Gå til innhold

Lene Alexandra og bloggen

Amber

Anbefalte innlegg

44 minutter siden, punkyB skrev:

Nå synes jeg faktisk litt synd på Lene Alexandra - i følge hennes egen instagram er det slutt med kjæresten - igjen. 

Hvor mange forhold har hun ikke hatt hvor dette har skjedd etter ganske kort tid. Jeg tror vel ikke de ter så lett når men er en kjent person OG er tydeligvis veldig lidenskaplig , mange hadde nok villet ligge litt mer lavt i terrenget. 

Blir jo verre når det blir slutt når man får så mye oppmerksomhet om det også. 

Er hun så kjent da? 

Eneste hun har vært i media med de siste åra er "ny kjæreste" og "brudd". 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker100 skrev:

Hun virket veldig veldig forelsket 💔💔😔😔😔

Ja det var hun sikkert å. Hun går alt for hardt ut. Er ikke nødvendig å fortelle hele verden at hun har truffet drømmemannen etter første møtet. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker100 skrev:

Håper ikke han brukte henne for fame ! 

Jeg tror de var oppriktig forelsket begge to uten baktanker. Men kjærlighet er ikke lett for LA, det har hun jo sagt selv mange ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.6.2018 den 14.29, honoluluu skrev:

Jeg har tenkt noe i den duren, googlet litt etter jeg sjekket på innlegger du postet. Fant dette http://www.lenealexandra.com/2017/02/rette-dietten-hjelpe-depresjon fra i fjor, hvor hun sier det var en feildiagnose (har hun selv funnet ut). 

Litt urovekkende at hun bare nevner depresjonen (og ikke (hypo)manien), og at hun legger skylden på feilernæring. 

Hun har allerede fått diagnosen bipolar. Hun skriver "manisk depressiv", så regner med hun mener bipolar type 1. Litt uenig med ADHDen, kan forstå hva du mener, men det er så ufortjent mye stigma rundt det - og de to diagnosene er ganske forskjellige 😊

Ryddet for spekulasjoner. Edie, adm.

Noen har skrevet litt om dette tidligere... 

Jeg synes synd i LA. Hadde troen på at denne gangen skulle det gå 😢❤️

Endret av 2ney
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skriver selv at hun kutter ut relasjoner, og tydeligvis har gjort det mange ganger. Hun skriver sin oppfatning av ting, versjonen til dumpede ekser og venner får vi ikke høre. Synd hun velger denne strategien, men det er vel sånn når man er veldig kjent og kan velge og vrake i relasjoner. 

"Nå har jeg ryddet opp i omgangskretsen nok en gang" 

http://www.lenealexandra.com/author/lenealexandra/page/13/#.XGlYUDco80M

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker100 skrev:

Hvorfor skulle han det? 

Han har da så absolutt ikke tredd seg frem i media i den tiden han har vært sammen med henne. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.1.2019 den 7.02, MiniMjau skrev:

Blir det bryllup, er vel egentlig spørsmålet. Eller blir det brudd, ny start og blanke ark, ny leilighet, nytt prosjekt,  finne ut hvem man er og hvem som er sine virkelige venner bla bla bla. Sånn vi kjenner LA, fra some, frem til nå, så er det høyst usikkert. Men selvsagt så håper jeg på lykken for henne. 

Og jeg er ikke synsk engang....

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg synes synd i henne meeeeen man kan jo ta forhåndsregler slik at man ikke gjør samme feil så mange ganger. Ikke det slik at de hoppet i en forlovelse veldig kort tid etter de møttes?

Hva med å gå på dates, lære å kjenne hverandre, kose seg, holde det hele litt nede på jorden og for seg selv? Ikke gå så hardt ut, både for hverandre og i media? Dette virker som en ting flere influensere gjør om dagen!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mening: hun ødelegger merkevaren - selskapet sitt - med alt dette vrøvlet om privatlivet. Det kan knapt være noen som tar noe av det hun sier og gjør seriøst lenger. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Indyy skrev:

Ja det var hun sikkert å. Hun går alt for hardt ut. Er ikke nødvendig å fortelle hele verden at hun har truffet drømmemannen etter første møtet. 

Minner meg veldig om Anette Marie på dette området

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Krepsekvinnen skrev:

Min mening: hun ødelegger merkevaren - selskapet sitt - med alt dette vrøvlet om privatlivet. Det kan knapt være noen som tar noe av det hun sier og gjør seriøst lenger. 

Faktisk veldig enig. Får henne til å fremstå utrolig useriøs 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke de en eller annen greie sammen, fitcouple...elns.  egen instakonto, den er kanskje borte nå?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker100 said:

Vet hvem han er, og tviler sterkt på det. Han har hjertet på rette stedet. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, FoxyBrown skrev:

Altså, jeg synes synd i henne meeeeen man kan jo ta forhåndsregler slik at man ikke gjør samme feil så mange ganger. Ikke det slik at de hoppet i en forlovelse veldig kort tid etter de møttes?

Hva med å gå på dates, lære å kjenne hverandre, kose seg, holde det hele litt nede på jorden og for seg selv? Ikke gå så hardt ut, både for hverandre og i media? Dette virker som en ting flere influensere gjør om dagen!

Han fridde etter 11 dager. Det er jo såvidt man kjenner hverandre etter så kort tid, man lever jo i en rosa boble i starten av et forhold. Det kan jo være greit å kanskje bo litt sammen før man hiver seg i sving med et frieri. 

Endret av gjestgitt
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...