Gå til innhold

www.tellhim.no

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hør nå her. Hvis man sier at menneskene som dreper troppene til landet sitt ikke er fienden,ja da er man ikke patriot.

Men hvis man sender sine unge borgere til å dø i en krig de ikke trenger å delta i, er man det?

Men prater vel til veggen her. Det hadde sikkert vært upatriotisk å ikke gå til krig med Irak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

trøffel' date=' jeg tror du allerede kan ha tapt.[/quote']

Nei ivanka det er venstrevidde som deg som har stjålet nasjonalisme og med deres propaganda gjort det om til et negativt ladet ord. Nasjonalsosialisme og nasjonalisme er ikke det samme selv om dere iherdig prøver å få det til å være det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis nasjonalisme er det du står for, er det ikke bare et negativt LADET ord, det er en menneskefiendtlig ideologi forbeholdt tapere og søppel som ikke har noen annen måte å hevde seg på enn å tro de er bedre fordi de er født ett eller annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde sikkert vært upatriotisk å ikke gå til krig med Irak.

Det er ikke upatriotisk å være i mot Irak krigen. Det er upatriotisk å ikke omtale de de kjemper mot som fiender. Det er mange som er imot krigen,men bare de mest ultravenstrevendte anti nasjonale upatriotiske ville si noe slikt som at militsen i Irak ikke var fiender. Ser du forskjellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis nasjonalisme er det du står for' date=' er det ikke bare et negativt LADET ord, det er en menneskefiendtlig ideologi forbeholdt tapere og søppel som ikke har noen annen måte å hevde seg på enn å tro de er bedre fordi de er født ett eller annet sted.[/quote']

Jeg står for en del av nasjonalismen.

Like stort spenn innenfor nasjonalismen som det er på venstresiden fra AKP til AP. Skulle jeg brukt den skalaen vil jeg vel ligge innenfor SV. Du som anarkist ville vel antagelig ligge innenfor nasjonalsosialismen på høyresiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glem ikke at jeg også er stalinist, anarkosyndikalist og islamofascist på fredager.

å forsøke å plassere anarkisme på en venstre-høyre-akse beviser jo bare hvor utrolig lite du vet.

igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som jeg har skrevet tidligere ser jeg på deg som en av blitzpøblene som raserer mcdonalds og angriper politiet,de kan trygt plasseres på venstresiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvfølgelig finnes det nyanser av nasjonalisme. jeg bare liker ikke noen av dem. skal jeg være ærlig så forakter jeg dem. det er den barnsligste formen for 'ideologi' som finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hør nå her. Hvis man sier at menneskene som dreper troppene til landet sitt ikke er fienden,ja da er man ikke patriot.

Patriot er en annen form for nasjonalisme. Nasjonalisme stikker dypere enn patriotisme.

Jeg skjønner at du aldri bruker huet. Men at det skal være så tydelig overrasker selv meg...!

For det første, inntil bush erklærte krigen for avsluttet så var det noe som 87% av alle amerikanere som hadde daua av "friendly fire", dvs skutt på av andre amerikanere.

Okay, hva viser det oss da? Vi som kan tenke litt? Er det irakere eller amerikanere som er den store faren egentlig da?

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
jepp. jeg velger å se ned på folk ut fra hva de velger å stå for i motsetning til hvor de er født.

ikke rart du er sjokkert.

Ivanka, jeg tror du allerede har vunnet!

:hoho:

Siden Valhalla neppe sier det selv: Touché

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivanka, jeg tror du allerede har vunnet!

:hoho:

Siden Valhalla neppe sier det selv: Touché

Det er akkurat det samme at jeg ikke liker islam som at hun ikke liker nasjonalisme. Det er to ideologier. Forskjellen er at hun hater individene med denne ideologien noe som jeg ikke gjør.

Innlegget er redigert. Hege (admin)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De minst nasjonalistiske og de med minst fedrelandskjærlighet, er jo muslimer. De reiser fra hjemlandet og tar det politiske system de flykter fra med seg til vest, og forlanger at Vesten skal tilpasse seg dette systemet.

Et system som forherliger martyrdøden fremfor livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...