Gå til innhold

Lettere for menn å få jobb enn det er for kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, jeg vet ikke det.

Du påstår kvinner blir tatt hånd om av staten eller en mann. Er det grunnen til at mange studier har en overvekt av kvinnelige studenter ?

Jeg regner med det er fødselspermisjon du tenker på når du mener kvinner i større grad enn menn er hjemmeværende ?

Det er jo trist, men ennå har ingen klart å overføre graviditeten og fødselen til menn (vi gleder oss alle til den dagen kommer).

Golddiggere kommer av begge kjønn. Jeg har kun møtt mannlige golddiggere.

Mulig jeg hår i et annet miljø enn deg.

Anonymous poster hash: cf21e...d37

 

Jeg vanker på planeten jorden. 

 

Der er det slik at kvinner springer etter de mennene som har mest penger, og er såre fornøyd med å bli forsørget. 

Anonymous poster hash: ade8c...45a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn har generelt mer tiltak på alle områder i livet.

 

Menn starter så og si alle bedrifter som omsetter for mer enn 10 millioner i året. Menn skaper så og si alle alle arbeidsplasser. Menn står for alle oppfinnelser i verden. Menn har alle verdensrekorder innen idrett. 

 

At menn viser mer tiltak når det kommer til arbeidssøking er bare helt naturlig. Kvinner har andre kvaliteter enn menn. 



Anonymous poster hash: ade8c...45a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det har mye å si hvilket studie det er og. Jeg er vernepleier student, og vi jobber jo alle ekstra ved siden av. Alle mennene i klassen, kan velge å vrake i jobber. Vi er heldige hvis vi i det hele tatt får. Den dagen vi er ferdige vet vi jo at det er sånn det blir. Ja, vi får jobb vi og. Men om vi havner i konkurranse, om de beste jobbene med mennene med samme utdannelse, ja da taper vi. 

 

 



Anonymous poster hash: 8e3fb...816
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...