Gå til innhold

Hvordan ser din hverdag (studie - og treningshverdag om noen) ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dagen starter 0730, ut av huset innen 0805 (jeg er kjapp å ordne meg med sminke og mat osv), så kjøre i en time (pendler) for å rekke forelesning 0910. Skole til rundt 15-16.00, varierer fra dag til dag. Bruke en time hjem igjen. Er hjemme som regel rundt 17-17.30, selvsagt avhengig av når jeg er ferdig på skolen. Lage middag, og bruker gjerne tid på dette da jeg vil det skal være sunt og hjemmelaget. Så er det å lese pensum, forbedre eller eventuelt skrive oppgaver. Er ikke alltid jeg orker å lese hele kvelden. Er ikke hver dag det er skole, og da bruker jeg de dagene til å jobbe, eller å lese. Eller noe så kjedelig som å vaske huset... Legger meg som regel rundt 00-00.30 :) Og selvsagt, så har jeg kvalitetstid med kjæresten min når tiden strekker til :) Jeg er også veldig glad i å sette av tid til litt internettsurfing på kvelden.

 

Vil ikke si at dagen min er noe krevende. Er egentlig ganske fornøyd slik det er nå:) Desverre ingen tid (eller prioritering) til trening nå. Helgene bruker jeg som regel til å jobbe, å vere med familie, venner og kjæreste.



Anonymous poster hash: 16954...6c3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Drømmer meg tilbake til studietiden da jeg hadde et hav av tid til å gjøre hva jeg ville.*

Kos dere med å ha så rolige dager som dere har nå. Når dere går ut i jobb, får familie, hus og et hav av forpliktelser er det slutt på slaraffenlivet.

Anonymous poster hash: e2ea1...d41

 

Jeg har vært i arbeidslivet i 10 år før jeg satte meg på skolebenken. Har familie/barn, hus, forpliktelser. Har aldri hatt så mye å gjøre som nå som jeg er student ;) Å være i arbeid var jo rene ferien i forhold. 

Anonymous poster hash: 9bb1d...25e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverdag: Står opp ca. 7, sykler til skolen og dusjer, er på lesesalen/trening/forelesning til 8:15. Er på skolen til ca 16:00. Drar på trening og er der til ca 18:30-19:30, før jeg handler og drar hjem og lager middag. Legger meg som regel mellom 22:30 og 23:00. En dag i uka har jeg forelesning til 18:00, da trener jeg på morgenen. En dag i uka har jeg fast avtale mellom 19 og 21. Rydding, vasking, støvsuging og husarbeid gjør jeg etter behov. 

 

Helg: Trener lørdag eller søndag; sagt mao.: den dagen jeg ikke er fyllesyk. Eller trener begge dager om jeg ikke fester i det hele tatt. Tar kanskje igjen litt tapt skolearbeid. Går på kafé, henger med venner, går på kino, kulturarrangementer, osv.



Anonymous poster hash: fb38c...233
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Drømmer meg tilbake til studietiden da jeg hadde et hav av tid til å gjøre hva jeg ville.*

Kos dere med å ha så rolige dager som dere har nå. Når dere går ut i jobb, får familie, hus og et hav av forpliktelser er det slutt på slaraffenlivet.

Anonymous poster hash: e2ea1...d41

Man har nok gjerne en mer fleksibel timeplan som student, men man har neppe mindre å gjøre. Etter en arbeidsdag er man som regel ferdig, men som student slutter ikke skoledagen etter man har kommet hjem. 

Anonymous poster hash: 09b89...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...