Gå til innhold

Det glade hjem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser hun har blitt ambassadør for en nettbutikk. Da lurer jeg oppriktig på hva den butikken tenker med. De kan umulig være klar over hvordan hun holder på. Kopiering og plagiering, null substans og egenproduserte tekster eller ideer.

Når en butikk gjør så lite forundersøkelser før de skaffer seg "en ambassadør" så tenker jeg mitt. Alt som trengs er faktisk et Google søk før man ser ar dette kanskje ikke er personen å samarbeide med eler ha som ambassadør for en profesjonell bedrift. 

• Liker 11
Skrevet

Det hadde vært kjekt om hun skrev hvor mye rabatt man får. Greit at man får "noe", men hva?

• Liker 2
Skrevet

Vi opprettet en blogg i bedriften for noen år siden, og den lå under "interiør". Hadde ikke mer enn 50 lesere før vi fikk mail fra flere butikker og annonsører som ville ha oss som ambassadør. Det lå absolutt ingenting i det annet enn at vi fikk handle på salget noen timer før andre😂 Og det var helt tydelig at mailene var masseprodusert og ikke personlig. Skal ikke se bort fra at det er noe slikt altså ;) 

• Liker 14
Skrevet

For noen vanvittige priser det er i nettbutikken hun er "ambassadør" for:ohmy: 

• Liker 1
Skrevet

Alle disse interiørbutikkene med prikk lik stil! 😁 Kanskje det ikke bare er Ine som er copycat? :) Det er ikke veldig mye kreativt i denne sjangeren... :)

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og hets samt svar.

- Pavilion, mod

Skrevet

Det er iallefall helt tydelig at det innlegget har hun skrevet helt selv. Helt elendig språk og formulering.

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, FrustrertFlue skrev:

Det er iallefall helt tydelig at det innlegget har hun skrevet helt selv. Helt elendig språk og formulering.

Dessverre det samme dårlige språket som ofte går igjen i kommentarfeltet. 

• Liker 5
Skrevet (endret)

.

Endret av Cornucopia
Skrevet (endret)

.

Endret av nyher
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for spekulasjoner og latterliggjøring.

-Pavilion, mod

Endret av Pavilion
Skrevet
23 timer siden, Veslefrikk skrev:

Dessverre det samme dårlige språket som ofte går igjen i kommentarfeltet. 

Hva er det du prøver å si? At hun skriver falske kommentarer på bloggen sin eller at dårlig språk er utbredt?

• Liker 2
Skrevet (endret)
15 timer siden, FruRosa skrev:

http://villapaprika.blogg.no/1462202533_det_finnes_bare_n_av_.html  
Her tar VP bladet fra munnen, og benekter i klartekst å ha noe samarbeid med GH.

Virkelig på tide. Men finner det litt komisk og ironisk at det først er nå, når Ine har inngått samarbeid med noen andre at Camilla "støter henne fra seg". Nå tjener hun vel ikke penger på Ine lenger... 

Endret av Blå politibil
Trykkleif
  • Liker 9
Skrevet

Når ine ikke kan kopiere lenger spørs det om det finnes noe igjen å blogge om...🙊

• Liker 7
Skrevet

Ingen andre som reagerer på tidspunktet for innlegget? Jeg er helt enig med Camilla i selve innholdet i innlegget. Det har gått for langt og er ikke riktig. Men; Det er først når SBN er tom for varer og Camilla ikke lenger kan tjene penger på Ine at dette kommer ut. Hun har jo flere ganger skrevet at Ine er en av hennes beste kunder. når vareutvalget har stoppet opp så slutter Ine å handle og da er det plutselig moralsk å stoppe henne for kopiering? 

• Liker 17
Skrevet
3 timer siden, Dollyådi skrev:

Ingen andre som reagerer på tidspunktet for innlegget? Jeg er helt enig med Camilla i selve innholdet i innlegget. Det har gått for langt og er ikke riktig. Men; Det er først når SBN er tom for varer og Camilla ikke lenger kan tjene penger på Ine at dette kommer ut. Hun har jo flere ganger skrevet at Ine er en av hennes beste kunder. når vareutvalget har stoppet opp så slutter Ine å handle og da er det plutselig moralsk å stoppe henne for kopiering? 

Er litt vel tilfeldig ja. Hun har kopiert VP i LANG tid, men det er først nå det er nok:dry: 

• Liker 4
Gjest Bergensia
Skrevet (endret)

Enig med dere over meg, men jeg tror to ting spiller inn nå; første så har GH sin kopiering av andre blogger blitt sak "utenfor" forum/bloggverden (Nordlys sin sak om Steinihavet) og at siden hun også har skrevet at hun nå er "ambassadør"  for en annen nettbutikk, kanskje VP føler hun kan sette foten ned siden kundeforholdet mulig ikke er så tett lenger?

(Bare teorier fra min side, men har lenket til hvorfor jeg skriver det jeg gjør og jeg skriver "ambassadør" fordi jeg synes det er en merkelig tittel å gi en forhandler/kunde)

Men uansett, innlegget om Lysneshjem er merket med annonse først og det er veldig bra! Mange mer rutinerte bloggere som ikke bryr seg med det. Bare hun husker å merke innleggene hun deler på SoMe også blir det bra ;)

Endret av Bergensia
la til
Gjest Bergensia
Skrevet (endret)

feil

Endret av Bergensia
Skrevet
10 timer siden, Blå politibil skrev:

Virkelig på tide. Men finner det litt komisk og ironisk at det først er nå, når Ine har inngått samarbeid med noen andre at Camilla "støter Hemne fra seg". Nå tjener hun vel ikke penger på Ine lenger... 

Ine har jo ingenting å kjøpe lenger....SbN butikken er tom for varer.

• Liker 4
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...