Gå til innhold

Voldtekt eller ONS?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Idja
Skrevet

Det der er jo helt åpenbart voldtekt! Det er jo livsfarlig at en sånn mann går rundt fritt. Du burde anmelde så han ikke får gjort det mot noen andre.

Dette har du absolutt INGEN skyld i, ts! Det er klar voldtekt, og han har all skylda for dette.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vet at det går under noen av tegnene på voldtekt, men så har jeg jo faktisk blitt med han hjem og hadde tenkt til å ha sex med han, bare ikke sånn..

Anonymous poster hash: 27262...728

Det har ikke noe å si. I hvertfall når saken din er så soleklar. Et nei, er et nei uansett grunn!

Uansett om du anmelder eller ei, så håper jeg du tar kontakt med en psykolog/psykiater. Hvis du ikke tar tak i dette nå, så kan du få en enda større "jobb" senere. Been there, done that. Anbefales ikke.

Skrevet

Jeg synes det er skremmende at noen presterer å skrive i denne tråden at dette er normalt/at dette burde hun finne seg i. Ja hun ville ha sex med ham, men hun ønsket ikke å bli fistet og ha hard, brutal sex. Når man skriker "nei" og "slutt" bør alle oppegående mennesker med normale sosiale antenner forstå at da slutter man. Om man skal ha røff sex på den måten som er skissert her må man da vitterlig avtale det på forhånd.

Bra du blir tatt hånd om TS, fælt å lese det du opplevde :( Håper du får snakket med noen og bearbeidet dette :hug:

• Liker 7
Skrevet

Herregud! :klem: Nei er nei, stopp er stopp og vold er vold. Dette er helt klart voldtekt og du burde anmelde ham for det. Han gjør jo (og har sikkert gjort) dette med flere kvinner.

Håper han mister penisen i en brutal ulykke :haar:

• Liker 1
Skrevet

Det er veldig vanskelig å si uten å bevitne situasjonen...sa du "nei" og "stopp"?  Jeg sier dette som kvinne, når en kvinne selv kler av seg og legger seg i sengen så er hun med på sex, hvorfor skulle hun ombestemme seg like etterpå - fra en manns perspektiv?Jeg har selv datet menn som liker en dask på rumpa og et mildt kvelertak - hadde jeg anmeldt dem hadde de ikke forstått noe som helst. Men etter denne standarden kunne jeg jo gjort det. I så fall er alle litt grove og brutale seksuelle fetisher ulovlige. Rollespill er i hvert fall ulovlig - hvem vet vel egentlig? Jeg tar denne som anonym fordi jeg vet det er et MINEFELT å snakke om. Men det er jo ikke så lett å vite alltid. Skal en kvinne jevnlig samtykke underveis til sex, hele veien, slik at han er trygg? Om hun kler av seg og legger seg ned, er det ikke et "ja" han kan stole på? Blod kan komme uansett - jeg har spottet under frivillig sex.  Alle er ikke seksuelt kompatible og alle har ulike fetisher i sengen. Går man til sengs med en fremmed tar man denne sjansen. Man vet rett og slett ikke. Man vet ikke hva de tenner på, hvordan man skal lese dem, hvordan de leser deg. Det er et skudd i blinde. Men begge er med på leken.  Anonymous poster hash: b3b8c...f58

Les innleget til ts omigjen..

Ho skrek, gjorde motstand og sa stopp.

Anonymous poster hash: def20...0b5

• Liker 7
Gjest Overrasket
Skrevet

Selvfølgelig har man alltid rett til å trekke seg fra noe som i utgangspunktet var frivillig sex. Og selvfølgelig er det voldtekt når man trosser ett "stopp". Det er skremmende at man i det hele tatt forsøker å så tvil rundt temaet. Jeg blir dårlig i magen av et noen i det hele tatt er i nærheten av å normalisere slik oppførsel. Og i disse valg-tider, voldtekt burde straffes mye oftere, hardere og tydeligere. 

