Gå til innhold

Det glade hjem

monstergospel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser at du er inne og leser nå. Kan tenke meg at du ikke synes dette er noe moro @Gladehjem. Men å slette kommentarer og late som om dette ikke skjer er ikke løsningen. Kan vi ikke få høre din side av saken?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært iorden om en blogger hadde stjålet dine blogginnlegg og bilder, Ine? Tror neppe det

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Honey Dew skrev:

Hadde det vært iorden om en blogger hadde stjålet dine blogginnlegg og bilder, Ine? Tror neppe det

men om en annen blogger hadde stjålet innlegg fra Ine, hadde den bloggeren egentlig stjålet fra noen andre bloggere..

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lot seg ikke skremme av avisoppslaget i Nordlys ser det ut til.. Nå ligger det ute nytt blogginnlegg hentet fra VP.. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Marsipan123 skrev:

Lot seg ikke skremme av avisoppslaget i Nordlys ser det ut til.. Nå ligger det ute nytt blogginnlegg hentet fra VP.. 

En liten kopi av Villa Paprika sin blogg fra 2014 ser d ut som....  Jeg klarer faktisk ikke å la være å lese på bloggen til Glade hjem eller denne tråden :glare:. Hadde det vært meg som hadde blitt kopiert sånn som f.eks bloggen Stein i havet, så hadde jeg ikke gitt meg. Hadde muligens tatt kontakt både med samboer og mor av Ine og hørt om de kunne snakke fornuft til henne!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke rette veien ville vært å gått på de rundt. Det er jo en trist sak, og kan gjøre ting verre. Tenker at de som er kopiert bør være de som tar tak i det, om ikke direkte kontakt oppnås så via advokat.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkende utsagn, diskusjon om privatperson og svar til dette.

- Pavilion, mod

Endret av Pavilion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den Saturday, April 23, 2016 at 9.32, Marleah skrev:

Det ser ut som om det sitter lapper på mye av det hun har.

Ja, hva er greia med det? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bytter jo sofa oftere enn .... og bord og stoler og .. ja  hele interiøret sånn ca 😂😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Den 22.4.2016 at 12.53, Blå politibil skrev:

https://gladehjem.wordpress.com/2016/04/16/ny-kolleksjon/

Dette blir så forferdelig kleint når VillaPaprika/sbn har gått ut å avkreftet samarbeid....

Jeg leita etter /annonse merkinga, men fant ingen. Enten så er det umerka reklame, eller så er det bare utrolig kleint.

Det rare med innlegget er at hun ikke linker til produktet på nettsidene, så det blir ikke engang å vises skikkelig om det faktisk går trafikk fra henne til SBN. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ønske Ine la ut et bilde av hun og mannen en gang, så jo nesten ut som hun spiste alene på Egon etter det bildet hun la ut insta..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...