Gå til innhold

Så dumme menn!

Fremhevede innlegg

Gjest Blomsterert
Skrevet

Jo du skrev alle. Du skrev ikke noen menn. Du skrev menn. Som om alle er like dumme.

Les på nytt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra du holder deg unna. Viktig at du ikke har noe med menn å gjøre. Siden alle er dumme. Dere kvinner gjør vel aldri noe dumt eller dummer dere ut, så viktig for deg å finne ei dame som er perfekt da. Hvis du skal i et forhold en gang. :tommelsmil:

Nei, skjerp deg.

Skrevet

Min erfaring er at ca 80 % av alle menn på Tinder vil dra opp sex, eller hinte til sex, i løpet av de første meldingene. Og jeg går ikke etter de kjekkeste mannfolka. De som flekser i baris og har soveromsblikk.

Men har opplevd sleipinger på Tinder også, som bevisst ikke nevner sex, og om man skulle gjøre dette, så sier de selv de ikke er sånn. Og så viser det seg at de er de største playerene av alle :P

Skjønner dere menn nå hvorfor vi damer ikke er så gira på å dra igang en samtale med menn? Vil vil gjerne treffe en mann, men vi må trå så uhyre forsiktig for ikke å havne i klørne på en player, at vi vil holde igjen. Vi vil at mannen skal bevise sin oppriktighet før vi tør å gå på date med de.

Anonymous poster hash: 156c4...bdd
Gjest lipgloss
Skrevet

Ikke bli flau.Det er ikke din skyld,men de gir dere et dårlig rykte. Mange bra menn også,men en blir litt dessillusjonert iblant.

Takk :) ja jeg prøver å si det til meg selv når jeg ser alt det vonde menn finner på, men er ikke alltid like lett når man ser galskapet på tv og media overalt.

Men godt å høre at du syns det finnes bra menn også da :)

Gjest Blomsterert
Skrevet

Takk :) ja jeg prøver å si det til meg selv når jeg ser alt det vonde menn finner på, men er ikke alltid like lett når man ser galskapet på tv og media overalt.

Men godt å høre at du syns det finnes bra menn også da :)

Møter mange bra menn jeg.Virkelig.Men helt ærlig så er de ikke flertallet.Beklager,men sånn er det faktisk.

Gjest lipgloss
Skrevet

Møter mange bra menn jeg.Virkelig.Men helt ærlig så er de ikke flertallet.Beklager,men sånn er det faktisk.

Ja jeg vet :( og tanken gjør meg trist.

Skrevet

Hva er det med menn som bringer sex på banen med en gang.....?

Det er altså da oppskriften på å ikke få sex.  :fnise:

Bare få dere kåte det, så river dere jo av klærene på mennene.

Anonymous poster hash: f5637...b19

Skrevet

Bare få dere kåte det, så river dere jo av klærene på mennene.

Anonymous poster hash: f5637...b19

Hvorfor snakker du om at det er alle menn som gjør oss kåte?

Gjest Captain Hook
Skrevet

Ikke bli flau.Det er ikke din skyld,men de gir dere et dårlig rykte. Mange bra menn også,men en blir litt dessillusjonert iblant.

Hva noen få menn gjør gir ikke menn et dårlig rykte. Herregud. Hold deg unna menn da vel? Bli lesbisk hvis dere er så perfekt og ikke har dårlig rykte på dere. Det finnes faktisk kvinner som gir dere dårlig rykte også. Utro kvinner, voldelige kvinner, tullete kvinner, frekke kvinner, kvinnelige løgnhalser. Jeg har opplevd utro kvinner, frekke kvinner, late kvinner og løgnhalser. Skal jeg gå rundt å si at de gir alle kvinner et dårlig rykte?  

Skrevet

For en dum tråd.

Anonymous poster hash: cfd71...31d
  • Liker 1
Gjest Blomsterert
Skrevet

Hva noen få menn gjør gir ikke menn et dårlig rykte. Herregud. Hold deg unna menn da vel? Bli lesbisk hvis dere er så perfekt og ikke har dårlig rykte på dere. Det finnes faktisk kvinner som gir dere dårlig rykte også. Utro kvinner, voldelige kvinner, tullete kvinner, frekke kvinner, kvinnelige løgnhalser. Jeg har opplevd utro kvinner, frekke kvinner, late kvinner og løgnhalser. Skal jeg gå rundt å si at de gir alle kvinner et dårlig rykte?

Nei,det trenger du vel ikke.Nå er jeg kvinne da,så fra min erfaring og fra mitt perspektiv.Er det jeg snakker om.Lag din egen tråd om tullete damer.Ingen stopper deg vel?

Du går i forsvar,og det er ytterst lite sjarmerende.

Hadde du vært en ålreit mann,så ville du reflektert litt antar jeg.

Gjest Captain Hook
Skrevet

Nei,det trenger du vel ikke.Nå er jeg kvinne da,så fra min erfaring og fra mitt perspektiv.Er det jeg snakker om.Lag din egen tråd om tullete damer.Ingen stopper deg vel?

Du går i forsvar,og det er ytterst lite sjarmerende.

Hadde du vært en ålreit mann,så ville du reflektert litt antar jeg.

Det går ikke an å lage en tråd om kvinner på kg uten hylekoret begynner og kjefter og smeller, om at det er menn som er drittsekker, kvinner gjør aldri noe galt. Så det er ikke noe poeng i å lage en sånn tråd, men jeg kan fint prøve. Det er liksom helt greit å lage en tråd der de skriver om at menn er sånn og sånn. Det gjør ingenting. Kanskje for det er flest damer her inne? Det går ihvertfall an å skrive litt tydeligere at de mener noen menn og ikke alle. 

Skrevet

Det er samme greien med menn som tror de har en sak når de sier "du trenger ikke være sjenert". Da klikker jeg inni meg. Har det ikke falt dem inn at jeg unngår dem? Naaasty.

• Liker 2
Skrevet

TS, du har jo vært åpen om din fortid på KG. Da skjønner jeg ikke helt at du kan være så dømmende mot andre. Jeg synes selv det kan være noen dumme, sexfokuserte menn. Men jeg synes kanskje ikke du er den rette til å fremheve dette, for du sitter i glasshus - eller har i hvert fall sittet der.

Anonymous poster hash: 15ebe...752
  • Liker 1
Skrevet

Det er samme greien med menn som tror de har en sak når de sier "du trenger ikke være sjenert". Da klikker jeg inni meg. Har det ikke falt dem inn at jeg unngår dem? Naaasty.

Hæææææ?? Gikk du ikke på deres sjarme??? :daane:

Skrevet

TS, du har jo vært åpen om din fortid på KG. Da skjønner jeg ikke helt at du kan være så dømmende mot andre. Jeg synes selv det kan være noen dumme, sexfokuserte menn. Men jeg synes kanskje ikke du er den rette til å fremheve dette, for du sitter i glasshus - eller har i hvert fall sittet der.

Hjelpes, hva slags fortid er det liksom blomsteert skal skjemmes over da?

Skrevet (endret)

Skjønner dere menn nå hvorfor vi damer ikke er så gira på å dra igang en samtale med menn? .

Anonymous poster hash: 156c4...bdd

Tror nok aldri dere kommer til å få oss til å forstå hvorfor dere stikker med halen mellom beina så fort temaet sex kommer opp. Spør deg selv heller hva du gjør på en dating app og hvorfor du er så lite giret på sex i stedet for å dra menn  inn i det samme deprimerende sølibatmønsteret.  

Endret av Pæbben
  • Liker 1
Gjest Blomsterert
Skrevet

Du har et poeng.Det har du,men desto mer vet jeg hva jeg snakker om.Godtar du det?

Eller bare dømmer du meg Nord og ned?

Jeg klarer ikke forstå det,jeg har lært skal du vite.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Hjelpes, hva slags fortid er det liksom blomsteert skal skjemmes over da?

Hun/han har rett altså.

Og ja,det er en skam! Men jeg vet også,om alt som skjuler seg bak ting.Det var en stund jeg bare ville dø,men så kunne jeg heller være en hjelp.Jeg angrer så vanvittig på min fortid,men så må en gå videre og dele erfaring er da.Alt jeg vil er å hjelpe andre jenter i samme situasjon.Jeg vet hva det handler om.Men selvforakt kan en ikke dyrke.En må gjøre noe positivt.

Har mareritt om for tiden,det et maange år siden.Men så får en gå videre,og helst formidle hva en har lært.

Vi får jo ikke endret på det som har skjedd.

Skrevet

Hun/han har rett altså.

Og ja,det er en skam! Men jeg vet også,om alt som skjuler seg bak ting.Det var en stund jeg bare ville dø,men så kunne jeg heller være en hjelp.Jeg angrer så vanvittig på min fortid,men så må en gå videre og dele erfaring er da.Alt jeg vil er å hjelpe andre jenter i samme situasjon.Jeg vet hva det handler om.Men selvforakt kan en ikke dyrke.En må gjøre noe positivt.

Har mareritt om for tiden,det et maange år siden.Men så får en gå videre,og helst formidle hva en har lært.

Vi får jo ikke endret på det som har skjedd.

Har rett, folk har pinadø ikke med å slenge sånt i trynet på folk, for det har ingenting med saken å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...