Gå til innhold

Per Sandberg = Feig

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanske han ikke orker all jævelskapen han får fra sosialistene og venstrevridd presse, de verste tyrannene i samfunnet. Synd han trakk seg syns jeg, folk trenger å høre hva slags katastrofe vi går i møte.

Anonymous poster hash: 29cd5...de8

• Liker 9
Skrevet

Kanske han ikke orker all jævelskapen han får fra sosialistene og venstrevridd presse, de verste tyrannene i samfunnet. Synd han trakk seg syns jeg, folk trenger å høre hva slags katastrofe vi går i møte.

Anonymous poster hash: 29cd5...de8

Dette.

Anonymous poster hash: a909b...23e

• Liker 5
Skrevet

Merkelig. Ene øyeblikket klager de over at "vi ikke har ytringsfrihet her i landet", "pressen nekter å slippe til FrP". Når de får sjansen til å vise hva de står for trekker de seg.

Da kan de ikke komme og klage på "manglende ytringsfrihet" etterpå.

Anonymous poster hash: 101b3...3ec
  • Liker 9
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Så vidt jeg har forstått ble det spilt en anti-rasisme sang før debatten. Og at sanderg tolket dette til at innslaget skulle bli alle mot rasist-Frp.

Skrevet

Merkelig gjort av Sandberg. Han burde eventuelt satt fokus på hva han eventuelt reagerte på. Hadde det han reagerte på blitt lagt frem på en saklig måte ville det gitt stjerne i boken. 

Missed opportunity! 

• Liker 4
Skrevet

Så vidt jeg har forstått ble det spilt en anti-rasisme sang før debatten. Og at sanderg tolket dette til at innslaget skulle bli alle mot rasist-Frp.

Men FrP anser seg ikke for å være rasistiske, gjør de vel det? Så hvorfor skulle de reagere på en antirasistisk sang?

Jeg kan ikke skjønne at FrP skulle føle seg rammet av teksten i "Noen å hate".

Sjekk sjøl

http://artists.letssingit.com/raga-rockers-lyrics-noen-a-hate-b7rx6w6#axzz3kO5t11rQ

• Liker 8
Skrevet

Selv om så er så mener jo FrP at "vi må våge å ta debatten". Eller har han, kremt, feiget ut?  :fnise:

• Liker 3
Skrevet

"Noen å hate" er forøvrig ikke en utpreget antirasistisk låt. Teksten handler om gruppevold mot noen som "ikke er som oss".

Uten nærmere spesifikasjon..

Det sentrale i teksten er antivold.

• Liker 5
Skrevet

Jaja, Sandberg har blitt mykere med åra. Han har blitt anklaga for rasisme en gang før, men da slo han vedkommende ned. Det ble politisak av det, husker jeg.

Det var en serbisk innvandrer som sa til Sandberg at han var en rik, feit, hvit rasist, noe som virker som en ganske presis beskrivelse.

• Liker 5
Skrevet

Det var en elendig og sutrete protest. Per Sandberg bør ta seg en kaffelatte og stille opp til debatt igjen.

• Liker 3
Skrevet

Det var en elendig og sutrete protest. Per Sandberg bør ta seg en kaffelatte og stille opp til debatt igjen.

Der Sandberg kommer fra heter det homo latte. Sanberg drikker kaffen svart, eller som karsk.

• Liker 3
Skrevet

Per Sandberg trakk seg fra asyldebatt bare minutter før han skulle på scenen

http://www.dagbladet.no/2015/08/31/nyheter/innenriksv/valg15/valg2015/per_sandberg/40884202/

Eller var det riktig av han å trekke seg ?

Anonymous poster hash: d9599...568

Meget fornuftig av Per å trekke seg. Jeg ser ingen grund til å debattere dette med sosialister. FrP og Per burde heller fokusere hva som skal sies til velgerne. Ha fokus på konsekvensene og vis til vårt naboland og hva som vil skje. Rett og slett skrem opp folket med alt man har. Kun da vil folket våkne.

• Liker 4
Skrevet

Jeg syns det var helt greit at han trakk seg. Dersom man blir invitert til debatt bør jo arrangøren ikke slenge dritt til de inviterte. Det gjelder uansett side.

Anonymous poster hash: 3f34f...21f
  • Liker 5
Skrevet

Frp ER et rasistisk parti, så jeg ser ikke noe i veien med at de spilte den sangen. De ønsker ikke mørkhudede personer inn i Norge!

Anonymous poster hash: 94dd4...41c
Skrevet

Meget fornuftig av Per å trekke seg.

Synes CTG også burde ta lærdom og bli "meget fornuftig". :)

Skrevet

Frp ER et rasistisk parti, så jeg ser ikke noe i veien med at de spilte den sangen. De ønsker ikke mørkhudede personer inn i Norge!

Sikkert derfor FrP har flere mørke politikere som er innvandrere. Smart du.

• Liker 5
Skrevet

Sikkert derfor FrP har flere mørke politikere som er innvandrere. Smart du.

Og med det avslørte du din ufullkommenhet som debattant. Tyr til personangrep for å gjemme deg bak den forkastelige rasismen din!

Skrevet

Og med det avslørte du din ufullkommenhet som debattant. Tyr til personangrep for å gjemme deg bak den forkastelige rasismen din!

Er vel du som kommer med de forkastelige fordommene dine, som sier at Frp er et rasistisk parti. De er da ikke imot innvandring eller at flyktninger kan komme til Norge. 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...