AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #61 Skrevet 3. september 2015 Jeg fikk en Tindermatch forleden, og samtalen begynte bra, helt til han helt plutselig i det blå stilte spørsmålet: Har du noengang fått sex via Tinder. Jeg svarte ham ikke, bare fjernet matchen uten en advarsel. Sex trekker man ikke opp før man har kjent hverandre i RL ei stund. Nå er vel Tinder strengt tatt en sjekke-app hvor det å skaffe en sexpartner er hovedmålet, så sexprat der må du nesten bare regne med... Anonymous poster hash: d73bc...ba1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #62 Skrevet 3. september 2015 Kvinner og menn er ikke helt samme "rase":-) Nei,kvinner vil ikke normalt bare ha sex.Les nå trådene her da mann! Eller foretrekker du å være blind? Har aldri møtt en dame som kun vil ha sex med mindre hun et ruset eller misbrukt. Helt ærlig,det må du bare akseptere,for det er min erfaring.Din da? Min erfaring er at de fleste kvinner har et sunt forhold til sex og gjerne har sex tidlig om forholdene ligger til rette for det. Når det gjelder det du sier om rus: De aller fleste kvinner man treffer på byen er ruset på alkohol og mange hopper villig til sengs i de sene nattetimer. Håper ikke, for deres egen del, at de regner med at det blir noe mer ut av det en ONS... Anonymous poster hash: d73bc...ba1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #63 Skrevet 3. september 2015 Hva er det med menn som bringer sex på banen med en gang.....? Det er altså da oppskriften på å ikke få sex. Hva er det med kvinner som ikke bringer sine intensjoner med forhold på banen med en gang...? Da kan de mennene som kun ønsker sex lete andre steder uten masse mas og drama... Anonymous poster hash: d73bc...ba1
Gjest Angry Man Skrevet 3. september 2015 #64 Skrevet 3. september 2015 Javel.Jeg er ikke enig.Kvinner ligger med menn sånn ut av det blå av en grunn.Det er en god grunn bak det.Iblant tenker jeg de er misbrukt som barn/yngre.Ja,drøyt å si det,men sånn tenker jeg.De vil bare tilfredsstille.For egentlig å bli elsket.De tar ikke vare på seg selv. Jeg har møtt så mange av de at du aner ikke.Jeg har mine greier selv,og snakker av erfaring. På både ene og andre måten. Du gjør ikke damer lykkelige,gjør du vel? Du vet ikke. Ehrrr. Så din påstand er at alle kvinner som ligger med med menn ut av det blå har en god grunn? Mens menn ikke har det? Det synes jeg isåfall er en forferdelig diskriminerende ting å si.
Gjest Captain Hook Skrevet 3. september 2015 #65 Skrevet 3. september 2015 (endret) Nå er vel Tinder strengt tatt en sjekke-app hvor det å skaffe en sexpartner er hovedmålet, så sexprat der må du nesten bare regne med...Anonymous poster hash: d73bc...ba1 Tinder er vel en dating tjeneste ikke en sex tjeneste. Sex går an å skaffe seg på byen eller skaffe faste knullevenner. Ikke via nettet på dating sider. Endret 3. september 2015 av Captain Hook
Gjest Angry Man Skrevet 3. september 2015 #66 Skrevet 3. september 2015 Av den grunnen sluttet jeg med Tinder og andre datingsider rimelig kjapt. >_< Noe irriterende med menn som trekker opp sex nesten med én gang. Rimelig lei av å høre om leppene mine og hvilke "formål" de "passet best til". >_o Så derfor så prøves det å finne menn "offline in the real world". (Jeg tror nok dessverre at onlinedating har ødelagt noe for hvordan man oppfører seg mot andre, spesielt når man ikke kan se den andre f2f. Men det ser man jo her inne og, mange brukere (anonyme eller ikke) som ikke evner til å oppføre seg). Herlig. Skal jeg si deg hvor leppene dine hadde passet snuppa? Ahahaha. Hvem er det som sier sånt.
Safiye Skrevet 3. september 2015 #67 Skrevet 3. september 2015 Tråden er ryddet for brukerdebatt, hets og avsporinger samt svar. - Pavilion, mod
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #68 Skrevet 3. september 2015 Føler vel egentlig at dette handler mer om at stoltheten din fikk en trøkk ts enn at mannen var retard. Anonymous poster hash: 6acc1...9ef
Gjest Overrasket Skrevet 3. september 2015 #69 Skrevet 3. september 2015 (endret) Av den grunnen sluttet jeg med Tinder og andre datingsider rimelig kjapt. >_< Noe irriterende med menn som trekker opp sex nesten med én gang. Rimelig lei av å høre om leppene mine og hvilke "formål" de "passet best til". >_o Så derfor så prøves det å finne menn "offline in the real world".(Jeg tror nok dessverre at onlinedating har ødelagt noe for hvordan man oppfører seg mot andre, spesielt når man ikke kan se den andre f2f. Men det ser man jo her inne og, mange brukere (anonyme eller ikke) som ikke evner til å oppføre seg). Bra innlegg. Støtter fullt ut den "avelektroniserte" tilnærmingen din! Kontakt ansikt til ansik er jo nesten luksus i våre dager. Forøvrig vil jeg si at de beste sexpartnerne jeg har hatt endte med sex på første stevnemøte. Men jeg er enig i at dette må bringe det opp som ett tema er litt sært. Man snakker jo ikke om sex men noen man knapt kjenner. Det er som å danse om arkitektur. Endret 3. september 2015 av Overrasket
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå