AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 I helgen var jeg på byen, jeg ble en fyr hjem ( frivillig) og viste jo at med det, ble det jo også sex. Når vi kom inn dit så kysset vi og han begynte å kle av meg og jeg hjalp også han av med klærne, men når klærne var av så ble han veldig hardhendt, han begynte å lugge meg, klappe til meg i ansiktet, på rompa osv, jeg skrek slutt, men det virket som om han ble mer tent av det, han dyttet meg ned i sengen og fistet meg så jeg begynte å blød, jeg skrek fortsatt slutt og vred meg i alle slags posisjoner for å komme meg løs og da dunket han hodet mitt inn i veggen før han stakk penisen sin i meg, på dette tidspunktet hadde han holdt på i en times tid og jeg var sliten. Jeg lå der, gjorde ikke motstand, men deltok heller ikke. Når han var ferdig la han seg ned ved siden av meg i sengen, det var blod der etter meg, men det så ikke ut som han brydde seg. Det føltes ut som jeg var helt paralysert, jeg hadde vondt i kroppen og klarte ikke bevege meg, jeg var redd, jeg lå der flere timer, han sovnet, men når jeg reiste meg for å gå våknet han. Han spurte hva jeg skulle og jeg sa jeg måtte dra hjem. Han reiste seg opp og ga meg penger til taxien og takket for en hyggelig kveld.. Jeg smilte til han, tok imot og gikk fordi jeg ikke viste om jeg hadde god nok grunn til å være sint på han eller ikke. Jeg klarer ikke slutte å tenke på det, jeg har ikke fått sove og jeg føler meg så forvirra, sliten og skitten. Jeg har vondt i hele kroppen. Kan det hende at han bare tenkte at jeg ville og at han har en eller annen rape fetisj ? Jeg gråt og jeg gjorde jo masse motstand, men jeg ble jo tross alt med han hjem og var klar for å ha sex med han, bare ikke på den måten.. Jeg klarer ikke konsentrere meg på skolen og føler for å si det til noen, men klarer bare ikke få meg til å si alt det ekle han gjorde mot meg til noen, fordi jeg føler at jeg "ba" om det ved å bli med han hjem. Tenker dere at det var voldtekt eller at det var bare en dårlig ONS ? Jeg har hatt ONS en gang før, men det var veldig hyggelig bare og vi datet en stund etter det. Anonymous poster hash: 27262...728
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 http://www.ung.no/overgrep/1569_Voldtekt_og_seksuelle_overgrep.html Anonymous poster hash: 82938...8fc 5
Charmander Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Høres ut som overgrep, det er ikke slik jeg eller noen jeg kjenner til behandler kvinner. 5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #4 Skrevet 8. september 2015 Ja, vet at det går under noen av tegnene på voldtekt, men så har jeg jo faktisk blitt med han hjem og hadde tenkt til å ha sex med han, bare ikke sånn.. Anonymous poster hash: 27262...728
fullkornspasta Skrevet 8. september 2015 #5 Skrevet 8. september 2015 Så lenge du ba ham slutte, eller fysisk prøvde å komme deg vekk, er det voldtekt. 26
Snurri Skrevet 8. september 2015 #7 Skrevet 8. september 2015 Dette er helt soleklart voldtekt, det har ikke noe å si at du i utgangspunktet var villig til å ha sex med ham. Da han ble hardhendt og tok det i en retning du ikke ønsket å gå, så sa du nei og trakk tydelig tilbake samtykket du hadde gitt tidligere. Da har han å stoppe øyeblikkelig. Han her høres ikke god ut, jeg synes du skal gå til et voldtektsmottak og få dokumentert skadene og anmelde fyren! 24
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #8 Skrevet 8. september 2015 Fisting går vel ikke under vanlig, ikke-avtalt ons-aktivitet??? Anonymous poster hash: 23d05...afa 7
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #9 Skrevet 8. september 2015 Slik sex skal absolutt avtales på forhånd! Og "slutt" og "nei" skal alltid tas seriøst! Anonymous poster hash: 7b15d...f28 6
