Emilim Skrevet 17. desember 2015 #261 Del Skrevet 17. desember 2015 Jeg spør Camilla jeg http://imgur.com/oJXMX6Zblir imponert om hun svarer 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 17. desember 2015 #262 Del Skrevet 17. desember 2015 blir imponert om hun svarerHun har jo svart før, og benektet da samarbeidet. Jeg hadde blitt imponert om hun hadde fortalt sannheten. Om Ine kan dokumentere at dette er et samarbeid så burde hun faktisk det, eller så er tydeligvis dette 'samarbeidet' i realiteten ren utnytting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 17. desember 2015 #263 Del Skrevet 17. desember 2015 Og til Ine:Ikke vær lojal mot noen som ikke er lojal ovenfor deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 17. desember 2015 #264 Del Skrevet 17. desember 2015 blir imponert om hun svarerHun har jo svart på dette mange ganger, hvorfor skulle hun ikk svare nå? Tror dama har svart på spørsmål om Ine sikkert 20 ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilim Skrevet 17. desember 2015 #265 Del Skrevet 17. desember 2015 Selger SbN gavekort i nettbutikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 17. desember 2015 #266 Del Skrevet 17. desember 2015 Selger SbN gavekort i nettbutikken? Ja det gjør hun, så ine kan kjøpe dem selv og lodde dem ut. Men det er jo veeeldig spesielt at hun lodder ut samme summer som Camilla, og slår sammen de samme lukene.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilim Skrevet 17. desember 2015 #267 Del Skrevet 17. desember 2015 Ja det gjør hun, så ine kan kjøpe dem selv og lodde dem ut. Men det er jo veeeldig spesielt at hun lodder ut samme summer som Camilla, og slår sammen de samme lukene....det blir mye varer for ine å kjøpe nå, flere 1000 i gavekort å noen 1000 i div. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 17. desember 2015 #268 Del Skrevet 17. desember 2015 det blir mye varer for ine å kjøpe nå, flere 1000 i gavekort å noen 1000 i div. Heldigvis så var det 50% på hele butikken i dag. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 17. desember 2015 #269 Del Skrevet 17. desember 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner, samt svar til dette. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 19. desember 2015 #270 Del Skrevet 19. desember 2015 At Camilla sier de ikke samarbeider betyr ikke en døyt for min del. Der er det så mange vridninger på sannheten rundt det meste, så tar det med en pose salt. Om Ine vil ha ett hjem identisk med Camilla bryr jeg meg lite om. Men det viser at hva som passer inn hos Camilla ikke nødvendigvis passer inn hos andre. Jeg liker tingene hennes, men hos Ine er det ikke spesielt lun og varm stemning. Glamdisken var malplassert og spørs om den egentlig tåler en TV på seg. Og den kopieringen bør hun kutte ut, den er pinlig. tv-en henger på veggen og ikke glamdisken ;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 19. desember 2015 #271 Del Skrevet 19. desember 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner.Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresiafrex Skrevet 21. desember 2015 #272 Del Skrevet 21. desember 2015 Det innlegget om badet er jo også helt likt! Jøjemeg, når har ikke jeg lest bloggen no særlig, men trodde ikke det var så ille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 21. desember 2015 #273 Del Skrevet 21. desember 2015 Det må jo være en spøk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilim Skrevet 27. desember 2015 #274 Del Skrevet 27. desember 2015 Å der så det ut som stolene ble borte hos ine også 😂😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 28. desember 2015 #275 Del Skrevet 28. desember 2015 Nå har ikke jeg fulgt denne bloggen, men har sett litt på VillaPaprika. Var på utkikk etter en ny blogg som inspirasjon og falt inn på denne tråden. Og ser jo med en gang hva dere mener, den er jo helt lik VillaPaprika! Det nyeste innlegget med soverom, hvor begge nevner lamper som gir det et løft, betong som gir det et tøft preg.. Jeg begynner å lure litt på hva greia er med disse damene, har mer tro på at Camilla gjennomfører sin stil og Ine regelrett hermer her. Har de like lamper over spisebordet og? Treet ser jeg er helt likt da. Bare legge til ang det innlegget om kjøkkenet, hvem klarer å tilbrede mat hvis det står så mye rot på benken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 28. desember 2015 #276 Del Skrevet 28. desember 2015 Jeg vet ikke hva jeg skal si om denne bloggen...Det er en ren kopi og ikke noe annet. Utrolig sært å kopiere andres blogg. Det er ikke vits å blogge om man blogger med andres ting/inspirasjon og ikke sitt eget. Bloggeren må da være noe spesiell som MÅ kopiere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basil Skrevet 28. desember 2015 #277 Del Skrevet 28. desember 2015 1 time siden, Luckiness skrev: Jeg vet ikke hva jeg skal si om denne bloggen...Det er en ren kopi og ikke noe annet. Utrolig sært å kopiere andres blogg. Det er ikke vits å blogge om man blogger med andres ting/inspirasjon og ikke sitt eget. Bloggeren må da være noe spesiell som MÅ kopiere. Sært? Frekt vil jeg kalle det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 28. desember 2015 #278 Del Skrevet 28. desember 2015 (endret) Tråden er ryddet for latterliggjøring, spekulasjoner og persondebatt. - Pavilion, mod Edit: Kommentarer rettet mot modereringen blir også slettet. Slike kommentarer og eventuelle spørsmål tas gjerne direkte på melding eller ris og ros. Endret 28. desember 2015 av Pavilion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 29. desember 2015 #279 Del Skrevet 29. desember 2015 http://villapaprika.blogg.no/1451337189_igjennom_tidene.html https://gladehjem.wordpress.com/2015/12/28/tilbakeblikk/ Altså.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 29. desember 2015 #280 Del Skrevet 29. desember 2015 Skulle bare ønske at Ine forsto at folk tenker og snakker mye om henne, -som slettes ikke er spesielt pent..... Det MÅ da gå an å gjøre noe på sin egen måte, og få ros for noe en har kreert HELT selv! Kan virkelig ikke skjønne at det er noe kjekt å lese så mye kritikk og spekulasjoner om ve og vel, etter at en har brukt flere timer på å style, knipse bilder og skrive innlegg som andre før har laget?!? Håper du leser dette, Ine Cesilie, -for jeg vil bare komme med ett godt råd. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg