Gå til innhold

Det glade hjem


monstergospel

Anbefalte innlegg

Gjest Dollyådi

Nytt innlegg !! For å ikke få denne kommentaren slettet, så velger jeg å formulere meg på en måte som ikke "skader" noen.

Så flott GH har fått det! Min personlige mening er at innlegget hadde blitt enda bedre om hun hadde byttet ut blåbærene med blå druer, lagt til litt jordbær og en baguett. Men hver sin smak. jeg ville prioritert å få ferdig "øyen" som er laget ved spisebordet og fått justert lamellene til lik høyde, før jeg fortsatte å kjøpe inn "nyheter"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bergensia

Nytt innlegg !! For å ikke få denne kommentaren slettet, så velger jeg å formulere meg på en måte som ikke "skader" noen.

Så flott GH har fått det! Min personlige mening er at innlegget hadde blitt enda bedre om hun hadde byttet ut blåbærene med blå druer, lagt til litt jordbær og en baguett. Men hver sin smak. jeg ville prioritert å få ferdig "øyen" som er laget ved spisebordet og fått justert lamellene til lik høyde, før jeg fortsatte å kjøpe inn "nyheter"

http://imgur.com/ez6RSUc

Det blir jo voldsomt når man setter bildene fra VP og GH ved hverandre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Men en ting skal Glade hjem ha; jeg synes hun er en mye dyktigere fotograf enn VP.

Så synd at hun ikke bruker evnene sine mer kreativt (les: selvstendig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen dager siden fikk hun en kommentar på instagram fra en Gry Emilie som jobber i stylebynorway. Hun skrev; nydelig, ha en fin kveld Ine :)

Enten har de blitt kjent fordi hun kjøper så mye, eller så samarbeider de kanskje? Ikke vet jeg da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lest litt i tråden her og må konkludere med at dette må være verdens beste bloggreklame for andre bloggere - og selvsagt avtalt spill. Hun reklamere for andre bloggere, og de blir liksom sure fordi noen kopierer dem, hyler ut og får både sympati og ekstra trykk. Det glade hjem får flotte bilder, trykk fordi folk tror hun har det gale hjem og alle ler til baken. Sånn må det nesten være. Hvis ikke så henger ikke internettvirkeligheten min på greip lenger. Men akkurat Internettvirkeligheten er det kanskje flere som har probelemer med også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skriver hun på bloggen at hun får gode rabatter siden hun er fast kunde, det skulle jo baaaare mangle ;)

Lurer på hva definisjonen gode rabatter er for noe.......... Camilla gir ikke gode rabatter, til det er hun alt for kjip. Selv med "gode" rabatter, så kjøper vel hun GH dama over evne. GH og Camilla er like i det at de kun er sammen med fam., ser jo ikke ut som om noen av de har venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Jeg har lest litt i tråden her og må konkludere med at dette må være verdens beste bloggreklame for andre bloggere - og selvsagt avtalt spill. Hun reklamere for andre bloggere, og de blir liksom sure fordi noen kopierer dem, hyler ut og får både sympati og ekstra trykk. Det glade hjem får flotte bilder, trykk fordi folk tror hun har det gale hjem og alle ler til baken. Sånn må det nesten være. Hvis ikke så henger ikke internettvirkeligheten min på greip lenger. Men akkurat Internettvirkeligheten er det kanskje flere som har probelemer med også?

Interessant teori. Det blir litt som rap artister som beef'er med hverandre for street cred og oppmerksomhet. Dette er vel interiørbloggernes versjon.

De kommuniserer, ihvertfall, så en eller annen slags kontakt har de tydeligvis utover kundeforholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå elsker hun Smeg. Hehehe...

Sikkert ikke lenge til hun er eier av et betongbord heller.

 

Ser i kommentarfelt på forskjellige innlegg at folk har spurt om betongbordene. Til en svarer hun at kanskje det, de er jo så stilige, eller noe i den duren. Til en annen svarer hun at hun ikke skal ha dem.

 

Jeg tipper at det er betong i huset innen utgangen av oktober, jeg!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvor hun får alle pengene fra :P Camilla får jo det meste hun fyller huset sitt med til innkjøpspris ihvertfall.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk... Når hun skriver innlegg som at hun har oppdaget smeg og at hun synes at det myker opp kjøkkenet og at hun valgte fargen crème fordi det passet så godt til kjøkkenet... Den følelsen! Herregud.det er så latterlig.. Camilla kunne bestilt smeg produkter i spygrønn og gladehjem hadde bestilt samme farge og ment hun har oppdaget dette fantastiske produktet og det passer jo sååååååååååå godt til alle farger hun har.. Å det er jo såååå nydelig og bare veeeeent snart skal hun pakke flere nyheter (hvorfor skal hun pakke nyheter foresten??) og det er baaaaare å glede seg dette blir såååå bra!!!! 🙇🙇🙇🙇

Ja dette er my guilty pleasure og jeg blir irritert av meg selv at jeg blir irritert av dette 😂😂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

D må jo være kjempetrist å kun pakke nyheter(hvorfor i svarte ordlegger hun seg sånn??) og være husmor(yeah,for det er jo dritslitsomt!)

Hun er ikke noe flink til å skrive iallefall,noe siste innlegg viser.......masse på timeplanen i helga,men dem har bare slappa av og kost seg!?ehhh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D må jo være kjempetrist å kun pakke nyheter(hvorfor i svarte ordlegger hun seg sånn??) og være husmor(yeah,for det er jo dritslitsomt!)

Hun er ikke noe flink til å skrive iallefall,noe siste innlegg viser.......masse på timeplanen i helga,men dem har bare slappa av og kost seg!?ehhh..

Er dritslitsomt å ha for lite å gjøre.........Jeg blir ihvertfall dritsur av å gjøre ingenting. Unger trenger å bevege seg, da blir de ikke masete. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

D må jo være kjempetrist å kun pakke nyheter(hvorfor i svarte ordlegger hun seg sånn??) og være husmor(yeah,for det er jo dritslitsomt!)

Hun er ikke noe flink til å skrive iallefall,noe siste innlegg viser.......masse på timeplanen i helga,men dem har bare slappa av og kost seg!?ehhh..

Det tenkte jeg på da jeg leste det også! :P er det mulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...