Gå til innhold

Så dumme menn!

Fremhevede innlegg

Gjest Blomsterert
Skrevet

Har rett, folk har pinadø ikke med å slenge sånt i trynet på folk, for det har ingenting med saken å gjøre.

Takk du: -)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dummeste jeg har lest. Kvinner ligger med menn for de har lyst. De som har blitt misbrukt er da vel litt mer forsiktig hvem de ligger med? De er mer redd menn. Hvis de har blitt missbrukt av menn. De går ikke å ligger med hvem som helst. Eneste kvinnen har såret er eksen min, for hun såret meg. Hun var utro, og jeg slo opp selv om hun ikke ville. Ellers vil jeg det beste for kvinner som er snille, ikke er dømmende for det om de har møtt noen drittsekker, og som går an å prate med. Jeg har aldri tvunget ei dame til sex, det velger de helt selv og jeg går ikke rett på sak med en gang. Kun når jeg er full, men da går hun også rett på sak. 

Ja jeg har to brukere. O:G ba meg stikke med den andre brukeren så da bruker jeg denne nå for å glede henne.

Dette stemmer ikke. Det er nesten mer vanlig at kvinner som har blitt misbrukt, blir veldig utagerende da det kommer til sex. Så er det andre som blir veldig skeptiske og forsiktige. Så er det noen veldig få som har et helt vanlig forhold til sex.

Jeg ble selv grovt misbrukt som barn. Og psykologen min var veldig overasket, over at jeg har et så normalt forhold til sex.

Men selvfølgelig betyr ikke dette at alle kvinner som har ONS, er misbrukte kvinner. Det finnes og kvinner som bare liker sex, og synes det er helt greit å ha det med menn tidlig.

Anonymous poster hash: 98d98...3ef

Skrevet

Dette stemmer ikke. Det er nesten mer vanlig at kvinner som har blitt misbrukt, blir veldig utagerende da det kommer til sex. Så er det andre som blir veldig skeptiske og forsiktige. Så er det noen veldig få som har et helt vanlig forhold til sex.

Jeg ble selv grovt misbrukt som barn. Og psykologen min var veldig overasket, over at jeg har et så normalt forhold til sex.

Men selvfølgelig betyr ikke dette at alle kvinner som har ONS, er misbrukte kvinner. Det finnes og kvinner som bare liker sex, og synes det er helt greit å ha det med menn tidlig.

Anonymous poster hash: 98d98...3ef

Sant, men det er visst vanskelig for noen å forstå.

Skrevet

Javel.Men tro det eller ei,så er det ikke vår skyld! 

Nei da, det er selvfølgelig alltid noen andre sin skyld.

Skrevet

Blir helt oppgitt.Nå skal det sies at mange er veldig ok da,de viser respekt og er dannede.

Så møter en av disse idioten det er for mange av tross alt.De kan virkelig få en til å føle seg så dum at det nesten gir en mareritt.

Traff en her forleden,og han sa han ikke hadde hatt sex med kona på flere år.Ok,skulle jeg hjelpe han med det? Skulle jeg syns synd på han?

Hjelp altså,hvem snakker om sånt når de akkurat har truffet deg??

Så sa han at kona hadde elsker,så ekstra synd på han da,eller?

Nå sa jeg hva jeg tenkte,som jeg skriver her.Han ble flau(tegn på litt iq ihvertfall).

Hva feiler det menn iblant?

Så sykt stakkarslige og rett og slett dumme!

Hvordan tror de vi damer er egentlig? At vi har sympatisex?

Shit,så utrolig tafatt.

Men lykkes de med dette,siden de prøver seg?

Eller er de totalt ute og kjører?

Han fikk meg kvalm.

Bli lebisk.. Vi menn er ikke intressert i å bli kjent med deg. Vi vil pule, thats it.:)

Anonymous poster hash: 037ee...89f

Gjest Overrasket
Skrevet

Hvordan tror de vi damer er egentlig? At vi har sympatisex?

Haha. Hm. Det skjer faktisk. Oftere enn du tror. Uten at jeg har blitt "utsatt" for det selv. Håper jeg, da.

Skrevet

Men egentlig synes jeg det er best at disse mennene viser seg som de er, så vi får luket dem bort.

Anonymous poster hash: 15ebe...752
Gjest Blomsterert
Skrevet

Bli lebisk.. Vi menn er ikke intressert i å bli kjent med deg. Vi vil pule, thats it.:)

Anonymous poster hash: 037ee...89f

Det stemmer ikke: -) kort og godt du.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Haha. Hm. Det skjer faktisk. Oftere enn du tror. Uten at jeg har blitt "utsatt" for det selv. Håper jeg, da.

Ja,det skjer,men like fullt er det helt feil.

Gjest Overrasket
Skrevet

Ja,det skjer,men like fullt er det helt feil.

Så klart er det feil. Men det var jo ikke ett av premissene i hovedinnlegget ditt.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Men egentlig synes jeg det er best at disse mennene viser seg som de er, så vi får luket dem bort.

Ja,det er jo sant: -)

Gjest Blomsterert
Skrevet

Sant, men det er visst vanskelig for noen å forstå.

Tror ikke særlig på det,med mindre de er fulle.Eller tar jeg feil?

Skrevet (endret)

Tror ikke særlig på det,med mindre de er fulle.Eller tar jeg feil?

Hvor gammel er du egentlig som påstår at alle single kvinner som har sex har blitt misbrukt. Det er ikke så gøy for kvinner å høre eller hva? 

Hvorfor kan ikke du bare godta at mange menn elsker sex og mange kvinner elsker sex? Hvorfor er det så vanskelig å forstå? Synes ikke du sex er godt? Det er vanlig å like noe som er godt. 

Endret av Hummels
Gjest Blomsterert
Skrevet

Hvor gammel er du egentlig som påstår at alle single kvinner som har sex har blitt misbrukt. Det er ikke så gøy for kvinner å høre eller hva?

Hvorfor kan ikke du bare godta at mange menn elsker sex og mange kvinner elsker sex? Hvorfor er det så vanskelig å forstå? Synes ikke du sex er godt? Det er vanlig å like noe som er godt.

Kvinner og menn er ikke helt samme "rase":-)

Nei,kvinner vil ikke normalt bare ha sex.Les nå trådene her da mann! Eller foretrekker du å være blind?

Har aldri møtt en dame som kun vil ha sex med mindre hun et ruset eller misbrukt.

Helt ærlig,det må du bare akseptere,for det er min erfaring.Din da?

Skrevet

Kvinner og menn er ikke helt samme "rase":-)

Nei,kvinner vil ikke normalt bare ha sex.Les nå trådene her da mann! Eller foretrekker du å være blind?

Har aldri møtt en dame som kun vil ha sex med mindre hun et ruset eller misbrukt.

Helt ærlig,det må du bare akseptere,for det er min erfaring.Din da?

Nå har ikke du møtt hele norges kvinnelige befolkning heller da frøken. Kvinner har også behov for nærhet og nytelse. Helt normalt å ha sex selv om man er singel. 

Gjest Blomsterert
Skrevet

Nå har ikke du møtt hele norges kvinnelige befolkning heller da frøken. Kvinner har også behov for nærhet og nytelse. Helt normalt å ha sex selv om man er singel.

Du svarer ikke på det jeg spør om.)

Gjest Blomsterert
Skrevet

TS, du har jo vært åpen om din fortid på KG. Da skjønner jeg ikke helt at du kan være så dømmende mot andre. Jeg synes selv det kan være noen dumme, sexfokuserte menn. Men jeg synes kanskje ikke du er den rette til å fremheve dette, for du sitter i glasshus - eller har i hvert fall sittet der.

Du,jeg dømmer ikke! Jeg tar opp et problem.Du dømmer meg,sånn er det.Ser du ikke det?

Jeg vil kun få jenter/damer til å forstå,og flere som skjønner her!Døm meg du.Men det er ikke riktig,for jeg vet mer enn deg om dette,ok?

Men ja,jeg tar kritikk,men iblant blir det urettferdig.Det er fortiden min.

Skrevet

Dette var en utrolig usaklig diskusjon. Jeg har enda til gode å oppleve noe vondt med en mann, hverken når det kommer til det seksuelle eller andre ting. Kanskje du, TS, må rette forargelsen din mot de mennene som har vært slemme mot deg, og ikke menn som gruppe? Kanskje til og med bare godta det som har skjedd, for så å gå videre.

Anonymous poster hash: cbc18...516

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk en Tindermatch forleden, og samtalen begynte bra, helt til han helt plutselig i det blå stilte spørsmålet: Har du noengang fått sex via Tinder. Jeg svarte ham ikke, bare fjernet matchen uten en advarsel. Sex trekker man ikke opp før man har kjent hverandre i RL ei stund.

Av den grunnen sluttet jeg med Tinder og andre datingsider rimelig kjapt. >_< Noe irriterende med menn som trekker opp sex nesten med én gang. :glare: Rimelig lei av å høre om leppene mine og hvilke "formål" de "passet best til". >_o

Så derfor så prøves det å finne menn "offline in the real world". 😌

(Jeg tror nok dessverre at onlinedating har ødelagt noe for hvordan man oppfører seg mot andre, spesielt når man ikke kan se den andre f2f. Men det ser man jo her inne og, mange brukere (anonyme eller ikke) som ikke evner til å oppføre seg).

Skrevet

Av den grunnen sluttet jeg med Tinder og andre datingsider rimelig kjapt. >_< Noe irriterende med menn som trekker opp sex nesten med én gang. :glare: Rimelig lei av å høre om leppene mine og hvilke "formål" de "passet best til". >_o

Så derfor så prøves det å finne menn "offline in the real world".

(Jeg tror nok dessverre at onlinedating har ødelagt noe for hvordan man oppfører seg mot andre, spesielt når man ikke kan se den andre f2f. Men det ser man jo her inne og, mange brukere (anonyme eller ikke) som ikke evner til å oppføre seg).

Ser den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...