Gå til innhold

www.tellhim.no

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg oppfordrer alle til å si deres mening om Bush.

Gå inn på www.tellhim.no og doner bort penger til en annonse som Norge skal sette inn i washington Post.

På tide at vi sier i fra om Irakkrigen og Bush's utenrikspolitikk nå!

Man kan donere med 20 kr på sms...eller sette inn så mye man vil av penger på kontoen til tellhim.no

Kjør på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Den utstøtte

Det interessante med dette pølsevevet er at det står hard-core sosialister og bestemødre mot krig bak denne kampanjen. Folk som ikke tar det så tungt at Saddam brukte kjemiske stridsmiddel mot kurdere i nord og utslettet befolkningen i deltaet i syd. Som ikke vet at Saddam i snitt tok livet av 390 irakere hver dag i 35 år.

De samme smartingene som står bak denne kampanjen ønsker GWB ut av Det hvite hus, og Viet-Namhelten Kerry inn. Kanskje de skulle vente til 5-11 med annonsen, spare kronene til Kerry trekker styrkene ut og sitte å se på masseslakten når full borgerkrig bryter ut i Irak.

It's gona be mighty messy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

støtter ingen av dem jeg.

verken bush eller saddam.

Men nå som jeg har mulighet til å gi min støtte vil jeg gjøre det.

Det handler ikke bare om irak-krigen heller.

Er ikke bare til krigen man gir penger.

Handler også mye om hans utenrikspolitikk.

Les så ser du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje noe av det siste jeg ville gjort. Hva vil dere gjøre med pengene siden dere ikke får inn nok penger før valget er over?

Dere er en skam.

Den eneste effekt en slik annonse har er å gi sympati til Bush,som jo er bra. Og dere får for helvete slutte å late som at annonsen er fra det norske folk. Vær ærlig og skriv norske sosialister!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

drittlei pro-bush folk jeg

skjønner ikke hvorfor de som er likegyldige gidder å bry seg overhodet

og jeg er drittlei anonyme gjester som er de som slenger mest med leppa. :ler:

dette var ett tips til de som bryr seg. er egentlig ikke ute etter noen spesiell diskusjon.

Så dere kan forsåvidt diskutere med hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var ett tips til de som bryr seg. er egentlig ikke ute etter noen spesiell diskusjon.

Ja det er så mye enklere når man slipper motargumenter ikke sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppfordrer alle til å si deres mening om Bush.

Gå inn på www.tellhim.no og doner bort penger til en annonse som Norge skal sette inn i washington Post.

På tide at vi sier i fra om Irakkrigen og Bush's utenrikspolitikk nå!

Man kan donere med 20 kr på sms...eller sette inn så mye man vil av penger på kontoen til tellhim.no

Kjør på :)

Står det noe sted om hvor mye denne annonsen koster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener annonsen koster rundt 1 million,det jeg synes er interesant er hva de vil bruke pengene til når det viser seg at de ikke får nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er så mye enklere når man slipper motargumenter ikke sant.

Dere som er så glade i Bush....

Har dere lest stupid white men, eller sett farhenhairt 911 enda???

Denne diktatoren bush som juksa til seg valget har gått inn for en krig som det ikke var FN godkjennelse for.

Ja jeg vet at dere som er glade bush også er glade i Enron og Hilubarton, men hva med oss andre da????

Vi som liker fred og fordragelighet og ikke krig og terror, burde ikke vi få lov til å si vår mening??

Jeg forstår dere som liker bush på mange måter, når man er redd så er det greit og ha en muppetfigur og stille seg bak, slik at man ikke blir gående latterlig aleine...

Waco

Noen liker bush og andre liker kristne.... jeg strekker ut en utstrakt hånd til dere begge.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dere som er så glade i Bush....

Har dere lest stupid white men, eller sett farhenhairt 911 enda???

Denne diktatoren bush som juksa til seg valget har gått inn for en krig som det ikke var FN godkjennelse for.

Ja jeg vet at dere som er glade bush også er glade i Enron og Hilubarton, men hva med oss andre da????

Vi som liker fred og fordragelighet og ikke krig og terror, burde ikke vi få lov til å si vår mening??

Jeg forstår dere som liker bush på mange måter, når man er redd så er det greit og ha en muppetfigur og stille seg bak, slik at man ikke blir gående latterlig aleine...

Waco

Noen liker bush og andre liker kristne.... jeg strekker ut en utstrakt hånd til dere begge.....

1. Michael More er super sosialist, og har ikke særlig objektive briller. Ta disse to med en klype salt.... Makkverk som er plukket fra hverandre for lenge siden.

Det er det samme miljøet som tilsynelatende har funnet "memoer" fra Bush overordnede i militæret, og det er skrevet ut på en type skrivemaskin som ikke var vanlig på den tiden :hoho:

2. Bush jukset ikke i valget, USA har en valgordning som førte til at Bush vant valget med mindre stemmer. Det er fordi kandidatene ikke velges ved direkte valg, men ved et "Electoral college". Det betyr at når stemmene er gjort opp for hver stat, så er det "the winner takes it all". Skjønner du?

Du som liker fred og fordragelighet, kan du snakke med en Iraker som ikke har et maskingevær mot hodet om hva han egentlig mener om Saddam? Vet du hva Saddam har utsatt sin egen befolkning for? Freden gjelder kanskje bare for deg, ikke alle andre.... ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vet du hva Saddam har utsatt sin egen befolkning for? Freden gjelder kanskje bare for deg, ikke alle andre.... ??

Det er kanskje det Farhenhairt 911 handler om.... at Donald Rumstfield & Co dreiv og solgte masse våpen til ham... Eller mener du at saddam lagde biokjemiske våpen nede på storkjøkkenet sitt?? Han kjøpte det et sted...og dette stedet, hvor var det tror du gjest...?

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den utstøtte

Jada, Waco, vi vet at Rummy var buddy med Saddam.

Det var den gamle visa med pest og eller kolera.

Norge hadde et utsrakt samkvem med Tyskland på 30tallet. Bl. a. ble alle flyfotografier for kartleggning av kysten sendt til Tyskland for fremkalling. De beholdt selvfølgelig en kopi selv.

Du må være enig at den beste klokskskapen er efterpåklokskapen.

Og nei, jeg kommer ikke til å se F911, ellers mange takk. Regner med at du har sett den og har DVD'n. MM er helt efter din smak, har jeg forstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske drøyt å henvise usapatrioten MM som americahater da...

Michael Moore er glad i usa akkurat slik jeg er glad i usa..dvs elsker landet og mener at det har mye godt å by på.... ikke bare krig og faenskap som dere liker..

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...