Gå til innhold

Det glade hjem


monstergospel

Anbefalte innlegg

Gjest Dollyådi

Dere må gi henne noen klikk å sjekke den fantastiske oppskriften på salat hun har lagt ut nå! Den ser skikkelig god ut!! Eneste endringen jeg muligens ville gjort for å piffe opp enda mer var å tilføye en god brie, steike baguetten,( seig og halvstekt ser ikke godt ut)  pepsi Max istedenfor rød saft å så en god dressing eller to. 

Men ser litt stusselig ut å lage så god mat til bare seg selv. Ser ut til at mann og barn er bortreist siden hun spiser alene ved salongbordet. Eller kanskje de spiser en god grandis ved spisebordet :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for spekulasjoner, hets og latterliggjøring, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gladehjem :) Ser du er inne og leser i tråden nå, kanskje du vil svare på noen spørsmål? Siden du bryr deg såpass at du er inne og leser her titt og ofte mener jeg :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har hun merkelappen på tingene sine? Kurven, brødboksen og det bon apetitt brettet på kjøkkenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, kyllingsalaten til Camilla  ja. Bare med en ustekt baguette og uten mango og brie. :ler:

Begge skriver: 1.stk fersk kylling ( Du kan så klart også steke opp i stekepannen.) 

Håper de mener en stk. grillet kylling. :fnise:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, maipai skrev:

Hvorfor har hun merkelappen på tingene sine? Kurven, brødboksen og det bon apetitt brettet på kjøkkenet.

De "lappene" er vel kjennetegnet til Riviera Maison og hun er vel ikke den eneste som lar de sitte på. Det er jo selvfølgelig frivillig om man vi ha de der eller ikke, men tror meningen er at de skal sitte der. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, loffen skrev:

Herregud, kyllingsalaten til Camilla  ja. Bare med en ustekt baguette og uten mango og brie. :ler:

Begge skriver: 1.stk fersk kylling ( Du kan så klart også steke opp i stekepannen.) 

Håper de mener en stk. grillet kylling. :fnise:

Huff 😂😂 jeg blir nesten litt flauv på hennes vegne ☺️ - Snakk om copycat 😨

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, loffen skrev:

Herregud, kyllingsalaten til Camilla  ja. Bare med en ustekt baguette og uten mango og brie. :ler:

Begge skriver: 1.stk fersk kylling ( Du kan så klart også steke opp i stekepannen.) 

Håper de mener en stk. grillet kylling. :fnise:

Las dette i Camillas blogg, og fikk assosiasjoner med en sprellende høne som ikke ville ligge i stekepanna! 

-Beklager, den var litt drøy. :fnise:

MEN NÅR SKAL INE CECILIE BEGYNNE Å KREDITERE CAMILLA FOR TIPS OG IDEER?? 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, 1409 skrev:

Har tidligere vekslet mellom å synes det er trist, og at det er litt komisk. 

Nå er det bare trist. Hva går gjennom hodet hennes når hun ser nye bilder/ting, og ikke minst når hun ser på bildene til Camilla for å få alt likt?

Gladehjem, når får vi se resultatet av dette samarbeidet du snakket om? Venter fortsatt spent 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan en si? Blir jo tragisk komisk dette🙈 Hvorfor gidde å kopiere hver eneste innlegg😁Hadde det vært meg så hadde jeg ikke likt at det var noen som kopierte hver eneste innlegg som jeg hadde brukt tid på å lage.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, melatonin skrev:

Er det mulig???

Det er spesielt !! Jævla spesielt 😂😂 Det er jo ikke forsøkt gjort til hennes eget innlegg engang !! Kan ikke være helt normalt??  ☺️ Litt som å ha en gående to cm bak deg som gjentar ALT du sier og gjør ! Jeg hadde vel skifta møbler og tepper og puter og dill i et rasende tempo hadde jeg vært Camilla - sett hvor langt jeg hadde kunnet tøyd strikken liksom 😬

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

54 minutter siden, MadamMimma skrev:

Det er spesielt !! Jævla spesielt 😂😂 Det er jo ikke forsøkt gjort til hennes eget innlegg engang !! Kan ikke være helt normalt??  ☺️ Litt som å ha en gående to cm bak deg som gjentar ALT du sier og gjør ! Jeg hadde vel skifta møbler og tepper og puter og dill i et rasende tempo hadde jeg vært Camilla - sett hvor langt jeg hadde kunnet tøyd strikken liksom 😬

Jeg hadde tatt bilde I et hus med minimalistisk stil og skrevet "slik har jeg det nå!" Og ventet i spenning 😂 personlig hadde jeg klikket om jeg var Camilla.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen kopiert meg på denne måten hadde jeg blitt fly forbanna og tatt kontakt med henne. Det der er da virkelig ikke normalt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...