Skrevet (endret)

Ho VILLE ha sex men så ville hun ikke det likevel og til tross for at ho ba han om å stoppe så fullbyrdet han samleie. Voldtekt

Et nei er et nei med mindre annet er avtalt

Endret av Bond
  • Liker 7
Skrevet

Selvfølgelig har man alltid rett til å trekke seg fra noe som i utgangspunktet var frivillig sex. Og selvfølgelig er det voldtekt når man trosser ett "stopp". Det er skremmende at man i det hele tatt forsøker å så tvil rundt temaet. Jeg blir dårlig i magen av et noen i det hele tatt er i nærheten av å normalisere slik oppførsel. Og i disse valg-tider, voldtekt burde straffes mye oftere, hardere og tydeligere.

Enig. Skremmende at en mann ikke vet hva stopp/slutt betyr

• Liker 4
Skrevet

Soleklart voldtekt. Ikke noe tvil en gang.

Anonymous poster hash: 23def...64e
  • Liker 5
Gjest Overrasket
Skrevet

I og med at grov uaktsom voldtekt er straffbart, foreligger det tydelig juridisk signal om at man ønsker å unngå at offerets initielle handlinger kan brukes for å betegne voldtekt som "litt sånn greit".  

Det er lov å bli med noen hjem, det er ikke der problemet ligger. Problemet ligger bl.a. i å antyde at visse former for voldtekt er normalt.

Skrevet (endret)

Det største problemet vi har rundt voldtekt er ikke at damer blir med fremmede hjem - det er at menn ikke forstår at de aldri har "rett" på sex. Sex er en handling mellom to mennesker som skal være fullstendig frivillig under hele samleiet

Selvfølgelig ble TS utsatt for en voldtekt. Håper innmarri at du anmelder TS, tenk om han gjør dette mot en ny jente neste helg. 

Anonymous poster hash: 1cf56...8e6

Endret av Bond
  • Liker 11
Skrevet

Tusen tusen takk. Jeg har kontaktet voldtektsmottaket og fikk beskjed om å komme ned med tøy og diverse andre ting. Ønsker ikke å anmelde saken, bare samle litt tanker osv, men de ville alikevel sjekke skadene mine og ta prøver osv. 

Anmeld saken!!! Neste gang kan det være noen andre.

• Liker 3
Skrevet

Det finnes mange ulike seksuelle preferanser utenom dette som er nevnt. Sjansen for at en vilt fremmed matcher din eksakt er liten. Hvilket er hvorfor mange kvinner har hatt ons de angrer på, eller som har gjort dem miserable. Eller hvorfor en del har anmeldt for voldtekt etter en dårlig natt. Dette er nok et ulikt syn på ting, men jeg synes ikke ONS er noe man skal begi seg ut på med mindre man er åpen for det aller, aller meste. Det er for de som ikke synes sex betyr noe overhodet, og vil teste det meste. Som ikke synes man blir 'brukt' eller som ser på sex som noe mer enn utveksling av væsker.  Uansett - det er en kjent sak at ingenting skjer ved anmeldelse. I hvert fall ikke i scenario som dette. TS skulle ha sagt noe der og da (da hun gikk hjem) dersom hun mente dette var voldtekt. Har hun kontaktdetaljer kan hun evt. sende en meld og forklare hva hun tenker om hun trenger å lette seg. Anonymous poster hash: b3b8c...f58

Er du mindre begavet??

En ons er ikke en blankofullmakt der du gir fra deg all selvbestemmelse over egen kropp og må finne deg i å bli mishandlet om den andre tenner på det!

TS har gitt mer enn nok tegn til at hun ikke ville, og at frivillig sex var gått over til voldtekt!

Når hun har sjansen til å unnslippe etter å ha blitt utsatt for vold, skal hennes første prioritet selvsagt være å komme seg i sikkerhet. Ikke konfrontere en voldelig overgriper og vise at han kan bli anmeldt. Noen menn dreper for slikt!

TS, du har min fulle støtte. Han gjorde det om til en voldtekt selv om det startet som frivillig sex, og det er ikke din feil. Han kommet til å gjøre det med andre, vær så snill å anmelde dette.

• Liker 8
Skrevet

I helgen var jeg på byen, jeg ble en fyr hjem ( frivillig) og viste jo at med det, ble det jo også sex. Når vi kom inn dit så kysset vi og han begynte å kle av meg og jeg hjalp også han av med klærne, men når klærne var av så ble han veldig hardhendt, han begynte å lugge meg, klappe til meg i ansiktet, på rompa osv, jeg skrek slutt, men det virket som om han ble mer tent av det, han dyttet meg ned i sengen og fistet meg så jeg begynte å blød, jeg skrek fortsatt slutt og vred meg i alle slags posisjoner for å komme meg løs og da dunket han hodet mitt inn i veggen før han stakk penisen sin i meg, på dette tidspunktet hadde han holdt på i en times tid og jeg var sliten. Jeg lå der, gjorde ikke motstand, men deltok heller ikke. Når han var ferdig la han seg ned ved siden av meg i sengen, det var blod der etter meg, men det så ikke ut som han brydde seg. Det føltes ut som jeg var helt paralysert, jeg hadde vondt i kroppen og klarte ikke bevege meg, jeg var redd, jeg lå der flere timer, han sovnet, men når jeg reiste meg for å gå våknet han. Han spurte hva jeg skulle og jeg sa jeg måtte dra hjem. Han reiste seg opp og ga meg penger til taxien og takket for en hyggelig kveld.. Jeg smilte til han, tok imot og gikk fordi jeg ikke viste om jeg hadde god nok grunn til å være sint på han eller ikke. Jeg klarer ikke slutte å tenke på det, jeg har ikke fått sove og jeg føler meg så forvirra, sliten og skitten. Jeg har vondt i hele kroppen. Kan det hende at han bare tenkte at jeg ville og at han har en eller annen rape fetisj ? Jeg gråt og jeg gjorde jo masse motstand, men jeg ble jo tross alt med han hjem og var klar for å ha sex med han, bare ikke på den måten.. Jeg klarer ikke konsentrere meg på skolen og føler for å si det til noen, men klarer bare ikke få meg til å si alt det ekle han gjorde mot meg til noen, fordi jeg føler at jeg "ba" om det ved å bli med han hjem. Tenker dere at det var voldtekt eller at det var bare en dårlig ONS ? Jeg har hatt ONS en gang før, men det var veldig hyggelig bare og vi datet en stund etter det. 

Dere jenter MÅ slutte å føle at hvis dere tilbyr lillefingeren er det ok at mannen river av hele hånda.

Hvis en kompis spør om han kan låne bilen min i helga, og han kommer tilbake med den først etter 2 mnd og den er totalt skada, burde jeg føle det var min feil? Altså, jeg hadde jo sagt han kunne låne den. Jeg sa heller ikke på forhånd at JEG MÅ HA DEN TILBAKE PÅ SØNDAG KL 15:00!! 

Hvis du blir med noen hjem etter byen vil de fleste tro du er interessert i sex. Men du har ikke forpliktet deg til noe som helst. Du står helt fritt til å ombestemme deg absolutt når som helst. I taxien, utenfor inngangsdøra, inne i leiligheten, på vei til soverommet, naken i senga, til og med mens han er inni deg.

Jeg har opplevd sistnevnte. Etter 3-4 støt stopper hun meg med hånda mot brystkassa og sier "stopp, jeg vil ikke... jeg har egentlig noe på gang med en annen"

Det var sturt, jeg var kåt, jeg ville knulle mer. Men siden jeg ikke er en voldtekstmann og i tillegg er en ålright person stoppa jeg umiddelbart, kledde på meg, gikk på toalettet så hun fikk kle på seg i fred, og vi spiste en grandis og satt heller og snakka et par timer før jeg dro hjem.

