Gå til innhold

Uteblitt mens, negativ test!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske ny her inne, så beklager dersom denne problemstillingen er gammelt nytt.

Jeg har en syklus på 34 dager, og TR pleier ALLTID å komme på tiden. Jeg pleier å kjenne at hun kommer ca 5dager i forveien (jeg får veeeeldig ømme bryst samt ubehag i mage/rygg). Jeg skulle hatt IKM for 5 dager siden. Jeg testet i går- graviditetstesten viste negativ. Jeg har ingen symptomer på at Tanta kommer heller. Jeg har følt meg noe trøtt og svimmel, men det kan jo være så mangt. Når jeg har testet, så har jeg Brukt CB. Men som sagt så står det "ikke gravid". Er det noen andre som har vært i samme situasjon? Vært gravid uten spesielle symptomer? Å er det fortsatt mulughet for at testen plutselig kan vise positiv etter så mange dager? Siste spm, er noen tester bedre enn andre?

Hilsen litt forvirret! 😳

Anonymous poster hash: da7eb...794

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ganske sikker på når jeg hadde eggløsning, så jeg tror ikke den var senere enn vanlig. Men ja, kan jo hende TR bare er sein ja. Bare så uvanlig- i alle år har den vært på tiden. Menmen, kroppen er jo litt rar. Dersom jeg kan utelukke graviditet, så bør TR komme snart. Har lang syklus fra før, trenger ikke at TR er sein i tillegg!

Anonymous poster hash: da7eb...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off, samme her! har nå gått 2 mnd uten menstruasjon og har testet negativ på utallige tester (inkludert hos legen). Har fått time for nærmere utredning til uka. Håper du får din snart=)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i samme situasjon nå, har dessverre ikke noen svar til deg - da jeg blir like forvirret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

off, samme her! har nå gått 2 mnd uten menstruasjon og har testet negativ på utallige tester (inkludert hos legen). Har fått time for nærmere utredning til uka. Håper du får din snart=)

Ja, utrolig kjedelig! Spes når man har et ønske om positiv test. Jeg venter noen dager til for så å ta en siste test.

Masse lykke til på utredning 😊

Anonymous poster hash: da7eb...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i samme situasjon nå, har dessverre ikke noen svar til deg - da jeg blir like forvirret.

Ahh, så utrolig stressende! Men hvor mange dager er du over? Har du gått på p-piller? Jeg har ikke gått på p-piller på mange år, så har ingenting med det å gjøre heller. Har forsåvidt ikke vært aktiv prøvere før de to siste mnd. Men ja, blir usikker når menstruasjonen ikke kommer, selvom det bare er gått fem dager da.

Anonymous poster hash: da7eb...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, så utrolig stressende! Men hvor mange dager er du over? Har du gått på p-piller? Jeg har ikke gått på p-piller på mange år, så har ingenting med det å gjøre heller. Har forsåvidt ikke vært aktiv prøvere før de to siste mnd. Men ja, blir usikker når menstruasjonen ikke kommer, selvom det bare er gått fem dager da.

Anonymous poster hash: da7eb...794

 

Sluttet med ppille i februar. Har hatt ganske stabile sykluser siden, med unntak av to sykluser hvor mensen var henholdsvis fire og sju dager "forsinket". I dag er jeg sju dager over, og har ingen tegn på mens. Tok test lørdag som var negativ. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet med ppille i februar. Har hatt ganske stabile sykluser siden, med unntak av to sykluser hvor mensen var henholdsvis fire og sju dager "forsinket". I dag er jeg sju dager over, og har ingen tegn på mens. Tok test lørdag som var negativ.

Huff, masse lykke til!!

Anonymous poster hash: da7eb...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være at du er stresset for tiden? Slike ting som stress og psyke kan ha innvirkning på om mensen kommer til vanlig tid eller ikke.  

 

Lykke til, til deg også! Håper får svar snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...