Gå til innhold

Skal slutte i jobben, vil ikke ha avslutningsfest.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal slutte I jobben og kollegaer vil lage fest. Jeg hverken drikker eller liker fest, mest av alt liker jeg ikke kollegaene mine. De forstår ikke når jeg sier jeg ikke vil ha avslutningsfest. De maser om at de vil savne meg og at det er så trist, men det er en grunn til at jeg slutter, hadde Vært noe annet hvis jeg trivdes og fikk sparken...

Anonymous poster hash: df4fe...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt råd er: slutt å suttre.

Du har kollegaer som bryr seg om deg, som vil savne deg, og ønsker å holde en avslutningsfest for DEG?! Høres ut som grusomme kollegaer..

Det er én kveld, det greier du vel å overleve med mindre det er gruppepress om at du må drikke alkohol å danse naken på bordet.

Anonymous poster hash: 2d5ef...d01

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har du jobbet der? Er det en stund er det naturlig med en markering.

 

Ellers hadde jeg snakket med sjefen eller den ansatte som vanligvis arrangerer dette og si at du ikke vil ha noen slags fest, og at det kan begrenses til en blomst el.l.



Anonymous poster hash: 05340...995
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen dakar deg da du! Har du folk som liker deg?? Å huff sann.  :fred:



Anonymous poster hash: 3d800...958
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig med avslutningsfest på jobb? Jeg har sluttet mange steder, men aldri hatt fest. Eller opplevd at andre har hatt fest når de har sluttet. Hvor jobber du?

Anonymous poster hash: 5f5fc...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

forstår deg godt jeg,visst du ikke liker det kan det bli en ren pinsel,gi beskjed til den du har best forhold til og prøv og få det avlyst på den måten,lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...