Gå til innhold

Orker snart ikke mer...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Prøver, prøver og prøver... men det klaffer jo aldri?? Mistet for 6 mnd siden. Det var så trist :cry: Alle trøsta meg med at somregel blir man fort gravid igjen, men ikke jeg. Tenk om jeg aldri blir gravid igjen a?? Åhh, sukk... :cry: Prøver å ikke tenke for mye på en liten spire, men det er ikke like lett. Merker aldri noe til EL, men det er vel ca 14 dager før forventet mens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

:klem: Skjønner godt hvordan det føles - jeg er der selv. Har vært gravid, men mistet, og tenker ting som "Kanskje det var verdens største sammentreff at jeg ble gravid, kanskje jeg aldri blir det igjen". Men du (og jeg) kan jo bli gravid, det har skjedd, det kommer til å skje igjen. Min lege har sagt at det veldig ofte tar rundt et halvt år å bli gravid etter en sbort, så jeg har slått meg til ro med det. Håper du kan klare å slappe av også, for det er vondt å gå og gruble...

Eggløsning har du et antall dager før mens - antallet varierer fra kvinne til kvinne, men er konstant for hver person. Tiden fra eggløsning til mens heter lutealfasen, og den er like lang hver gang. For mange er den omkring fjorten dager, men den kan like gjerne være tolv, eller seksten. Noen har for kort lutealfase til at et egg klarer å feste seg, da kan man få hjelp med hormoner.

Lykke til, håper det du håper på skjer snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest apriljente:

Kanskje er det det som skal til? Å "gi opp en liten stund. :-) Kroppen merker veldig godt når man "streber" eller ikke. Egentlig er det bare snakk om tid for deg. Og en dag klaffer det igjen. Jeg har to venninder som det tok 1 år fra siste SA, de var nærmere 40 år. Mange her vet ikke om de blir gravide eller ikke.....håper du ikke gir opp helt men tenker positivt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vet hvordan du har det. Jeg har hatt to SA`er i løpet av 6 måneder. Livet føles ganske urettferdig, men det viktigste er vel at vi ikke gir opp. :trøste:

Vi får bare prøve igjen med godt mot. Tror det er viktig å ikke tenke så mye, og heller ikke bekymre seg så mye. Tenke på noe annet.

Jeg reiste på venninnetur til syden for å kople av. Føler at det gjorde veldig godt. Nå er jeg klar for å starte på igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det litt sånn jeg også..har mest lyst til å ta pause fra hele prøvinga..for det lykkes jo allikevel ikke...men på en annen side..så lykkes en iallefall ikke om en ikke tar sats og prøver! Er du usikker på når EL er så kan du forsøke temping eller testing?!

Lykke til...håper det snart klaffer for dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt hvordan du har det... Jeg har aldri mista jeg da, men prøvetiden er tøff når det dryger sånn..Er så redd for at vi aldri skal få det til. Jeg føler at vi på en måte har tatt en "pause" i prøvinga, dvs. ikke tenker så mye på det, teller dager osv.. Men, det ser ikke ut til å hjelpe det heller. Ligger nok i underbevistheten hele tiden uansett. Vet ikke hva vi skal gjøre jeg :-( verden er urettferdig :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...