Gå til innhold

Noen som har bestilt undertøy fra VictoriaSecret?


Nikki

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har funnet et undertøysett fra Victoria Secret, men jeg er innmari i tvil når det kommer til det å bestille over nett pga dårlige erfaringer fra før. :-? Men jeg lurer på om det er noen her som har bestilt herfra før? I såfall hvor lang leveringstid er det og hvor mye kommer i frakttillegg? Håper noen kan hjelpe meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har handlet på Victoria Secret, men det var når jeg bodde i USA. De har mye fint med god kvalitet. Jeg kjøpte faktisk på postordre og mens jeg var der, og det tok vel like lang tid som det tar her hjemme. Men over dammen tar det sikkert lenger tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg og! Handla undertøy til ei venninne.... rart hva det gjør med lysten til disse ungjentene må si det....

Waco

.... det var en vel verdt investering hvis dere skjønner hva jeg mener...hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Det har jeg og! Handla undertøy til ei venninne.... rart hva det gjør med lysten til disse ungjentene må si det....  

Waco

.... det var en vel verdt investering hvis dere skjønner hva jeg mener...hehe...

Og hvor har vi av den fantastiske sakligheten du alltid ber sånn om da Waco? Hvorfor i alle dager kan ikke du være like saklig som det du ber alle andre om å være? Nei, ærlig talt. Svar på det hun ber om og ikke alt mulig annet vås som faktisk ikke er interessant i denne saken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare nevner at undertøy er en god ide... men neeida... skjønner egentlig ikke hvorfor du er så sur, er det fordi ingen vil kjøpe undertøy til deg?

Kanskje det har noe med væremåten din å gjøre... er ikke sikkert men noe er det ihvertfall..... eller hadde dem ikke din størrelse... flaut det... når man handler fra amerikanerne og enda er det for smått!

Ja uff....

Waco

.....du må smile litt gjest...livet blir litt lettere da skjønner du! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er faktisk meget fornøyd jeg, men jeg synes bare du bør tenke litt igjennom hva du selv skriver, før du begår akkurat de samme tabbene selv. Og er det ikke du som har sagt at man skal holde seg til sak og ikke person. Beklager så mye, men var det ikke person du nettopp gikk over til i innlegget ditt over?

Og hvorfor klarer du aldri å svare konkret på de spørsmålene som blir stilt, det lurer jeg veldig på.

Hilsen en kjempeglad og smilende Gjest! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

:o Malla! Er dette noe å diskutere egentlig?? Det er jo så usaklig som det kan få blitt....

Vel, ja, jeg har fått undertøy derfra en gang. Det var helt OK, tror ikke frakttillegget var så veldig høyt, og det tok i overkant av ei uke opptil to.

Men pass litt på størrelsene, de kan jo variere noe og være litt forskjellig fra størrelsene her hjemme.

Selv handler jeg ikke undertøy på postordre, iallefall ikke noe som koster litt, vet jo aldri om det passer eller ikke..

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjest....etterhvert som du blir eldre forstår du at man må klare å skille sak privatperson...

Waco

...kommer etterhvert det.... så ta det med ro....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Lurer på hvorfor Waco aldri klarer å svare på de saklige spørsmålene som blir stilt til ham, men alltid vrir seg unna? Jo, fordi han faktisk vet at han har sagt noe dumt og ikke klarer å svare? Tror nok det ja.

Case closed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nikki!

For å svare på det som var temaet her;

Bestilte undertøy hos Victorias Secret for litt over en uke siden. Var veldig usikker jeg også, men tok sjansen. Fant nemlig et undertøysett som jeg synes var veldig fint. Frakten er 20 USD. Jeg var heldig og fikk kjøpt mens de hadde tilbud, fikk derfor prisavslag som utgjør mer enn fraktkostnadene samt at kursen er veldig gunstig nå (ca 7,5).

I tillegg tror jeg det kommer 24 % moms + toll (125?). Blir likevel mye billigere.

Kan jo gi deg nærmere beskjed dersom det skjer noe spennende.

Klem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til dere som svarte på det jeg spurte om. Når det gjelder Waco så er det vel bare en ting og gjøre og det er å overse han. Det han vil ha er jo oppmerksomhet. Og dere gir han det jo vær gang han kommer med sine tåpelige argumentet/innlegg.

Er det noen som vet hvilken størrelse jeg må bestille da jeg er 80B i de str. som er her i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var kjempelekkert!

Har prøvd å maile Victorias nå for å finne ut hvor langt bestillingen har kommet.

Skal gifte oss nesten samtidig, vi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh. når er det dere skal gifte dere?

Takk for at du synes det var fint. Synes stringen var så innmari søt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt utenfor temaet kanskje ettersom jeg ikke vet fraktkostnader eller tid....

Men vil nevne at Victoria Secret har god kvalitet i forhold til pris. Jeg kjøper mye av mitt undertøy der og er veldig fornøyd. ( Dog ikke via postordre, men direkte i butikken ettersom jeg bor i nærheten, )

Til lykke med bryllupet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er kommet godt i gang med planleggingen. Har fått kjolen min bl.a. men er en del ting som ikke kan gjøres noe med før dagen nærmer seg. Men vi har fått bestilt kirke,lokale, fotograf, samt at vi har ordnet med organinst. Har også fått ordnet med kokk, men er uenig om meny.

Ellers så er vi enige om fargene og vet sånn ca hvordan vi skal pynte både lokale og kirke. Mamma står for bordkort, invitasjoner etc samt min brudebukett. Vi prøver og holde det innenfor budsjett, men det er ikke alltid like lett. Gjestelisten er også klar. Vi blir ca 65 til middag og i tillegg er der 10 som blir bedt til kaffen. Så det har blitt gjort en del. :)

Hvor langt har der kommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ordnet med kirke, lokale, fotograf og toastmaster/band. I tillegg har jeg funnet kjole og har bestilt tiara på ebay. Ellers putler vi med bordkort og invitasjoner. Vi blir ca 80 stk, så det er mye arbeid. Svigermor lager nattmat og mamma står for pynting av lokale, så vi slipper heldigvis å gjøre alt selv. Synes det er koselig å ha litt tid i stedet for å stresse i siste liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...