Gå til innhold

Det glade hjem


monstergospel

Anbefalte innlegg

1 time siden, Takida skrev:

Er det glade hjem som har en datter som er svært alvorlig syk? Og blogget mer om det før? Eller tenkte jeg på en annen? Savner den bloggen litt

Det er samme blogger ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var en nydelig bursdag Ine laget for datteren sin. Kronen var kjempefin. Synes blogginleggene om bursdagen viser at hun virkelig ikke trenger å kopiere fra villa paprika. Pynten var nydelig og teksten er slik man forventer av en interiørblogger.  Lettbeint og enkel, uten de svulstige metaforene en viss annen blogger benytter.  

Alle som har fulgt denne tråden litt er veldig klar over at jeg ikke er spesiell fan av kopiering.  Men når hun står for innleggene selv så er jo bilder, tekst og styling bedre enn Camillas. Mer av dette Ine!

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Blå politibil skrev:

Det var en nydelig bursdag Ine laget for datteren sin. Kronen var kjempefin. Synes blogginleggene om bursdagen viser at hun virkelig ikke trenger å kopiere fra villa paprika. Pynten var nydelig og teksten er slik man forventer av en interiørblogger.  Lettbeint og enkel, uten de svulstige metaforene en viss annen blogger benytter.  

Alle som har fulgt denne tråden litt er veldig klar over at jeg ikke er spesiell fan av kopiering.  Men når hun står for innleggene selv så er jo bilder, tekst og styling bedre enn Camillas. Mer av dette Ine!

 

Vel Camilla hadde jo en Frost bursdag en tid tilbake... Mye likt... Så det var nok feil..

Endret av Bootybuilder
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker jo veldig spesielt at det er veldig, veldig mye likt. Har hun ikke sin egen stil?
Det med kopiering av tekster kan hun spare seg for. Det er rett og slett smakløst..
Hadde jeg vært Camilla, hadde jeg satt ned foten, selv om hun hadde vært den største kunden. Hadde ikke tolerert sånn oppførsel fra en person.. men vi alle er jo forskjellige, heldigvis! 

Hun hadde vært interessant om hun gikk sine egne veier når det gjelder interiør og tekster. Da hadde jeg blitt fast leser. Nå er hun en kjedelig copycat som er så uinteressant som det går ann å bli. Jeg synes hun er veldig flink i mye, etter det jeg har lest på bloggen, og hun hadde kommet lengre med bloggen om hun hadde gått egne veier.

Klarer ikke la være å lese bloggen hennes heller. Blir litt som en tragisk underholdning når jeg kjeder meg :fnise: :klaske:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til og med gratulasjonen på instagram var ganske lik tekstmessig Camillas gratulasjon til dattera si.. :/ 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Bootybuilder skrev:

Vel Camilla hadde jo en Frost bursdag en tid tilbake... Mye likt... Så det var nok feil..

Svarte da:fart2:. Jeg som virkelig håpet det ikke var kopiering. Tar innlegget mitt tilbake... 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har til og med kopiert teksten uten å gå over skrivefeil.. Det er synd hun ikke kan skrive et eget og at hun bruker over et år gammelt innlegg uten å endre på det.. Satser vel på at ingen husker gamle innlegg fra vp da.. :( 

Innlegg ryddet for sitat fra bloggen

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Blå politibil skrev:

Svarte da:fart2:. Jeg som virkelig håpet det ikke var kopiering. Tar innlegget mitt tilbake... 

 

Men hadde vært flott om det var tilfelle da 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Basil skrev:

Hun har til og med kopiert teksten uten å gå over skrivefeil.. Det er synd hun ikke kan skrive et eget og at hun bruker over et år gammelt innlegg uten å endre på det.. Satser vel på at ingen husker gamle innlegg fra vp da.. :( 

Eneste grunnen til at jeg kjente det igjen er at jeh brukte villa paprika sin dekorasjon til frost bursdag her hjemme😅

Innlegg ryddet for sitat fra bloggen i sitat

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Bootybuilder skrev:

Eneste grunnen til at jeg kjente det igjen er at jeh brukte villa paprika sin dekorasjon til frost bursdag her hjemme😅

😂

Det er jo helt greit å gjøre det samme og ha samme tingene og samme dekorasjonene. Men det som er trist er jo som mange andre her har påpekt at hun ikke greier å skrive en egen tekst til sin egen datter. Bare copy paste fra vp til gh. :/ man kan forsvare mye, men det å ikke greie å gratulere sin egen datter på sin egen måte synes jeg er trist..  

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Basil skrev:

😂

Det er jo helt greit å gjøre det samme og ha samme tingene og samme dekorasjonene. Men det som er trist er jo som mange andre her har påpekt at hun ikke greier å skrive en egen tekst til sin egen datter. Bare copy paste fra vp til gh. :/ man kan forsvare mye, men det å ikke greie å gratulere sin egen datter på sin egen måte synes jeg er trist..  

Ja jeg er helt enig. Inspirasjon er en ting! Plagiat er noe annet!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Basil skrev:

Hun har til og med kopiert teksten uten å gå over skrivefeil.. Det er synd hun ikke kan skrive et eget og at hun bruker over et år gammelt innlegg uten å endre på det.. Satser vel på at ingen husker gamle innlegg fra vp da.. :( 

Også skrev hun "så lenge sjefene er fornøyde"..

Innlegg ryddet for sitat fra bloggen i sitat

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kopiering igjen, på det nye innlegget.

Les soverom innlegget til "villa paprika" og "det glade hjem". Hun har skrevet mye på en annen måte ser jeg, men fremdeles veldig likheter. Og ikke tilfeldig at begge legger ut soverom innlegg nesten samtidig :) Dårlig formulert innlegg også :) 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må sies at hun har en fin stil på hjemmet sitt. Ryddig, pent og gjennomført. Skulle bare ønske hun klarte å gå sine egne veier med tekst og interiør.. :blomst: Om du ser dette , "det glade hjem", så håper jeg du vurderer. i det minste tenker på dette. :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, HanneAa skrev:

Så flaut! :fnise:

Hun følger vist med her inne. Håper hun i tillegg tar ting til seg. Det hadde nok vært veldig flaut om media fikk se denne kopieringen. :klaske:Tar vel ikke så lang tid, på grunn av så mange som klager på kopieringen hennes. 

Hvorfor skulle media brydd seg om dette...? "ukjent blogger kopierer c-kjendis-blogger!"

Selv synes jeg dette ikke er noe å le av...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...