sterkt og modig av deg å gjore noe med det, for selv om du ikke anmelder så er bare det å gå til voldtektsmottaket en måte å si til deg selv på at dette ikke var greit, dette var et overgrep og det er ikke din skyld. Husk at det er virkelig ikke din skyld noe av det han gjorde mot deg! De som sier noe annet vet ikke hva de snakker om. Ja du hadde kanskje drukket, ja du ble med han hjem for å ha sex og ja du kledde av deg. Men ingen av disse handligene var et ja på å bli brutalt tvunget til sex. Du sa NEI, du KJEMPET, du gråt og du kunne ikke gjort det tydligere at det han gjorde ikke var greit!  Han gjorde noe ulovelig da han ikke stanset når du gav første tegn til at dett ikke var noe du ønsket. Han var den som gjorde noe feil, han er den som burde følt seg skitten og han burde virkelig følt skammen, ikke du. Han fortjener å straffes ikke du!

Ble visst et langt innlegg dette her, jeg bare ble så provosert på dinge vegner.

Ønsker deg alt godt videre og håper du får den hjelpen og oppfølgingen du trenger.

Og aldri glem at dette ikke var din feil!

Anonymous poster hash: b73a1...a4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...