Gå til innhold

Det glade hjem


monstergospel

Anbefalte innlegg

Dette er direkte skummelt, syns jeg. Nesten så man ikke kan le av det heller.

Edit: postet uten å skrive noe.

Ja det er rimelig skremmende. Det verste er jo at jeg faktisk av alle ting har fulgt henne i flere år, i fascinasjon og undring. Hun har alltid kopiert, før var det mammabloggere, nå er det interiør. Jeg lurer veldig på om mannen hennes vet om hennes kopiering av Camilla, eller bare tror hun er over gjennomsnittet glad i å bytte ut hele interiøret.

Endret av Lillemini
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun godtar kun kommentarer som inneholder skryt. Skjønner jo at ingen vil ha pes i kommentarfeltet sitt, men hvorfor ikke svare på konstruktive kommentarer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det enorme forbruket hennes må jo bite henne i rumpe snart. Ganske gøy at du har samme kruven som reservestuebord som Camilla! Ta et selvstendig valg da dame...

Gleder meg til å se Glade Hjem på Luksusfellen en gang i fremtiden :fnise:

Økonomene: Hvorfor har du brukt så mye penger på møbler og oppussing når du ikke har råd?

Glade Hjem: Camilla gjorde det...

Haha😂😅 jeg dør av latter😂🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser aldri blogger, men nå kikket jeg på begge disse som er nevnt her, og må si jeg blir rent nedtrykt. Hvor tomme liv må ikke disse damene ha, som lever for å style et hus, fylle det med unødig dill og stæsj, ta bilder, legge ut på nett, skrive pjatt om ingenting, og i tillegg skal ungene framvises i klær og utstyr etter mammas smak? Dette må være toppen av overflatiskhet og overforbruk. Hva slags verdier har man i livet, når det eneste som betyr noe, er materielle ting? Skremmende at det finnes mennesker som mener dette er verdier man vil formidle til andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tviler på at mannen hennes leser bloggen til villapaprika og da er det jo ikke så enkelt å vite hvor mye gladehjem kopierer camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver og linker til Stylebynorway-nettbutikken om den der tørkerullholderen, som om hun er medeier av nettbutikken til Camilla. Jeeez...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver og linker til Stylebynorway-nettbutikken om den der tørkerullholderen, som om hun er medeier av nettbutikken til Camilla. Jeeez...

450 kr? Ellers takk...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver og linker til Stylebynorway-nettbutikken om den der tørkerullholderen, som om hun er medeier av nettbutikken til Camilla. Jeeez...

... og om trebrettene skriver hun nesten ordrett det samme som Camilla

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg fulgte bloggen hennes før da hun eldste var lita. Var det ikke hun som hadde epilepsi? Ikke at det har noe med saken å gjøre altså. Prøver bare å plassere henne.

Denne kopieringa har jeg lagt merke til over lengre tid. Følger både henne og Camilla på instagram, og det er skremmende mye likt!! Litt sånn at det nesten blir komisk. Hun må da skjønne selv hvor dumt det blir? Eller?

Dessuten har jeg sett at hun selger mye babyklær via instagram, og hun har nesten alltid to av hvert plagg!! Hva er greia med det da? I samme størrelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, hun skriver jo som om det er hennes nettbutikk!

 

Type: "nå er den endelig inne på lager igjen, men min nye favoritt er denne", "mange har etterspurt osv osv"... "tidenes mest etterspurte tørkerullholder? Ja det tør vi nesten å påstå" (hvem er vi?? Hun og mannen?? Hun og barna??)

 

Ser den ene kommentaren på det nyeste innlegget er ei som kommenterer "kan du si noe om hva dere får inn derfra"... altså en leser som lurer på om eieren av  bloggen kan si om når de (camilla´s nettbutikk) får inn mere varer fra et bestemt merke! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlighet, hun skriver jo som om det er hennes nettbutikk!

Type: "nå er den endelig inne på lager igjen, men min nye favoritt er denne", "mange har etterspurt osv osv"... "tidenes mest etterspurte tørkerullholder? Ja det tør vi nesten å påstå" (hvem er vi?? Hun og mannen?? Hun og barna??)

Ser den ene kommentaren på det nyeste innlegget er ei som kommenterer "kan du si noe om hva dere får inn derfra"... altså en leser som lurer på om eieren av bloggen kan si om når de (camilla´s nettbutikk) får inn mere varer fra et bestemt merke!

Kan jo være hun faktisk tror denne nettbutikken er hennes! Hun har jo tross alt utgitt andres barn for å være hennes!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva mannen jobber med. Hvis hun er hjemmeværende, må han tjene veldig godt for å betale for alt det der. Trebrett til 800 kr og tørkerullholder til 450 kr?

For ikke å snakke om alle de nye møblene fra cadelldesign hun har skaffet seg, sofa, stoler, glamdisk osv. Også venter hun på spisestuestoler og stuebord...😳

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om alle de nye møblene fra cadelldesign hun har skaffet seg, sofa, stoler, glamdisk osv. Også venter hun på spisestuestoler og stuebord...

 

Glam desk!

Endret av loffen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siste poster med "vi"-bruk om nettbutikken, forteller at her er det noe mer enn kun interiørkopieringbonanza.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...