Gå til innhold

Det glade hjem


monstergospel

Anbefalte innlegg

Det kan hende det er en god grunn for at hun går i barnehagen, men hun er da ikke ett år på en stund? Og mor er hjemme og gjør ingenting (eller pusser opp)?

Tror det er noen måneder til ungen blir ett år.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det enorme forbruket hennes må jo bite henne i rumpe snart. Ganske gøy at du har samme kruven som reservestuebord som Camilla! Ta et selvstendig valg da dame...

 

Gleder meg til å se Glade Hjem på Luksusfellen en gang i fremtiden :fnise:

Økonomene: Hvorfor har du brukt så mye penger på møbler og oppussing når du ikke har råd?

Glade Hjem: Camilla gjorde det...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på hvor i alle dager hun gjør av alt det som blir byttet ut!

Bør være litt størrelse på loftet hennes for å si det sånn...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på hvor i alle dager hun gjør av alt det som blir byttet ut!

Bør være litt størrelse på loftet hennes for å si det sånn...

Hun selger det fortløpende etter som hun skifter ut mener jeg å ha lest. Legger det ut for salg på bloggen/fb/insta. Men likevel så vil hun jo ikke gå i null siden det hun selger har lavere pris enn det hun kjøper inn.

 

Glade hjem-dama må være villapaprika sin største kunde og inntektskilde tror jeg, alt fra klær, møbler og interiør blir jo kjøpt fortløpende derifra

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på hvor i alle dager hun gjør av alt det som blir byttet ut!

Bør være litt størrelse på loftet hennes for å si det sånn...

Jepp, hun selger det. Det meste hun selger er nesten ubrukt også. Så snart Villapapria bytter ut noe må hun gjøre det samme.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Hun selger det fortløpende etter som hun skifter ut mener jeg å ha lest. Legger det ut for salg på bloggen/fb/insta. Men likevel så vil hun jo ikke gå i null siden det hun selger har lavere pris enn det hun kjøper inn.

Glade hjem-dama må være villapaprika sin største kunde og inntektskilde tror jeg, alt fra klær, møbler og interiør blir jo kjøpt fortløpende derifra

For et par uker tilbake skrev Camilla som svar på et spørsmål om dette at joda, hun blir kopiert av Glade Hjem, men hun handler så mye hos Camilla at hun ikke gjør noe med kopieringen.

Det jeg finner mest alarmerende her at det er Camilla som blir kopiert. Hvorfor ikke velge et forbilde som har litt mer å by på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et par uker tilbake skrev Camilla som svar på et spørsmål om dette at joda, hun blir kopiert av Glade Hjem, men hun handler så mye hos Camilla at hun ikke gjør noe med kopieringen.

Det jeg finner mest alarmerende her at det er Camilla som blir kopiert. Hvorfor ikke velge et forbilde som har litt mer å by på?

 

Hva mener du med dette egentlig? Er det alarmerende at folk liker noe annet enn deg? :huh:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et par uker tilbake skrev Camilla som svar på et spørsmål om dette at joda, hun blir kopiert av Glade Hjem, men hun handler så mye hos Camilla at hun ikke gjør noe med kopieringen.

Det jeg finner mest alarmerende her at det er Camilla som blir kopiert. Hvorfor ikke velge et forbilde som har litt mer å by på?

Hvor finner du dette? Link? For tidligere har hun sagt at hun ikke liker det etc, men ikke får til eller kan stoppe det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Hun skrev dette i innlegg for mer enn en uke siden, men mindre enn en måned. Jeg er 100% sikkert, nettopp fordi det har vært så mange spørsmål om dette, men kun veldig intetsigende, nøytrale svar fra Camilla før dette utsagnet kom.

Og ja, jeg finner det alarmerende at noen til de grader digger Camilla. Hadde det vært f.eks. Åsne Seierstad hun hadde forgudet hadde jeg ikke reagert slik.

Redigert for å klarifisere.

Endret av TallulahBGood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skrev dette i innlegg for mer enn en uke siden, men mindre enn en måned. Jeg er 100% sikkert, nettopp fordi det har vært så mange spørsmål om dette, men kun veldig intetsigende, nøytrale svar fra Camilla før dette utsagnet kom.

Og ja, jeg finner det alarmerende at noen til de grader digger Camilla. Hadde det vært f.eks. Åsne Seierstad hun hadde forgudet hadde jeg ikke reagert slik.

Redigert for å klarifisere.

Husker det jeg også. Mener hun skrev at hun er en veldig god kunde?

Edit: her. http://villapaprika.blogg.no/1440512277_happy_day.html#comment

Endret av Lillemini
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun kjøpt lik kjøkkenmaskin som camilla, og styla kjøkkenbenken prikk lik.

Det er så sykt:D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At hun kopierer alt interiørmessig ser jeg ikke det helt store problemet med - mange som gjør det i større eller mindre grad fordi de ikke klarer å finne fine løsninger selv. Problemet er vel heller OM hun faktisk har økonomi til dette - det er jo definitivt galskap om hun kjører seg selv inn i luksusfellen fordi hun er "besatt" av en annen dame sin interiørstil. De færreste har vel egentlig råd til å bytte dyre møbler og stæsj så ofte som disse to damene gjør - forskjellen ligger i at Camilla får ting til sterkt redusert pris og også endel helt gratis/sponsing - mens glade hjem damen IKKE har denne fordelen. Selvsagt har ingen noe som helst med hvordan damen her har økonomi til dette - men jeg håper inderlig ikke at hun bruker av penger hennes barn egentlig skal ha.

 

Men - en ting er å kopiere en annens interiørstil - men det at hun kopierer teksten også - det er DA det tipper over...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser jo ut som taktikken hennes funker, for dere diskuterer jo henne her inne. Noe som igjen genererer trafikk på hennes blogg. Jeg har aldri hørt om dama, men måtte jo selvsagt sjekke ut bloggen hennes:)

Men hvor ser dere at hun har kjøpt ny kjøkkenmaskin lik Camilla sin? Jeg finner den ikke på bloggen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eeehhh...

Nå ble jeg enda mer skremt.

Bilder fra kjøkkenet er HELT likt Villa p. sitt. Tingene (kjøkkenmaskinen) er til og med plassert på EKSAKT samme plass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det neste nå blir vel at hun bytter ut kjøleskapet også..... Camilla har bestilt seg et SMEG-kjøleskap.. de er rålekre, og svindyre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...