Sir Winston Skrevet 31. august 2015 #61 Skrevet 31. august 2015 Apologeter og sosialister ser ikke hvorfor Sandberg trakk seg. Det viser egentlig saken i ett nøtteskall!!
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #62 Skrevet 31. august 2015 Jaja, Sandberg har blitt mykere med åra. Han har blitt anklaga for rasisme en gang før, men da slo han vedkommende ned. Det ble politisak av det, husker jeg. Det var en serbisk innvandrer som sa til Sandberg at han var en rik, feit, hvit rasist, noe som virker som en ganske presis beskrivelse. Jeg lurer virkelig på hva du tenker når du skriver sånt som dette. Hva skiller deg fra de som rakker ned på muslimer, innvandrere, kort sagt mobbere generelt? Anonymous poster hash: 142e9...335
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #63 Skrevet 31. august 2015 Jeg lurer virkelig på hva du tenker når du skriver sånt som dette. Hva skiller deg fra de som rakker ned på muslimer, innvandrere, kort sagt mobbere generelt? Anonymous poster hash: 142e9...335 Hva som skiller Mann 42 fra de som rakker ned på muslimer og innvandrere? Tja, at han ikke gjør det er vel det som skiller. For eksempel. Anonymous poster hash: 101b3...3ec 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #64 Skrevet 1. september 2015 Låtvalget var vel like tilfeldig valgt som Per Sandbergs valg av t-skjorte tidligere i år. Så får man tolke det som man vil.Anonymous poster hash: ce64e...afe
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #65 Skrevet 1. september 2015 Hva som skiller Mann 42 fra de som rakker ned på muslimer og innvandrere? Tja, at han ikke gjør det er vel det som skiller. For eksempel. Anonymous poster hash: 101b3...3ec Metodikken er lik, men annen målgruppe. Anonymous poster hash: 142e9...335
Gothminister Skrevet 1. september 2015 #66 Skrevet 1. september 2015 Jaja, Sandberg har blitt mykere med åra. Han har blitt anklaga for rasisme en gang før, men da slo han vedkommende ned. Meget fornuftig av Sandberg. Jeg hadde selv slått om noen hadde våget og si noe slikt til meg. Man har da litt stolthet og skal ikke finne seg i alt fra pøbler, da smeller det. Så for man heller ta sin staff med glede. 1
Sir Winston Skrevet 1. september 2015 #67 Skrevet 1. september 2015 Kanskje apologetene mener at Sandberg inviterte denne asylsøkeren med hjem på nachspiel for å slå han ned? Jeg er mer skeptisk til at SVerne som fremprovoserte episoden ikke fikk varmet ørene! 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #68 Skrevet 1. september 2015 Kanskje apologetene mener at Sandberg inviterte denne asylsøkeren med hjem på nachspiel for å slå han ned? Jeg er mer skeptisk til at SVerne som fremprovoserte episoden ikke fikk varmet ørene! Å bli provosert av det viser vel bare hvor lite FrPere tåler. Anonymous poster hash: d9599...568 1
Sir Winston Skrevet 1. september 2015 #69 Skrevet 1. september 2015 Ja, og hvor irriterende og ubehagelige SVere er :-) 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #70 Skrevet 8. september 2015 Ja, og hvor irriterende og ubehagelige SVere er :-) nei Anonymous poster hash: 489d8...1ed
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå