Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 20. desember 2015 #281 Del Skrevet 20. desember 2015 (endret) Fikk meg litt bakoversveis i dag tidlig da mannen min sa at to av våre bekjente, som det egentlig er svært lenge siden vi har sett nå, har blitt kjærester og fått en baby sammen. Han er skilt og har barn fra før av. Jeg så virkelig ikke den komme. Men så lenge de har det godt sammen, så er det jo det som betyr noe? Endret 20. desember 2015 av Glansbildeskrinet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. desember 2015 #282 Del Skrevet 20. desember 2015 Får ønske dem lykke til og håpe at det varer og blir bra. Kjærligheten slår rot også der en ikke venter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. desember 2015 #283 Del Skrevet 20. desember 2015 3 timer siden, Glansbildeskrinet skrev: Fikk meg litt bakoversveis i dag tidlig da mannen min sa at to av våre bekjente, som det egentlig er svært lenge siden vi har sett nå, har blitt kjærester og fått en baby sammen. Han er skilt og har barn fra før av. Jeg så virkelig ikke den komme. Men så lenge de har det godt sammen, så er det jo det som betyr noe? Guri så kjekt! Er så fint når noen finner hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 21. desember 2015 #284 Del Skrevet 21. desember 2015 8 timer siden, Sola de skrev: Guri så kjekt! Er så fint når noen finner hverandre Det er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. desember 2015 #285 Del Skrevet 23. desember 2015 Ønsker deg og dine en superfin julefeiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 27. desember 2015 #286 Del Skrevet 27. desember 2015 (endret) --- Endret 15. februar 2016 av Glansbildeskrinet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 27. desember 2015 #287 Del Skrevet 27. desember 2015 Den 23.12.2015 at 20.02, Sola de skrev: Ønsker deg og dine en superfin julefeiring Tusen takk! Jeg håper at du har hatt en fin jul, du også! Jeg hadde en fin jul, men er glad for å være hjemme igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2015 #288 Del Skrevet 27. desember 2015 Jeg er veldig fan av sånne geriljabroderier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 28. desember 2015 #289 Del Skrevet 28. desember 2015 9 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg er veldig fan av sånne geriljabroderier! Ja, ikke sant de er supre?! Jeg tror virkelig de kan få opp broderi-gleden min igjen. Spesielt med tanke på at mannen min selv foreslo at vi måtte gi dem en tullepresang til jula 2016 i og med at vi voksne her i familien bare fikk hhv hipstertruse og bokser der begge delene var i feil størrelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 28. desember 2015 #290 Del Skrevet 28. desember 2015 (endret) --- Endret 15. februar 2016 av Glansbildeskrinet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. desember 2015 #291 Del Skrevet 28. desember 2015 Sånne drømmer hvor en er fanget...er ikke noe ålreite. Det kommer til å gå bedre neste natt hvis du gjør noe gøy i dag, så hjernen din får noe annet å tenke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 28. desember 2015 #292 Del Skrevet 28. desember 2015 4 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Sånne drømmer hvor en er fanget...er ikke noe ålreite. Det kommer til å gå bedre neste natt hvis du gjør noe gøy i dag, så hjernen din får noe annet å tenke på. Satser på det. Fæl drøm var det i alle fall. Glad vi er ferdige med den ped.lederen kan du si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 28. desember 2015 #293 Del Skrevet 28. desember 2015 Jeg har sett en nydelig film nå som jeg ikke kan huske at jeg har sett før. The Family Stone heter den. Både Sarah Jessica Parker, Rachel McAdams (hun fra Dagboken), hun som spiller kona til legen i Twilight-filmene + flere kjente skuespillere er med i den. Filmen gikk tregt i starten, men etterhvert holdt jeg nesten på å le meg i hjel flere ganger, og å filmen kom det noen tårer fordi det var så trist (og jeg prøver generelt å unngå å gråte når jeg ser på rørende filmer). Anbefales dersom dere vil se en humoristisk (tidvis var den rørende, og tidvis et humoristisk kaos). julefilm!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 31. desember 2015 #294 Del Skrevet 31. desember 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. desember 2015 #295 Del Skrevet 31. desember 2015 Jeg kjenner på meg at året kommer til å bli et bra et. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. desember 2015 #296 Del Skrevet 31. desember 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 31. desember 2015 #297 Del Skrevet 31. desember 2015 1 time siden, Sola de skrev: Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 31. desember 2015 #298 Del Skrevet 31. desember 2015 (endret) --- Endret 15. februar 2016 av Glansbildeskrinet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 1. januar 2016 #299 Del Skrevet 1. januar 2016 (endret) --- Endret 15. februar 2016 av Glansbildeskrinet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. januar 2016 #300 Del Skrevet 1. januar 2016 23 timer siden, Glansbildeskrinet skrev: Jeg har funnet ut at jeg egentlig er redd for fyrverkeri når det kommer fra nabohagen vår, og det nesten bare er på nippet at det ikke kommer over på vår tomt. Da blir det litt for nærme etter min smak, selv om det selvsagt er nydelig å se på. Men så skvetter jeg gjerne av lyden også. Jeg foretrekker stillhet. Ene naboen har selvsagt investert ganske mange kroner i fyrverkeri i år, og sender opp rakett etter rakett. På en måte skulle jeg gjerne gått ut for å sett bedre, på trygg avstand, da kunne jeg jo også kanskje fått tatt noen gode bilder/videosnutter ut av det. Men det funker dårlig nå. Kjedelig å gå ut alene. Noen må jo være hjemme med ungen. Mannen er gladelig hjemme da han ikke bryr seg om raketter nesten i det hele tatt. Han ser på det litt ute i løpet av kvelden, men i underkant av en times tid er mer enn nok for ham. Litt kjedelig når mannen ikke gidder å snu seg fra det han holder på med for å se på fyrverkeriet innenfra en gang. Min søster feirer nyttår med kjæresten sin og venner. Fullt hus der i gården. Vi har feiret jul med blant annet søstera mi, og siden jeg tross alt har min egen lille familie her så føler jeg at det er her plassen min er nå. Resten av familien min er på andre kanten av landet. Jeg er glad vi reiste hjem fra dem når vi gjorde det etter jul, men føler liksom litt på det at det er vanskelig å finne min plass her i livet uansett hvor jeg er.. Fyrverkeri er skumle saker. Er så mye uvettig bruk Vanskelig det der å finne rett plass. Du vil finne din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå