PluttiPlutti Skrevet 28. oktober 2015 #141 Skrevet 28. oktober 2015 Tror hun glemte å nevne at hun ikke har egen stil og det meste av det hun skriver stjeler hun fra Villapaprika og Stein i havet......
Birdo Skrevet 28. oktober 2015 #142 Skrevet 28. oktober 2015 Tror hun glemte å nevne at hun ikke har egen stil og det meste av det hun skriver stjeler hun fra Villapaprika og Stein i havet...... Skrev faktisk kommentar til henne, hun skrev jo at hun er seg selv, så jeg skrev at hun er jo ikke det når hun kopierer alle andre. Den slapp ikke gjennom gitt 5
1409 Skrevet 29. oktober 2015 #143 Skrevet 29. oktober 2015 Men hun må jo forstå at folk lurer på hvordan hun har råd til alt hun kjøper hver uke . Vi har det greit økonomisk men kan forsatt ikke holde på slik å da undrer hvertfall jeg meg hvordan det I det hele tatt går ann.
Anglofil Skrevet 29. oktober 2015 #144 Skrevet 29. oktober 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner, samt svar til dette.Yvonne (mod)
Honey Dew Skrevet 29. oktober 2015 #145 Skrevet 29. oktober 2015 D må jo være kjempetrist å kun pakke nyheter(hvorfor i svarte ordlegger hun seg sånn??) og være husmor(yeah,for det er jo dritslitsomt!)Hun er ikke noe flink til å skrive iallefall,noe siste innlegg viser.......masse på timeplanen i helga,men dem har bare slappa av og kost seg!?ehhh..Det ER slitsomt å være husmor 1
Fotballflue Skrevet 29. oktober 2015 #146 Skrevet 29. oktober 2015 Det ER slitsomt å være husmorhvor slitsomt kan det være da, når du ikke jobber ved siden av? 3
Honey Dew Skrevet 29. oktober 2015 #147 Skrevet 29. oktober 2015 hvor slitsomt kan det være da, når du ikke jobber ved siden av? Man har husvask, oppvask, matlaging, handling, støvtørking, klesvask, tilberedning av mat som skal i fryseren om høsten. da kjøper vi en halv gris og en halv sau, fikse på klær som har blitt slitt, legge opp/ned bukser, strikke sokker osv osv. Mesteparten av dette gjøres hver dag
firestarter Skrevet 30. oktober 2015 #148 Skrevet 30. oktober 2015 Man har husvask, oppvask, matlaging, handling, støvtørking, klesvask, tilberedning av mat som skal i fryseren om høsten. da kjøper vi en halv gris og en halv sau, fikse på klær som har blitt slitt, legge opp/ned bukser, strikke sokker osv osv. Mesteparten av dette gjøres hver dagOg dette har alle som jobber i tillegg til jobben... 25
skruf Skrevet 30. oktober 2015 #149 Skrevet 30. oktober 2015 Man har husvask, oppvask, matlaging, handling, støvtørking, klesvask, tilberedning av mat som skal i fryseren om høsten. da kjøper vi en halv gris og en halv sau, fikse på klær som har blitt slitt, legge opp/ned bukser, strikke sokker osv osv. Mesteparten av dette gjøres hver dagBortsett fra grisen og sauen (dog, vi har skutt hjort i høst som måtte gjøres opp og få i fryseren), så gjør jeg alt dette i tillegg til travel turnusjobb i helsevesenet.... Ja, det er travelt å være husmor, iallefall når man i tillegg jobber! Hadde jeg bare skulle vært husmor så ville jeg hatt mye roligere dager med mere tid til overs enn hva jeg har nå.. Idag f.eks har jeg fri før arbeidshelg, og må få unna det meste til helga.. 4
Fotballflue Skrevet 30. oktober 2015 #150 Skrevet 30. oktober 2015 Og dette har alle som jobber i tillegg til jobben... Takk, det var dette jeg ville frem til! 3
Anglofil Skrevet 30. oktober 2015 #151 Skrevet 30. oktober 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner og diskusjon rundt barn.Yvonne (mod)
maipai Skrevet 1. november 2015 #152 Skrevet 1. november 2015 Skjønner ikke hvorfor hun legger ut fire like bilder av badet til morra på instagram... Helt standar norsk bad liksom!
Viernes Skrevet 3. november 2015 #153 Skrevet 3. november 2015 Får se da, om hun snart skal selge velour-stolene sine.. 3
Gjest Gladehjem Skrevet 4. november 2015 #154 Skrevet 4. november 2015 Får se da, om hun snart skal selge velour-stolene sine..Får se da, om hun snart skal selge velour-stolene sine..Haha du tror det ja! Skal nok ikke selge stolene mine jeg nei :-)
Gjest Bergensia Skrevet 4. november 2015 #156 Skrevet 4. november 2015 Er gladehjem på kg nå????I så fall kan hun se at majoriteten av det som skrives om henne handler om kopiering fra andre blogger og "strutseholdning" når det gjelder kommentarene som påpeker dette. Ikke mobbing og hets som hun vrir det til i sine egne innlegg.
Sen ve ben Skrevet 4. november 2015 #157 Skrevet 4. november 2015 I så fall kan hun se at majoriteten av det som skrives om henne handler om kopiering fra andre blogger og "strutseholdning" når det gjelder kommentarene som påpeker dette. Ikke mobbing og hets som hun vrir det til i sine egne innlegg.enig med deg..men ,det er alltid et "men" om det synker inn? 5
Birdo Skrevet 4. november 2015 #158 Skrevet 4. november 2015 Haha du tror det ja! Skal nok ikke selge stolene mine jeg nei :-) Neimen! Tror nok du kommer til å selge de da, idolet ditt har jo solgt sine 9
FrøkenFarao Skrevet 4. november 2015 #159 Skrevet 4. november 2015 Får se da, om hun snart skal selge velour-stolene sine......og glam desken...... 2
Sen ve ben Skrevet 4. november 2015 #160 Skrevet 4. november 2015 Har ikke villa paprika solgt noen andre stoler?? Og ikke spisestolene, men de som står i stuen, mente jeg.. Eller har jeg missforstått?
Anbefalte innlegg