Gå til innhold

Lene Alexandra og bloggen


Amber

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I hans instabilde er det #hyllest til kjærligheten, i hennes er det kjærleik, og #reklame for seg selv 

Endret av Viking-girl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, honoluluu skrev:

Jeg har tenkt noe i den duren, googlet litt etter jeg sjekket på innlegger du postet. Fant dette http://www.lenealexandra.com/2017/02/rette-dietten-hjelpe-depresjon fra i fjor, hvor hun sier det var en feildiagnose (har hun selv funnet ut). 

Litt urovekkende at hun bare nevner depresjonen (og ikke (hypo)manien), og at hun legger skylden på feilernæring. 

Hun har allerede fått diagnosen bipolar. Hun skriver "manisk depressiv", så regner med hun mener bipolar type 1. Litt uenig med ADHDen, kan forstå hva du mener, men det er så ufortjent mye stigma rundt det - og de to diagnosene er ganske forskjellige 😊

Ryddet for spekulasjoner. Edie, adm.

Aha! That makes sense. Tøff diagnose å leve med, men mange som får til utrolig mye bra. Jobber med ei som er bipolar, men hun er nesten «symptomfri».

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sto jo fram i God kveld Norge med irritabel tarm og hadde vært innlagt med forstoppelse. Det må jo gjøre noe med forbrenning og kropp med alle de forskjellige diettene og livsstilene hun har prøvd opp gjennom tidene. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bytter kjæreste hele tiden og står frem med dem alle. En ekskjæreste var den rette tre-fire ganger og innimellom var det andre menn og også en kvinne. Har vel vært par tre stykker etter eksen før denne. Det er jo supert om han her holder en stund, men med den historikken tror jeg det ikke før jeg ser det 😊 Ikke vondt ment men kun basert på det hun har stått frem med selv.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man lever bare en gang og om det føles riktig så skal man kjøre på.....Aaaaallikevel skader det kanskje ikke med litt sund fornuft og tålmodighet

Ekteskap er (for meg i hvert fall) ikke bare noe man haster inn i. 

Ville kanskje også med en historikk som tilsier at man jobber seg igjennom forhold på meget kort tid , hvor man også er like entusiastisk om alle partnerne (naturlig nok i nyforelsket fase) vært ekstra påpasselig å ta meg god tid om man skal inngå et eksteskap.

 

tror jeg leste et sted at det tar 2-3 år før man kjenner en person godt , kanskje ikke en dum ide å ta litt tid og nyte hverandre også etter tiden hvor den sterkeste forelskelsen har lagt seg og hverdagen har blitt testet litt.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Viking-girl said:

Hun sto jo fram i God kveld Norge med irritabel tarm og hadde vært innlagt med forstoppelse. Det må jo gjøre noe med forbrenning og kropp med alle de forskjellige diettene og livsstilene hun har prøvd opp gjennom tidene. 

Googlet litt, fikk opp at LA hadde i et blogginnlegg omtalt ulcerøs kolitt som en livsstilssykdom, noe som ikke stemmer i det hele tatt (grei forklaring fra overlege i linken under). Hun fikk flere kommentarer på dette, endret blogginnlegget og beklaget seg i ettertid https://www.seher.no/kjendis/lene-alexandra-legger-seg-flat-etter-kritikkstorm/64095122

Interessant at hun gir uttrykk for at depresjon, bipolar lidelse og ulcerøs kolitt er livsstilssykdommer 🙄

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Viking-girl skrev:

Hun sto jo fram i God kveld Norge med irritabel tarm og hadde vært innlagt med forstoppelse. Det må jo gjøre noe med forbrenning og kropp med alle de forskjellige diettene og livsstilene hun har prøvd opp gjennom tidene. 

På bloggen skrev hun at hun hadde ulcerøs cholitt...?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nysgjerrig som jeg er, har jeg laget en liten oversikt ved hjelp av VG (med forbehold om feil) 

2011

Aug - ny kjæreste, Børge (42)

2013

Aug - brudd med Børge

2014

April - ny kjæreste, Henriette (46)

2015

Juli - brudd med Henriette

Sept - tilbake til Børge (runde to). «Kortvarig fling» 

Des - ny kjæreste, Henrik (23)

2016

April - brudd med Henrik

Sept - tilbake til Børge (runde tre)

2017

Feb - brudd med Børge

Juni - ny kjæreste, Stian (40)

Sept - brudd med Stian

2018

16 Juni - ny kjæreste,  Karl Erik (29)

29 juni - forlovet med Karl Erik

 

VG melder i en artikkel fra oktober 2017 (https://www.vg.no/rampelys/i/B5l67/lene-alexandra-rasende-paa-se-og-hoer) at LA er rasende på Se og Hør som påstår at hun har hatt ni brudd på fire år. I følge blogginnlegget hennes stemmer ikke dette (uten å forklare noe mer) http://www.lenealexandra.com/2017/10/jeg-har-ikke-gitt-opp-kjaerligheten/#.WzZ1rCM8xVF

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo hun selv som står fram enten på bloggen, andre sosiale medier, god kveld norge el.l. med alle disse forskjellige personene. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Justlooking said:

Det er jo hun selv som står fram enten på bloggen, andre sosiale medier, god kveld norge el.l. med alle disse forskjellige personene. 

