Gå til innhold

Lene Alexandra og bloggen


Amber

Anbefalte innlegg

9 timer siden, drikkerbrushverdag skrev:

Vet hvem han er, og tviler sterkt på det. Han har hjertet på rette stedet. 

Fint å høre :) 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det virket som om dette forholdet fikk henne «litt ned på jorda..» tok mye fri fra SoMe, mindre lettkledd bilder, mindre utseendefokus.. virket sånn iallefall, uten at jeg kjenner jo dem ikke. Synes det blir så feil å være så utrolig opptatt av utseende (solarium, botox, fillers, extensions, negler, bryn, vipper osv osv) når hun har et sånt yrke og så mange unge som ser opp til henne og det «akademiet».. blir vel tilbake til det «vanlige» igjen nå da, siden hun har et enormt opperksomhetsbehov...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun er mindre utseendefokusert kan like godt komme av at hun har slitt med helsa og tarmsykdommen hun har. Så nå er det ikke lenger bikinifitness, men en sunn livsstil hun går inn for. Samtidig som hun snakker om hvor teit hun var, slik hun alltid gjør om sine tidligere meritter. 

https://www.dagbladet.no/kjendis/lene-alexandra-matte-legge-om-livet---likte-ikke-den-jeg-var-i-ferd-med-a-bli/70005368

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Amber skrev:

Det virket som om dette forholdet fikk henne «litt ned på jorda..» tok mye fri fra SoMe, mindre lettkledd bilder, mindre utseendefokus.. virket sånn iallefall, uten at jeg kjenner jo dem ikke. Synes det blir så feil å være så utrolig opptatt av utseende (solarium, botox, fillers, extensions, negler, bryn, vipper osv osv) når hun har et sånt yrke og så mange unge som ser opp til henne og det «akademiet».. blir vel tilbake til det «vanlige» igjen nå da, siden hun har et enormt opperksomhetsbehov...

Hun var gjest i podcasten Bobler og Børek. Makan til «hysterisk» menneske.  Skikkelig slitsomt å høre den latteren runge i ørene igjen og igjen, og igjen. Føler hun prøver så hardt! Podcasten kom ut rett før bruddet. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2019 den 4.26, Viking-girl skrev:

Hun var gjest i podcasten Bobler og Børek. Makan til «hysterisk» menneske.  Skikkelig slitsomt å høre den latteren runge i ørene igjen og igjen, og igjen. Føler hun prøver så hardt! Podcasten kom ut rett før bruddet. 

Ja det blir fake når du prøver så hardt.. litt flaut å være vitne til. Tidligere på snappen hennes pleide hun å ha lange tirader om å endre seg å være bra nok ( tok jo aldri slutt) og hele tiden ser du at hun studerer seg selv hvordan hun tar seg ut..🤭

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Da er det tilbake til gamle mønster igjen med kropp kropp hår vipper  masse selfies og selvransaking🙄 skjer hver gang når hun blir singel..samme mønster. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.2.2019 den 17.01, Krepsekvinnen skrev:

Min mening: hun ødelegger merkevaren - selskapet sitt - med alt dette vrøvlet om privatlivet. Det kan knapt være noen som tar noe av det hun sier og gjør seriøst lenger. 

Er det noe merkevare igjen av det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vel det er mange damer som er usikre på seg selv som trenger en "coach" i livet sitt - og alt det pratet LA og gjengen driver på med går rett inn. 

Hadde jo vært interessant om de hadde fullt fokus på trening og mat heller . 

Så for firmaet er det en fordel at LA er singel. 

 

Kunne ikke LA vært en match med Kleiven forresten ? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fulgte LA på instagram en stund, fordi jeg tilfeldigvis kom over kontoen hennes, og ble så positivt overrasket over at hun hadde gått fra "My boobs are ok" til å bli en seriøs, hardtarbeidende dame med en sunn livsstil og en mer reflektert holdning. Tilsynelatende...

Det tok ikke lang tid før jeg forsto at dette er ei jente som har det vanskelig. Jeg ble rett og slett stressa av å følge denne lille biten av livet hennes, sliten av latteren og det påtatt lykkelige til en hver tid. Hvis det er sånn at hun er bipolar, forklarer det mye. Flere i min familie er bipolare. Felles for dem er at de har tilknytningsvansker, hopper fra det ene til det andre, er høyt opp og langt ned, uberegnelige og lar seg lett rive med. Dette er jo typisk for diagnosen. Det er nok fryktelig slitsomt å være sånn, samtidig som virkelighetsoppfatningen kan være annerledes enn hos andre. 

Jeg orket ikke følge henne lenger, men håper hun kan finne ro og lykke i livet sitt en gang.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Era Vulgaris skrev:

Jeg fulgte LA på instagram en stund, fordi jeg tilfeldigvis kom over kontoen hennes, og ble så positivt overrasket over at hun hadde gått fra "My boobs are ok" til å bli en seriøs, hardtarbeidende dame med en sunn livsstil og en mer reflektert holdning. Tilsynelatende...

Det tok ikke lang tid før jeg forsto at dette er ei jente som har det vanskelig. Jeg ble rett og slett stressa av å følge denne lille biten av livet hennes, sliten av latteren og det påtatt lykkelige til en hver tid. Hvis det er sånn at hun er bipolar, forklarer det mye. Flere i min familie er bipolare. Felles for dem er at de har tilknytningsvansker, hopper fra det ene til det andre, er høyt opp og langt ned, uberegnelige og lar seg lett rive med. Dette er jo typisk for diagnosen. Det er nok fryktelig slitsomt å være sånn, samtidig som virkelighetsoppfatningen kan være annerledes enn hos andre. 

Jeg orket ikke følge henne lenger, men håper hun kan finne ro og lykke i livet sitt en gang.

Der tok du ordene ut av munnen min ... Hun har så mange ressurser og har fått til så mye - men det blir bare for mye av alt, hele tiden. Opp og ned, frem og tilbake. Folk orker jo ikke følge med lenger. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hun er uvanlig stille på Instagram, mens han legger ut flere bilder om dagen og utstråler energi og livsglede. Alle bilder av de to sammen er slettet på hans profil, ikke på hennes. Hvem tror vi gjorde det slutt? Hvem er bitter?  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Krepsekvinnen skrev:

Hun er uvanlig stille på Instagram, mens han legger ut flere bilder om dagen og utstråler energi og livsglede. Alle bilder av de to sammen er slettet på hans profil, ikke på hennes. Hvem tror vi gjorde det slutt? Hvem er bitter?  

Hun er iallefall ikke stille på snap; det renner over med quotes og belærende sitater om å finne seg sjæl og «være den beste utgaven av seg selv».. jeg klarer ikke å høre den setningen flere ganger..😆🙈

Meget sterkt oppmerksomhetsbehov!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama er helt ute....supersnork å følge uanett hvor bra evnt selskapet måtte gå. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Amber skrev:

Hun er iallefall ikke stille på snap; det renner over med quotes og belærende sitater om å finne seg sjæl og «være den beste utgaven av seg selv».. jeg klarer ikke å høre den setningen flere ganger..😆🙈

Meget sterkt oppmerksomhetsbehov!

Hva heter hun på snap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekket nettopp Instagram kontoen hennes, og hun har slettet en del av de siste bildene av eksen. Blant annet den posten hvor hun fortalte at de hadde gått fra hverandre. Han har slettet alle bildene av henne ja. Mesteparten av innleggene på kontoen hans er markedsføring for herbalife. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninnn

Nesten så jeg anser det som historieforfalskning å bare slette gamle IG-poster 🙈 Syns de var et søtt par, og hun overbeviste hvertfall meg med den overdrevne lykkesrusen sin. Men onwards og next, LA! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

×
×
  • Opprett ny...