Gå til innhold

Det glade hjem

monstergospel

Anbefalte innlegg

Siste poster med "vi"-bruk om nettbutikken, forteller at her er det noe mer enn kun interiørkopieringbonanza.

Hun har sikkert bare kopiert rett fra Camilla. Derfor "vi". Likevel spesielt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må jo si at Det glade hjem-dama er flink med interiør. Kjøkkenet hennes er veldig fint og hun har god stilsans, selv om alt selvfølgelig er en tro kopi av Villa Paprika.

Men så lurer jeg på hvor hun får penger fra? Er ikke en billig hobby akkurat? Og så må jeg dessverre si at hun ser ikke akkurat så veldig "fresh" ut på bildet på banneret øverst på bloggen...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo si at Det glade hjem-dama er flink med interiør. Kjøkkenet hennes er veldig fint og hun har god stilsans, selv om alt selvfølgelig er en tro kopi av Villa Paprika.

Men så lurer jeg på hvor hun får penger fra? Er ikke en billig hobby akkurat? Og så må jeg dessverre si at hun ser ikke akkurat så veldig "fresh" ut på bildet på banneret øverst på bloggen...

Er vel neppe glade hjem damen som er flink med interiør - hun har jo ikke en eneste orginal/egen ide - hun kopierer alt etter camilla - til om hvor putene skal ligge i sofaen, hvor trebrettet til 900 kr skal stå på kjøkkenbenken osv osv. 

Husker den gamle bloggen hennes når hun var "mamma-blogger" - og det var jammen ikke mye stil over det interiøret for å si det sånn...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel neppe glade hjem damen som er flink med interiør - hun har jo ikke en eneste orginal/egen ide - hun kopierer alt etter camilla - til om hvor putene skal ligge i sofaen, hvor trebrettet til 900 kr skal stå på kjøkkenbenken osv osv.

Husker den gamle bloggen hennes når hun var "mamma-blogger" - og det var jammen ikke mye stil over det interiøret for å si det sånn...

Skulle gjerne sett den gamle bloggen.. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle gjerne sett den gamle bloggen.. 😅

Finnes den? Leste den før, men greier ikke huske hva den het.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes den? Leste den før, men greier ikke huske hva den het.

Mammaine het den. Tror ikke den finnes lengre, men mulig den kan søkes opp på waybackmachine eller hva de søkemotorene heter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble ikke SMEG kjøleskap, men brødrister og blender! 😃

Ååå, som jeg elsker gladehjem! 😍 Hun leverer hver gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, som jeg elsker gladehjem! Hun leverer hver gang!

Jeg veeet!  :biggrin:  Ble så glad da jeg så det på insta :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har hun kopiert et innlegg om anfallene til dattera fra bloggeren steinihavet...

Altså.. :O

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun kopiert et innlegg om anfallene til dattera fra bloggeren steinihavet...

:sjokkert:  Det er for drøyt!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blogger ikke Steinihavet under nettavisen? De burde jo laget en sak om dette slik at folk blir advart mot Gladehjem-dama.

Det er jo langt i fra første gangen hun gjør noe sånt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...