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #11 Skrevet 8. september 2015 Det er veldig vanskelig å si uten å bevitne situasjonen...sa du "nei" og "stopp"? Jeg sier dette som kvinne, når en kvinne selv kler av seg og legger seg i sengen så er hun med på sex, hvorfor skulle hun ombestemme seg like etterpå - fra en manns perspektiv? Jeg har selv datet menn som liker en dask på rumpa og et mildt kvelertak - hadde jeg anmeldt dem hadde de ikke forstått noe som helst. Men etter denne standarden kunne jeg jo gjort det. I så fall er alle litt grove og brutale seksuelle fetisher ulovlige. Rollespill er i hvert fall ulovlig - hvem vet vel egentlig? Jeg tar denne som anonym fordi jeg vet det er et MINEFELT å snakke om. Men det er jo ikke så lett å vite alltid. Skal en kvinne jevnlig samtykke underveis til sex, hele veien, slik at han er trygg? Om hun kler av seg og legger seg ned, er det ikke et "ja" han kan stole på? Blod kan komme uansett - jeg har spottet under frivillig sex. Alle er ikke seksuelt kompatible og alle har ulike fetisher i sengen. Går man til sengs med en fremmed tar man denne sjansen. Man vet rett og slett ikke. Man vet ikke hva de tenner på, hvordan man skal lese dem, hvordan de leser deg. Det er et skudd i blinde. Men begge er med på leken. Anonymous poster hash: b3b8c...f58 1
Snurri Skrevet 8. september 2015 #12 Skrevet 8. september 2015 Det er veldig vanskelig å si uten å bevitne situasjonen...sa du "nei" og "stopp"? Jeg sier dette som kvinne, når en kvinne selv kler av seg og legger seg i sengen så er hun med på sex, hvorfor skulle hun ombestemme seg like etterpå - fra en manns perspektiv?Jeg har selv datet menn som liker en dask på rumpa og et mildt kvelertak - hadde jeg anmeldt dem hadde de ikke forstått noe som helst. Men etter denne standarden kunne jeg jo gjort det. I så fall er alle litt grove og brutale seksuelle fetisher ulovlige. Rollespill er i hvert fall ulovlig - hvem vet vel egentlig? Jeg tar denne som anonym fordi jeg vet det er et MINEFELT å snakke om. Men det er jo ikke så lett å vite alltid. Skal en kvinne jevnlig samtykke underveis til sex, hele veien, slik at han er trygg? Om hun kler av seg og legger seg ned, er det ikke et "ja" han kan stole på? Blod kan komme uansett - jeg har spottet under frivillig sex. Alle er ikke seksuelt kompatible og alle har ulike fetisher i sengen. Går man til sengs med en fremmed tar man denne sjansen. Man vet rett og slett ikke. Man vet ikke hva de tenner på, hvordan man skal lese dem, hvordan de leser deg. Det er et skudd i blinde. Men begge er med på leken. Anonymous poster hash: b3b8c...f58 Døh, leste du HI i det hele tatt?!? Hun sa nei, hun sa stopp, hun prøvde å vri seg vekk, han slo hodet hennes i veggen! Dette er IKKE normal eller akseptabel oppførsel! Dersom man digger skikkelig røff sex så er det ingenting i veien med det, men det gjør man ikke uten videre med en ONS man ikke kjenner, og SÆRLIG ikke uten å sjekke først om den andre parten er med på det. Alvorlig talt, hvor tydelig skal man måtte sine fra da? 35
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #13 Skrevet 8. september 2015 Dersom man digger skikkelig røff sex så er det ingenting i veien med det, men det gjør man ikke uten videre med en ONS man ikke kjenner, og SÆRLIG ikke uten å sjekke først om den andre parten er med på det. Det finnes mange ulike seksuelle preferanser utenom dette som er nevnt. Sjansen for at en vilt fremmed matcher din eksakt er liten. Hvilket er hvorfor mange kvinner har hatt ons de angrer på, eller som har gjort dem miserable. Eller hvorfor en del har anmeldt for voldtekt etter en dårlig natt. Dette er nok et ulikt syn på ting, men jeg synes ikke ONS er noe man skal begi seg ut på med mindre man er åpen for det aller, aller meste. Det er for de som ikke synes sex betyr noe overhodet, og vil teste det meste. Som ikke synes man blir 'brukt' eller som ser på sex som noe mer enn utveksling av væsker. Uansett - det er en kjent sak at ingenting skjer ved anmeldelse. I hvert fall ikke i scenario som dette. TS skulle ha sagt noe der og da (da hun gikk hjem) dersom hun mente dette var voldtekt. Har hun kontaktdetaljer kan hun evt. sende en meld og forklare hva hun tenker om hun trenger å lette seg. Anonymous poster hash: b3b8c...f58
Gjest Herr Heftig Skrevet 8. september 2015 #14 Skrevet 8. september 2015 Dette er ikke noe å lure på en gang. Når du sier slutt skal han slutte.