Ja, mye av oppmerksomheten skaper hun jo selv...men det ligger litt i hennes natur kanskje å søke media og oppmerksomhet. 

 Greit nok at de er stolte av hverandre, men man kan jo vurdere om man skal være litt privat en liten stund om man ikke ønsker all oppmerksomheten...vet ikke om hun har klaget over folks reaksjoner , men man må nesten bare akseptere det som en «offentlig person». 

også i forhold til dette med at hun ikke er fornøyd med å bli lenket fast til glamourmodell-stemplet så tenker jeg det er et valg du gjorde da du var yngre som man bare må leve med. Man tenkte kanskje ikke lengre enn nesa rakk da man var yngre, men thats life for veldig mange. Forskjellen er jo at hun har fortsatt med å ta valg som har satt henne i «spotlight».

Man blir som regel husket for det man har gjort best eller dårligst her i livet - så hun kan jo vurdere selv om valgene hun tar er lure eller ikke i forhold til hvor fornøyd hun er med hvordan folk oppfatter henne. 

Man skal så klart ikke bry seg om alle andre som en hovedregel , men man unngår vel ikke å vurdere det til en viss grad? 

personlig synes jeg ikke glamour-stempelet hennes er noe å syte over. Kanskje ikke noe jeg ville valgt selv, men spist er spist - og hun er jo ikke et slemt menneske som har gjort noe galt så hvordor fokusere så mye på hva som har vært. Bør heller konsentrere seg om hva man gjør fremover spør du meg- men nå har hun ikke spurt meg da ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.6.2018 den 14.13, Elizabeth2014 skrev:

"Du blir en bra far😊" har hun skrevet under Instagram bildet som kjæresten hennes postet 12 juni... Kanskje hun har endret mening om å være "frivillig barnløs" også...hvem vet...

Håper hun finner lykken denne gang. Hun virker som en god person, til tross for at hun av og til (ikke alltid!!) fremstår litt enkel.  Endel av meg vil alltid heie på de som stikker seg ut i lille Norge... Ønsker henne lykke til.🍀

 

På 30.6.2018 den 11.23, lisse skrev:

Ja, mye av oppmerksomheten skaper hun jo selv...men det ligger litt i hennes natur kanskje å søke media og oppmerksomhet. 

 Greit nok at de er stolte av hverandre, men man kan jo vurdere om man skal være litt privat en liten stund om man ikke ønsker all oppmerksomheten...vet ikke om hun har klaget over folks reaksjoner , men man må nesten bare akseptere det som en «offentlig person». 

også i forhold til dette med at hun ikke er fornøyd med å bli lenket fast til glamourmodell-stemplet så tenker jeg det er et valg du gjorde da du var yngre som man bare må leve med. Man tenkte kanskje ikke lengre enn nesa rakk da man var yngre, men thats life for veldig mange. Forskjellen er jo at hun har fortsatt med å ta valg som har satt henne i «spotlight».

Man blir som regel husket for det man har gjort best eller dårligst her i livet - så hun kan jo vurdere selv om valgene hun tar er lure eller ikke i forhold til hvor fornøyd hun er med hvordan folk oppfatter henne. 

Man skal så klart ikke bry seg om alle andre som en hovedregel , men man unngår vel ikke å vurdere det til en viss grad? 

personlig synes jeg ikke glamour-stempelet hennes er noe å syte over. Kanskje ikke noe jeg ville valgt selv, men spist er spist - og hun er jo ikke et slemt menneske som har gjort noe galt så hvordor fokusere så mye på hva som har vært. Bør heller konsentrere seg om hva man gjør fremover spør du meg- men nå har hun ikke spurt meg da ;)

Hun fokuserer sånn på det som har vært fordi det er det som «selger henne». Hadde det ikke vært for det, så hadde hun nok fortsatt jobbet på Sats som en helt vanlig PT 😊. Derfor melkes det for det det er verdt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, Anniedoug skrev:

Virker som et velregissert PR sunt for herbalife

🤭🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 6.7.2018 den 22.21, Anniedoug skrev:

Virker som et velregissert PR sunt for herbalife

Tror jeg nok ikke det er.

