Gå til innhold

Slankepiller som funker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja dette er et stort mysterium for flere. 
Men nå har det seg sånn at sommerkroppen har blitt større etter tidenes dårligste sommer. 
Har begynt med trening.. igjen.. Tenkte å få dette fettet bort raskt!

Såå, er den noen slankepiller som har funket for deg? :lillesky:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, såfremt de ikke inneholder efedrin.

Det er kalorier inn versus kalorier ut som teller.

Anonymous poster hash: 6bd43...df9
  • Liker 2
Skrevet

Ja dette er et stort mysterium for flere. 

Men nå har det seg sånn at sommerkroppen har blitt større etter tidenes dårligste sommer. 

Har begynt med trening.. igjen.. Tenkte å få dette fettet bort raskt!

Såå, er den noen slankepiller som har funket for deg? :lillesky:

Trening anbefaler jeg på det varmeste!

Jeg gikk ned ca 20 kg på under ett år ved utholdenhetstrening (intervalltrening på sykkel) og kostholdsendring

Slankepiller er ikke bra!

Anonymous poster hash: 4a006...38f

• Liker 2
Skrevet

Slankepiller som fungerer vil ha skadelig bieffekter.

Anonymous poster hash: 2118f...214
  • Liker 2
Skrevet

Trening anbefaler jeg på det varmeste!

Jeg gikk ned ca 20 kg på under ett år ved utholdenhetstrening (intervalltrening på sykkel) og kostholdsendring

Slankepiller er ikke bra!

Har trent styrke over et år, men pause og sommeren har gjort sitt, og jeg vil ha fettet vekk NÅ :P Med alle mulige makter som kan hjelpe

Skrevet

Har trent styrke over et år, men pause og sommeren har gjort sitt, og jeg vil ha fettet vekk NÅ :P Med alle mulige makter som kan hjelpe

Da må du spise litt mindre.

• Liker 6
Skrevet

Bra kosthold fjerner kilo, trening fjerner gram.

Er det vektnedgang og fettfjerning du vil oppnå så må kostholdet til pers. Treningen er et supplement for å bygge muskler (som igjen gir høyere hvileforbrenning) og komme i bedre form.

Anonymous poster hash: 16c87...d81
  • Liker 2
Skrevet

Det er bra å trene styrke. Men trener du i tillegg eller i steden utholdenhetstrening (intervalltrening f.eks enten på sykkel eller jogging) 3 ganger pr uke, vil du snart se effekten. Intervalltrening som spinning er en av de treningsformene som brenner mest fett. Men du bør helst ha lange treningsøkter (utholdenhet) for å brenne fett. Det beste er de treningstimene som er 60 minutter eller evt ca 45 minutter

• Liker 4
Skrevet

Da må du spise litt mindre.

Jeg spiser kun litt middag. Resten av dagen overlever jeg på jus og sigaretter.<3

Jeg spurte uansett ikke hvordan jeg kunne gå ned i vekt på en normal og sunn osv måte. Jeg vil vite om effektive slankepiller :)

• Liker 1
Skrevet

Bra kosthold fjerner kilo, trening fjerner gram.

Er det vektnedgang og fettfjerning du vil oppnå så må kostholdet til pers. Treningen er et supplement for å bygge muskler (som igjen gir høyere hvileforbrenning) og komme i bedre form.

Anonymous poster hash: 16c87...d81

I know this.... 

Skrevet

Det er bra å trene styrke. Men trener du i tillegg eller i steden utholdenhetstrening (intervalltrening f.eks enten på sykkel eller jogging) 3 ganger pr uke, vil du snart se effekten. Intervalltrening som spinning er en av de treningsformene som brenner mest fett. Men du bør helst ha lange treningsøkter (utholdenhet) for å brenne fett. Det beste er de treningstimene som er 60 minutter eller evt ca 45 minutter

Dette må jeg teste, men er elendig på jogging. Hvordan skal jeg klare å jogge så og så lenge? 

Skrevet

Jeg spiser kun litt middag. Resten av dagen overlever jeg på jus og sigaretter.<3

Jeg spurte uansett ikke hvordan jeg kunne gå ned i vekt på en normal og sunn osv måte. Jeg vil vite om effektive slankepiller :)

Og de som er effektive er ulovlige i Norge, fordi de inneholder efedrin.

Kanskje du skal forsøke å se på hva du spiser i steden for å søke kjappe og farlige løsninger?

• Liker 1
Skrevet

Dette må jeg teste, men er elendig på jogging. Hvordan skal jeg klare å jogge så og så lenge? 

Man trener?

Skrevet

Det kan hende at forbrenningen din er satt ned (er på sparebluss) fordi du spiser for lite

• Liker 3
Skrevet

Da vil jeg anbefale sykling (ute) eller på ergometersykkel inne eller spinningsykkel (på treningssenter eller hjemme)

Men du må spise nok og riktig mat før og etter trening, og også selvfølgelig hver dag!

Les gjerne om kostholdstips i forbindelse med trening på anbefalte nettsider

• Liker 1
Skrevet

Kan du fortellen din høyde, vekt og alder, og om styrketreningen?

• Liker 1
Skrevet

Og de som er effektive er ulovlige i Norge, fordi de inneholder efedrin.

Kanskje du skal forsøke å se på hva du spiser i steden for å søke kjappe og farlige løsninger?

Nei :)

• Liker 1
Skrevet

Kan du fortelle mer om det du spiser og drikker?

Spiser du så lite på treningsdagene også?

Det er skadelig for kroppen din å spise så lite

• Liker 1
Skrevet

Man trener?

No shit. 

Jeg mener: Jeg klarer kanskje jogge 100 meter før jeg holder på å dø sant? Hvordan kan jeg begynne å jogge flere kilometer når jeg ikke klarer 200 meter engang? tips takk..

Om du ikke har peiling så skjønner jeg det.. "man trener" ......

• Liker 1
Skrevet

Nei :)

Ps

Når man spiser så lite mat, hamstrer kroppen opp fettreserver og tærer på musklene

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...