Snurri Skrevet 8. september 2015 #15 Skrevet 8. september 2015 (endret) Det finnes mange ulike seksuelle preferanser utenom dette som er nevnt. Sjansen for at en vilt fremmed matcher din eksakt er liten. Hvilket er hvorfor mange kvinner har hatt ons de angrer på, eller som har gjort dem miserable. Eller hvorfor en del har anmeldt for voldtekt etter en dårlig natt. Dette er nok et ulikt syn på ting, men jeg synes ikke ONS er noe man skal begi seg ut på med mindre man er åpen for det aller, aller meste. Det er for de som ikke synes sex betyr noe overhodet, og vil teste det meste. Som ikke synes man blir 'brukt' eller som ser på sex som noe mer enn utveksling av væsker. Uansett - det er en kjent sak at ingenting skjer ved anmeldelse. I hvert fall ikke i scenario som dette. TS skulle ha sagt noe der og da (da hun gikk hjem) dersom hun mente dette var voldtekt. Har hun kontaktdetaljer kan hun evt. sende en meld og forklare hva hun tenker om hun trenger å lette seg. Anonymous poster hash: b3b8c...f58 Det fine her er at dette er voldtekt i henhold til loven, så det er heldigvis irrelevant hva du måtte mene om ONS eller andres seksuelle preferanser. TS jeg ville gått til et voldtektsmottak, selv om du evt ikke vil anmelde så kan de hjelpe deg med å få tankene dine litt på plass og i alle fall ikke gå rundt med dårlige følelser rundt deg selv. Endret 8. september 2015 av Snurri 14
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #16 Skrevet 8. september 2015 Det er veldig vanskelig å si uten å bevitne situasjonen...sa du "nei" og "stopp"? Jeg sier dette som kvinne, når en kvinne selv kler av seg og legger seg i sengen så er hun med på sex, hvorfor skulle hun ombestemme seg like etterpå - fra en manns perspektiv? Jeg har selv datet menn som liker en dask på rumpa og et mildt kvelertak - hadde jeg anmeldt dem hadde de ikke forstått noe som helst. Men etter denne standarden kunne jeg jo gjort det. I så fall er alle litt grove og brutale seksuelle fetisher ulovlige. Rollespill er i hvert fall ulovlig - hvem vet vel egentlig? Jeg tar denne som anonym fordi jeg vet det er et MINEFELT å snakke om. Men det er jo ikke så lett å vite alltid. Skal en kvinne jevnlig samtykke underveis til sex, hele veien, slik at han er trygg? Om hun kler av seg og legger seg ned, er det ikke et "ja" han kan stole på? Blod kan komme uansett - jeg har spottet under frivillig sex. Alle er ikke seksuelt kompatible og alle har ulike fetisher i sengen. Går man til sengs med en fremmed tar man denne sjansen. Man vet rett og slett ikke. Man vet ikke hva de tenner på, hvordan man skal lese dem, hvordan de leser deg. Det er et skudd i blinde. Men begge er med på leken. Anonymous poster hash: b3b8c...f58 Det finnes mange ulike seksuelle preferanser utenom dette som er nevnt. Sjansen for at en vilt fremmed matcher din eksakt er liten. Hvilket er hvorfor mange kvinner har hatt ons de angrer på, eller som har gjort dem miserable. Eller hvorfor en del har anmeldt for voldtekt etter en dårlig natt. Dette er nok et ulikt syn på ting, men jeg synes ikke ONS er noe man skal begi seg ut på med mindre man er åpen for det aller, aller meste. Det er for de som ikke synes sex betyr noe overhodet, og vil teste det meste. Som ikke synes man blir 'brukt' eller som ser på sex som noe mer enn utveksling av væsker. Uansett - det er en kjent sak at ingenting skjer ved anmeldelse. I hvert fall ikke i scenario som dette. TS skulle ha sagt noe der og da (da hun gikk hjem) dersom hun mente dette var voldtekt. Har hun kontaktdetaljer kan hun evt. sende en meld og forklare hva hun tenker om hun trenger å lette seg. Anonymous poster hash: b3b8c...f58 ... Jeg er nesten målløs. Du har noen skikkelig, skikkelig tvilsomme og usunne holdninger til samtykke og hva som er greit og ikke. Hvor jævla tydelig mener du egentlig man skal måtte være? Fy faen. Anonymous poster hash: 8bd51...10e 24
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #17 Skrevet 8. september 2015 (endret) Det finnes mange ulike seksuelle preferanser utenom dette som er nevnt. Sjansen for at en vilt fremmed matcher din eksakt er liten. Hvilket er hvorfor mange kvinner har hatt ons de angrer på, eller som har gjort dem miserable. Eller hvorfor en del har anmeldt for voldtekt etter en dårlig natt.Dette er nok et ulikt syn på ting, men jeg synes ikke ONS er noe man skal begi seg ut på med mindre man er åpen for det aller, aller meste. Det er for de som ikke synes sex betyr noe overhodet, og vil teste det meste. Som ikke synes man blir 'brukt' eller som ser på sex som noe mer enn utveksling av væsker. Uansett - det er en kjent sak at ingenting skjer ved anmeldelse. I hvert fall ikke i scenario som dette. TS skulle ha sagt noe der og da (da hun gikk hjem) dersom hun mente dette var voldtekt. Har hun kontaktdetaljer kan hun evt. sende en meld og forklare hva hun tenker om hun trenger å lette seg.Anonymous poster hash: b3b8c...f58 Nå må du bare holde kjeft. Man er vel ikke automatisk med på sadistisk, smertefull sex bare fordi man blir med på en ONS!!?? Da kan jo voldtektsmenn og sadister bare ta for seg på byen og ture på! Man skal respektere et annet menneskes nei, uansett. Og selvfølgelig kan en voldtekt anmeldes etterpå! Noen anmelder jo årevis senere! Slutt å gi råd til andre mennesker.Anonymous poster hash: 23cfe...188 Endret 10. september 2015 av Bond 18
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #18 Skrevet 8. september 2015 Tusen tusen takk. Jeg har kontaktet voldtektsmottaket og fikk beskjed om å komme ned med tøy og diverse andre ting. Ønsker ikke å anmelde saken, bare samle litt tanker osv, men de ville alikevel sjekke skadene mine og ta prøver osv. Anonymous poster hash: 27262...728 16
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #19 Skrevet 8. september 2015 Tusen tusen takk. Jeg har kontaktet voldtektsmottaket og fikk beskjed om å komme ned med tøy og diverse andre ting. Ønsker ikke å anmelde saken, bare samle litt tanker osv, men de ville alikevel sjekke skadene mine og ta prøver osv. Anonymous poster hash: 27262...728 Jeg ønsker deg lykke til, uansett hva som skjer videre. Startinnlegget ditt var så vondt å lese, og et par av svarene du har fått får meg til å se rødt. Jeg sender deg mange varme og oppmuntrende tanker, og håper du får hjelp til å bearbeide dette så det ikke skaper unødvendige problemer for deg senere. Anonymous poster hash: 8bd51...10e 2
Gjest imperio Skrevet 8. september 2015 #20 Skrevet 8. september 2015 Bra du får hjelp, de på voldtektsmottaket kan hjelpe deg med å komme i kontakt med en psykolog. Det kan være til stor hjelp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå