Gjest Valhalla Skrevet 28. september 2004 #81 Skrevet 28. september 2004 Ivanka kjære. Martyrdøden hos kristne forsvant ganske så tidlig i dens historie.
ivanka Skrevet 30. september 2004 #82 Skrevet 30. september 2004 Ivanka kjære. Martyrdøden hos kristne forsvant ganske så tidlig i dens historie. hvor ER det du studerer historie???
Gjest Valhalla Skrevet 30. september 2004 #83 Skrevet 30. september 2004 Martyr ble man hvis man ble drept på grunn av sin tro. Det er mulig man fortsatt regner det i muslimske land når kristne blir drept ,men jeg kan ikke huske å ha sett eksempel på det. Enlighten me oh fountain of knowledge
Gjest Hillary.. Skrevet 30. september 2004 #84 Skrevet 30. september 2004 Jeg har ikke sett Farenheit ennå, men den må jo bare være god. Men jeg likte også "Meik al-Moor". Hillary støtter åpenbart Kerry så lenge hun ikke stiller til valg sjæl. Men USA trenger en kvinne, hva sier dere?
Gjest Hillary.. Skrevet 30. september 2004 #85 Skrevet 30. september 2004 hvor ER det du studerer historie??? Ja, ikke sant?! Han har ikke hørt om Knutby en gang.
Gjest Hillary.. Skrevet 30. september 2004 #86 Skrevet 30. september 2004 For et menneskesyn du har :o say no mooore
Gjest Valhalla Skrevet 2. oktober 2004 #87 Skrevet 2. oktober 2004 Ok jeg har funnet noen moderne kristne martyrer. Det er bare det at det er snakk om to forskjellige måter å bruke ordet. En måte for muslimer å bruke det er dø i kamp mot fienden, for kristne er det uskyldig drept av andre på grunn av sin tro. http://www.copts.net/martyrs.asp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå