Bootybuilder Skrevet 1. oktober 2015 #101 Skrevet 1. oktober 2015 Nå har hun kopiert et innlegg om anfallene til dattera fra bloggeren steinihavet... HVA FAEN!!!!???? :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp: 1
Christiane_W Skrevet 1. oktober 2015 #103 Skrevet 1. oktober 2015 Noen må jo gi beskjed et sted, moderatorene til KG kanskje? Startet en tråd på "Ris og ros" http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=974194 Forhåpentligvis stenger moderatorene denne tråden.
Safiye Skrevet 2. oktober 2015 #104 Skrevet 2. oktober 2015 Tråden er ryddet for hetsende utsagn samt svar. - Pavilion, mod
Safiye Skrevet 2. oktober 2015 #105 Skrevet 2. oktober 2015 Tråden er ryddet etter denne regelen: * Krenkende, hetsende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part. - Pavilion, mod
Gjest Bergensia Skrevet 2. oktober 2015 #106 Skrevet 2. oktober 2015 Jeg tittet innom facebooksiden til bloggen i går og da hadde bloggeren som ble kopiert skrevet en kommentar under linken til det aktuelle innlegget og flere andre hadde svart. Når jeg tittet inn i dag var alle de kritiske kommentarene fjernet, kun den andre mer positive stod igjen. Merkelig oppførsel, hun fjerner kun kritikken og lar det andre stå. Hun er jo tatt på fersken
Riskrem Skrevet 2. oktober 2015 #107 Skrevet 2. oktober 2015 (endret) Har hun lagt ned bloggen? Jeg finner den ikke lenger :O Edit: fant den Endret 2. oktober 2015 av Riskrem
Anglofil Skrevet 3. oktober 2015 #108 Skrevet 3. oktober 2015 Tråden er ryddet for svar til moderering. Det skal skje direkte til moderator eller ris og ros. Tråden er også ryddet for spekulasjoner, samt svar til dette. Yvonne (mod)
Cavatina Skrevet 3. oktober 2015 #109 Skrevet 3. oktober 2015 Steinihavet har skrevet et eget innlegg om kopieringen. 1
Blå politibil Skrevet 3. oktober 2015 #110 Skrevet 3. oktober 2015 Fy f... altså. Hun glade hjem er fankern ikke snau. Skulle ønske hun fikk en skikkelig smekk på lanken for den kopieringen nå. Kjenner jeg blir mer og mer provosert over den. Samtidig undres jeg over hvordan hun gidder å holde på sånn. Alle vet jo at hun kopierer, alle klikker seg kun inn på bloggen hennes for å se hva og hun har kopiert denne gangen. Omtrent alle kommentarer hun får er jo om denne kopieringen. Og absolutt alle blir jo slettet. Lurer på hva hun tenker når hun får en sånn kommentar gang etter gang... Tror hun virkelig alle lar seg lure og tror at det er hun som har skrevet innleggene? 1
Birdo Skrevet 3. oktober 2015 #111 Skrevet 3. oktober 2015 Nå har hun jo lagt ut ett innlegg om de nye stolene sine(Camilla sine ) og hvor fæle folk er som kritiserer henne..
Anglofil Skrevet 3. oktober 2015 #112 Skrevet 3. oktober 2015 Tråden er ryddet for ryktespredning og spekulasjoner. Yvonne (mod)
Bringebæret Skrevet 3. oktober 2015 #113 Skrevet 3. oktober 2015 Så hun fikk seg samme stolene ja. Da venter vi vel bare på nytt kjøleskap også.
Gjest Bergensia Skrevet 3. oktober 2015 #114 Skrevet 3. oktober 2015 Nå har hun jo lagt ut ett innlegg om de nye stolene sine(Camilla sine ) og hvor fæle folk er som kritiserer henne.. Det er jo mest trist, 90% av det som skrives i denne tråden ( regner med det er oss hun sikter til) handler om den voldsomme kopieringen av Villa Paprika og nå sist blåkopien av innlegget til Stein i havet. Det er ikke mobbing å påpeke slike ting når noen frivillig skriver en blogg og stjeler teksten fra et innlegg om handler om syke barn. Får håpe selvinnsikten kommer etter før hun dummer seg mer ut med slike klageinnlegg...
Riskrem Skrevet 3. oktober 2015 #115 Skrevet 3. oktober 2015 Herregud, er det mulig? Stakkars Steinihavet! 1
Anglofil Skrevet 3. oktober 2015 #116 Skrevet 3. oktober 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner, latterliggjøring og hets, samt svar til dette. Yvonne (mod)
Agurk Skrevet 3. oktober 2015 #117 Skrevet 3. oktober 2015 La inn en kommentar på FB-siden hennes nå, tok nøyaktig 2 minutter så ble kommentaren min slettet, og jeg ble blokkert fra å skrive nye kommentarer! WTF?! 1
maipai Skrevet 4. oktober 2015 #118 Skrevet 4. oktober 2015 Hun skriver at hun har et privatliv og ikke deler alt på bloggen... You got that right! Hun deler jo ikke fra sitt eget liv, men fra steinihavet og villapaprikas. 21
Basil Skrevet 4. oktober 2015 #119 Skrevet 4. oktober 2015 Flaut og trist.. Håper noen stopper henne.. 5
Anglofil Skrevet 4. oktober 2015 #120 Skrevet 4. oktober 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner, samt svar til dette. Yvonne (mod)
Anbefalte innlegg