Gå til innhold

Så dumme menn!

Anbefalte innlegg

Gjest Blomsterert
Skrevet

Blir helt oppgitt.Nå skal det sies at mange er veldig ok da,de viser respekt og er dannede.

Så møter en av disse idioten det er for mange av tross alt.De kan virkelig få en til å føle seg så dum at det nesten gir en mareritt.

Traff en her forleden,og han sa han ikke hadde hatt sex med kona på flere år.Ok,skulle jeg hjelpe han med det? Skulle jeg syns synd på han?

Hjelp altså,hvem snakker om sånt når de akkurat har truffet deg??

Så sa han at kona hadde elsker,så ekstra synd på han da,eller?

Nå sa jeg hva jeg tenkte,som jeg skriver her.Han ble flau(tegn på litt iq ihvertfall).

Hva feiler det menn iblant?

Så sykt stakkarslige og rett og slett dumme!

Hvordan tror de vi damer er egentlig? At vi har sympatisex?

Shit,så utrolig tafatt.

Men lykkes de med dette,siden de prøver seg?

Eller er de totalt ute og kjører?

Han fikk meg kvalm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det med menn som bringer sex på banen med en gang.....?

Det er altså da oppskriften på å ikke få sex.  :fnise:

Gjest Blomsterert
Skrevet

Det er altså da oppskriften på å ikke få sex. :fnise:

Idioter! Så stakkarslige at det er en skam!:-)

Skrevet

Idioter! Så stakkarslige at det er en skam!:-)

Jeg fikk en Tindermatch forleden, og samtalen begynte bra, helt til han helt plutselig i det blå stilte spørsmålet: Har du noengang fått sex via Tinder. Jeg svarte ham ikke, bare fjernet matchen uten en advarsel. Sex trekker man ikke opp før man har kjent hverandre i RL ei stund.

Skrevet

Det er altså da oppskriften på å ikke få sex.  :fnise:

Hva er det med kvinner som tar alle menn under en kam ?

Anonymous poster hash: c8074...f04

• Liker 2
Gjest Blomsterert
Skrevet

Jeg skrev ikke alle.

Skrevet

Erfaring.

Anonymous poster hash: 9ef40...58e

• Liker 2
Gjest Blomsterert
Skrevet

Jeg fikk en Tindermatch forleden, og samtalen begynte bra, helt til han helt plutselig i det blå stilte spørsmålet: Har du noengang fått sex via Tinder. Jeg svarte ham ikke, bare fjernet matchen uten en advarsel. Sex trekker man ikke opp før man har kjent hverandre i RL ei stund.

Ikke sant? Lurer på hva som skjer i hodet på dem.Mest sannsynlig ikke så mye.

Skrevet

Ingen som har skrevet noe om alle menn her.

Gjest lipgloss
Skrevet

Ikke sant? Lurer på hva som skjer i hodet på dem.Mest sannsynlig ikke så mye.

Det skjer mye i hode men ikke det hode du tenker på hihi :) er nok derfor det kommer på banen så fort

Gjest Blomsterert
Skrevet

Det skjer mye i hode men ikke det hode du tenker på hihi :) er nok derfor det kommer på banen så fort

Er så tåpelig!Blir jo flau,på deres vegne også,og føler meg selv nedgradert!Helt ærlig.

Gjest lipgloss
Skrevet

Er så tåpelig!Blir jo flau,på deres vegne også,og føler meg selv nedgradert!Helt ærlig.

Ja det forstår jeg veldig godt,blir litt flau av å være mann selv og noen ganger når jeg hører og ser hva dem mannlige rasen kan finne på og gjør og si.

Gjest Captain Hook
Skrevet

Hvis menn er så dumme så holder du deg unna de. Ikke verre enn det. Problem løst. 

Gjest Blomsterert
Skrevet

Hvis menn er så dumme så holder du deg unna de. Ikke verre enn det. Problem løst.

Ser det ut som at jeg ikke holder meg unna?

Sånt skjer før jeg får et inntrykk en gang.Selvfølgelig gidder jeg ikke noe videre bekjentskap,hallo.

Skrevet

Erfaring.

Anonymous poster hash: 9ef40...58e

Hvis det er slike erfaringer dere har så er det kanskje på tide å prøve noe nytt? 

• Liker 1
Gjest Captain Hook
Skrevet

Ser det ut som at jeg ikke holder meg unna?

Sånt skjer før jeg får et inntrykk en gang.Selvfølgelig gidder jeg ikke noe videre bekjentskap,hallo.

Bra du holder deg unna. Viktig at du ikke har noe med menn å gjøre. Siden alle er dumme. Dere kvinner gjør vel aldri noe dumt eller dummer dere ut, så viktig for deg å finne ei dame som er perfekt da. Hvis du skal i et forhold en gang. :tommelsmil:

Gjest Captain Hook
Skrevet

Jeg skrev ikke alle.

Jo du skrev alle. Du skrev ikke noen menn. Du skrev menn. Som om alle er like dumme.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Bra du holder deg unna. Viktig at du ikke har noe med menn å gjøre. Siden alle er dumme. Dere kvinner gjør vel aldri noe dumt eller dummer dere ut, så viktig for deg å finne ei dame som er perfekt da. Hvis du skal i et forhold en gang. :tommelsmil:

Jeg skrev ikke alle.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Ja det forstår jeg veldig godt,blir litt flau av å være mann selv og noen ganger når jeg hører og ser hva dem mannlige rasen kan finne på og gjør og si.

Ikke bli flau.Det er ikke din skyld,men de gir dere et dårlig rykte. Mange bra menn også,men en blir litt dessillusjonert iblant.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Hvis det er slike erfaringer dere har så er det kanskje på tide å prøve noe nytt?

Javel.Men tro det eller ei,så er det ikke vår skyld! Selv om du tar den.Dette gjelder ikke en type menn,det er ikke sånn at vi ser det umiddelbart skjønner du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...