 KE har frontet Herbalife på denne måten gjennom sitt arbeid med å hjelpe folk til en sunnere livsstil i flere år. Han er flink på det han driver med å vet hva han snakker om. Ja, han kan helt sikkert få noen nye kunder for at han er kjæreste med LA. Men han har bygd seg opp en stor kundeskare før den tid og trenger ikke "5 minutter i rampelyset" gjennom LA for å være en populær og dyktig kostholdsveileder. 

KE var igjennom ett tøft brudd i vinter og han er nok veldig blendet/forelsket av oppmerksomheten han får fra LA. Alle som har vært langt nede kan vel kjenne seg litt igjen i det.

Han er nesten ikke til å kjenne igjen, virker som han blir veldig revet med av hennes innfall til enhver tid. 

Det går alt for fort i svingene med det forholdet å det skal ikke forundre meg om det er slutt før den planlagte bryllupsdatoen. 

 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
7 timer siden, Flettfrid skrev:

Tror jeg nok ikke det er.

 KE har frontet Herbalife på denne måten gjennom sitt arbeid med å hjelpe folk til en sunnere livsstil i flere år. Han er flink på det han driver med å vet hva han snakker om. Ja, han kan helt sikkert få noen nye kunder for at han er kjæreste med LA. Men han har bygd seg opp en stor kundeskare før den tid og trenger ikke "5 minutter i rampelyset" gjennom LA for å være en populær og dyktig kostholdsveileder. 

KE var igjennom ett tøft brudd i vinter og han er nok veldig blendet/forelsket av oppmerksomheten han får fra LA. Alle som har vært langt nede kan vel kjenne seg litt igjen i det.

Han er nesten ikke til å kjenne igjen, virker som han blir veldig revet med av hennes innfall til enhver tid. 

Det går alt for fort i svingene med det forholdet å det skal ikke forundre meg om det er slutt før den planlagte bryllupsdatoen. 

 

 

Jeg tror dessverre forholdet kommer til å ta slutt før det er gått et år. Ikke før forholdet hadde blitt offisielt skulle de plutselig gifte seg. Og så har hun inkludert hans etternavn i profilen hennes på Instagram. Alt skal skje på en gang og når de lander etter nyforelskelsen kommer det til å skje med et solid brak. Det er noe med å nyte alle faser i forhold og la ting skje naturlig, bygge opp forholdet og tilliten til hverandre. Lene virker utrolig impulsiv og alt er liksom superfantastisk når hun har truffet kjærligheten. Så går det et par mnd så er det brudd igjen. Opp som en hjort og ned som en lort. Jeg unner Lene alt godt, men håper hun moderer seg sånn at hun får et varig forhold.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Instastoriene deres er friske og glade. Masse trening og humor. 

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De virker jo å være veldig forelsket og får jo håpe det varer. 

MEN jeg hadde klikka hvis jeg var rundt henne ang. den latteren/fnisingen hennes - bare jeg som irriterer meg over den ? Da referer jeg til hennes instagramkonto og snutter hun legger ut der. 

 

 

Endret av punkyB
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 27.7.2018 den 21.15, punkyB skrev:

De virker jo å være veldig forelsket og får jo håpe det varer. 

MEN jeg hadde klikka hvis jeg var rundt henne ang. den latteren/fnisingen hennes - bare jeg som irriterer meg over den ? Da referer jeg til hennes instagramkonto og snutter hun legger ut der. 

 

 

Du er ikke den eneste.

 

Ser på FB at fagpersoner endelig setter fokus på villedende informasjon fra bloggere (LA) ang ernæring. Synes det er tragisk at LA og bloggen oppfører seg som eksperter når det eneste de har av utdanning er PT kurs. 

Gleder meg til å lese Martin Norum sin artikkel der han (forhåpentligvis) hudfletter Herbalife.😎

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.7.2018 den 21.15, punkyB skrev:

De virker jo å være veldig forelsket og får jo håpe det varer. 

MEN jeg hadde klikka hvis jeg var rundt henne ang. den latteren/fnisingen hennes - bare jeg som irriterer meg over den ? Da referer jeg til hennes instagramkonto og snutter hun legger ut der. 

 

 

Måtte bare slutte å følge insta kontoen de lagde, ble så jævlig lei av den knisinga hennes hele tiden. Hadde seriøst ikke holdt ut ett døgn i samme hus som LA. Kan hende hun tror folk syns det er søtt, men det er rett å slett bare slitsomt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...