Ikke glem at det har vært uttallige dommer der mannen har voldtatt kona, og et større samtykke til sex enn et giftemål får du ikke. Det er likevel ikke et samtykke i verden som gir noen rett til din kropp. 

Anonymous poster hash: 1a4d1...1d2

• Liker 34
Gjest Gjest_Idja
Skrevet

Dere jenter MÅ slutte å føle at hvis dere tilbyr lillefingeren er det ok at mannen river av hele hånda.

Hvis en kompis spør om han kan låne bilen min i helga, og han kommer tilbake med den først etter 2 mnd og den er totalt skada, burde jeg føle det var min feil? Altså, jeg hadde jo sagt han kunne låne den. Jeg sa heller ikke på forhånd at JEG MÅ HA DEN TILBAKE PÅ SØNDAG KL 15:00!! 

Hvis du blir med noen hjem etter byen vil de fleste tro du er interessert i sex. Men du har ikke forpliktet deg til noe som helst. Du står helt fritt til å ombestemme deg absolutt når som helst. I taxien, utenfor inngangsdøra, inne i leiligheten, på vei til soverommet, naken i senga, til og med mens han er inni deg.

Jeg har opplevd sistnevnte. Etter 3-4 støt stopper hun meg med hånda mot brystkassa og sier "stopp, jeg vil ikke... jeg har egentlig noe på gang med en annen"

Det var sturt, jeg var kåt, jeg ville knulle mer. Men siden jeg ikke er en voldtekstmann og i tillegg er en ålright person stoppa jeg umiddelbart, kledde på meg, gikk på toalettet så hun fikk kle på seg i fred, og vi spiste en grandis og satt heller og snakka et par timer før jeg dro hjem.

Ikke glem at det har vært uttallige dommer der mannen har voldtatt kona, og et større samtykke til sex enn et giftemål får du ikke. Det er likevel ikke et samtykke i verden som gir noen rett til din kropp. 

Anonymous poster hash: 1a4d1...1d2

Åh, du skulle gjerne fått 1000 plusser av meg!

• Liker 8
Skrevet

Åh, du skulle gjerne fått 1000 plusser av meg!

Takk :)

Litt inspirert av en video jeg så for noen uker siden med masse slike situasjoner. Folk som lånte bort bilen og aldri kom tilbake med den o.l Skal forsøke finne den. Tror mange kan få en vekker.

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk igjen for all støtte dere gir meg, det betyr kjempe mye for meg. Jeg dro på voldtektsmottaket og de ga meg vaksine, forebyggende medisiner, tok prøver av alle blåmerker, underliv osv og ga meg masse støtte. De var virkelig kjempe flinke. De ga meg også smertestillende for smertene mine og en legeerklæring til skolen. Var lagt inn der i natt, det var ett tilbud de hadde til alle, men også for at de skulle følge litt med på meg med tanke på skaden i hodet. Det sa at de trodde jeg hadde en liten hjernerystelse, men det kunne også være sjokket som ga meg de symptomene så jeg skulle være forsiktig med tv bruk osv, ville bare gi dere en oppdatering. De sydde meg i underlivet siden det fortsatt var en rift som ikke hadde grodd, det var også endel sår inni og jeg har bestemt meg for å anmelde det. De tar godt vare på meg der og jeg skal til oppfølging allerede imorgen. Hilsen jeg som startet tråden.

• Liker 12
Skrevet

I helgen var jeg på byen, jeg ble en fyr hjem ( frivillig) og viste jo at med det, ble det jo også sex. Når vi kom inn dit så kysset vi og han begynte å kle av meg og jeg hjalp også han av med klærne, men når klærne var av så ble han veldig hardhendt, han begynte å lugge meg, klappe til meg i ansiktet, på rompa osv, jeg skrek slutt, men det virket som om han ble mer tent av det, han dyttet meg ned i sengen og fistet meg så jeg begynte å blød, jeg skrek fortsatt slutt og vred meg i alle slags posisjoner for å komme meg løs og da dunket han hodet mitt inn i veggen før han stakk penisen sin i meg, på dette tidspunktet hadde han holdt på i en times tid og jeg var sliten. Jeg lå der, gjorde ikke motstand, men deltok heller ikke. Når han var ferdig la han seg ned ved siden av meg i sengen, det var blod der etter meg, men det så ikke ut som han brydde seg. Det føltes ut som jeg var helt paralysert, jeg hadde vondt i kroppen og klarte ikke bevege meg, jeg var redd, jeg lå der flere timer, han sovnet, men når jeg reiste meg for å gå våknet han. Han spurte hva jeg skulle og jeg sa jeg måtte dra hjem. Han reiste seg opp og ga meg penger til taxien og takket for en hyggelig kveld.. Jeg smilte til han, tok imot og gikk fordi jeg ikke viste om jeg hadde god nok grunn til å være sint på han eller ikke. Jeg klarer ikke slutte å tenke på det, jeg har ikke fått sove og jeg føler meg så forvirra, sliten og skitten. Jeg har vondt i hele kroppen. Kan det hende at han bare tenkte at jeg ville og at han har en eller annen rape fetisj ? Jeg gråt og jeg gjorde jo masse motstand, men jeg ble jo tross alt med han hjem og var klar for å ha sex med han, bare ikke på den måten.. Jeg klarer ikke konsentrere meg på skolen og føler for å si det til noen, men klarer bare ikke få meg til å si alt det ekle han gjorde mot meg til noen, fordi jeg føler at jeg "ba" om det ved å bli med han hjem. Tenker dere at det var voldtekt eller at det var bare en dårlig ONS ? Jeg har hatt ONS en gang før, men det var veldig hyggelig bare og vi datet en stund etter det. 

Herregud da jente. Dette er jo definisjonen på voldtekt. Normale folk som har kink avtaler på forhånd og er enige om hvor grensene går. Hvordan kan du lure på dette? Var det noe du ville? Nei. Prøvde du å stoppe det? Ja. Var han voldelig og tvang deg? Ja. Skynd deg til en lege og dokumenter dritten og kom deg til politiet før han går løs på andre som naivt håper på et normalt ligg.

Skrevet

Herregud da jente. Dette er jo definisjonen på voldtekt. Normale folk som har kink avtaler på forhånd og er enige om hvor grensene går. Hvordan kan du lure på dette? Var det noe du ville? Nei. Prøvde du å stoppe det? Ja. Var han voldelig og tvang deg? Ja. Skynd deg til en lege og dokumenter dritten og kom deg til politiet før han går løs på andre som naivt håper på et normalt ligg.

For å være klar:

Jeg ER dominant. Liker å klaske damene på rumpen (men ikke fiste dem, har ingen glede av å ødelegge skjeden deres). Osv.

OG jeg sier altså at dette er HELT KLART voldtekt.

Skrevet

Tusen takk igjen for all støtte dere gir meg, det betyr kjempe mye for meg. Jeg dro på voldtektsmottaket og de ga meg vaksine, forebyggende medisiner, tok prøver av alle blåmerker, underliv osv og ga meg masse støtte. De var virkelig kjempe flinke. De ga meg også smertestillende for smertene mine og en legeerklæring til skolen. Var lagt inn der i natt, det var ett tilbud de hadde til alle, men også for at de skulle følge litt med på meg med tanke på skaden i hodet. Det sa at de trodde jeg hadde en liten hjernerystelse, men det kunne også være sjokket som ga meg de symptomene så jeg skulle være forsiktig med tv bruk osv, ville bare gi dere en oppdatering. De sydde meg i underlivet siden det fortsatt var en rift som ikke hadde grodd, det var også endel sår inni og jeg har bestemt meg for å anmelde det. De tar godt vare på meg der og jeg skal til oppfølging allerede imorgen. Hilsen jeg som startet tråden.

Good for you and the next one! Lykke til.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...