Gå til innhold

Det glade hjem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har hun kopiert et innlegg om anfallene til dattera fra bloggeren steinihavet...

HVA FAEN!!!!???? :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp:

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for hetsende utsagn samt svar.

- Pavilion, mod

Skrevet

Tråden er ryddet etter denne regelen:

Krenkende, hetsende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part.

- Pavilion, mod

Gjest Bergensia
Skrevet

Jeg tittet innom facebooksiden til bloggen i går og da hadde bloggeren som ble kopiert skrevet en kommentar under linken til det aktuelle innlegget og flere andre hadde svart.

Når jeg tittet inn i dag var alle de kritiske kommentarene fjernet, kun den andre mer positive stod igjen.

Merkelig oppførsel, hun fjerner kun kritikken og lar det andre stå. Hun er jo tatt på fersken

Skrevet (endret)

Har hun lagt ned bloggen? Jeg finner den ikke lenger :O

Edit: fant den :P

Endret av Riskrem
Skrevet

Tråden er ryddet for svar til moderering. Det skal skje direkte til moderator eller ris og ros. Tråden er også ryddet for spekulasjoner, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Skrevet

Steinihavet har skrevet et eget innlegg om kopieringen.

• Liker 1
Skrevet

Fy f... altså. Hun glade hjem er fankern ikke snau. Skulle ønske hun fikk en skikkelig smekk på lanken for den kopieringen nå.

Kjenner jeg blir mer og mer provosert over den. Samtidig undres jeg over hvordan hun gidder å holde på sånn. Alle vet jo at hun kopierer, alle klikker seg kun inn på bloggen hennes for å se hva og hun har kopiert denne gangen. Omtrent alle kommentarer hun får er jo om denne kopieringen. Og absolutt alle blir jo slettet. Lurer på hva hun tenker når hun får en sånn kommentar gang etter gang... Tror hun virkelig alle lar seg lure og tror at det er hun som har skrevet innleggene?

• Liker 1
Skrevet

Nå har hun jo lagt ut ett innlegg om de nye stolene sine(Camilla sine :fnise:) og hvor fæle folk er som kritiserer henne..

Skrevet

Tråden er ryddet for ryktespredning og spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Skrevet

Så hun fikk seg samme stolene ja. Da venter vi vel bare på nytt kjøleskap også.

Gjest Bergensia
Skrevet

Nå har hun jo lagt ut ett innlegg om de nye stolene sine(Camilla sine :fnise:) og hvor fæle folk er som kritiserer henne..

Det er jo mest trist, 90% av det som skrives i denne tråden ( regner med det er oss hun sikter til) handler om den voldsomme kopieringen av Villa Paprika og nå sist blåkopien av innlegget til Stein i havet.

Det er ikke mobbing å påpeke slike ting når noen frivillig skriver en blogg og stjeler teksten fra et innlegg om handler om syke barn.

Får håpe selvinnsikten kommer etter før hun dummer seg mer ut med slike klageinnlegg...

Skrevet

Herregud, er det mulig? Stakkars Steinihavet!

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, latterliggjøring og hets, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Skrevet

La inn en kommentar på FB-siden hennes nå, tok nøyaktig 2 minutter så ble kommentaren min slettet, og jeg ble blokkert fra å skrive nye kommentarer! WTF?!

• Liker 1
Skrevet

Hun skriver at hun har et privatliv og ikke deler alt på bloggen... You got that right! Hun deler jo ikke fra sitt eget liv, men fra steinihavet og villapaprikas.

• Liker 21
Skrevet

Flaut og trist.. Håper noen stopper henne..

• Liker 5
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...