Gå til innhold

Dere gutter/menn som bare vil ha sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Problemet der er jo at mange jenter hopper i sengs med kjekkaser i håp om at det blir forhold. Mannen er oftest kun ute etter et knull han får det, den samme mannen har ofte 2-4 andre jenter også. Selvfølgelig kan ikke han drive og leike med følelsene sine.

Jeg er ikke dømmende men dumme folk holder jeg meg unna.

Anonymous poster hash: c587c...6db

 

Jeg håper du mener at fyren er dum...? For det blir utrolig masete å skulle date en fyr i sånn 6 mnd før man har sex fordi man må gå utifra at han garantert har sex med 4 andre damer samtidig som han dater deg og at man må knipe igjen og knipe igjen og knipe igjen i månedsvis for å "teste" at han er oppriktig intr..  

Anonymous poster hash: 257e3...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper du mener at fyren er dum...? For det blir utrolig masete å skulle date en fyr i sånn 6 mnd før man har sex fordi man må gå utifra at han garantert har sex med 4 andre damer samtidig som han dater deg og at man må knipe igjen og knipe igjen og knipe igjen i månedsvis for å "teste" at han er oppriktig intr..

Anonymous poster hash: 257e3...d51

Det har vært flere jenter jeg har vært oppriktig intressert i men merket at jenter holder i igjen. Også får jeg senere vite at hun er ff med en player kompis.

Mer turn Off finnes ikke.

Anonymous poster hash: c587c...6db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forstår jeg ikke. Du falt for en kvinne jeg antar du hadde god sex med? Menlikevel ville du ikke ha henne som kjæreste? Jeg forstår ikke menn. Noen av dere virker som dere har bestemt dere for aldei å ha et forhold, og det likegyldig for om dere blir forelska eller ei. Er det ikke bedre å gå for det hjertet vil ha?

 

Nei, jeg falt for en kvinne jeg ikke har tilfredstillende sex med, men siden jeg etter 35 år fortsatt ikke kan leve uten henne, så lever jeg med smerten av at det som er viktig for meg som menneske ikke fungerer. 

 

Vi har lagd en løsning for oss gjennom at vi har ett åpent forhold, men den har vist seg relativt verdiløs; det tar maks 2 uker før en ny sexpartner utvikler følelser og behov for noe mer enn vennskap og sex. 

 

Og jeg skjønner det fortsatt ikke. Men så skjønner jeg utrolig lite av kvinner generelt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg falt for en kvinne jeg ikke har tilfredstillende sex med, men siden jeg etter 35 år fortsatt ikke kan leve uten henne, så lever jeg med smerten av at det som er viktig for meg som menneske ikke fungerer.

Vi har lagd en løsning for oss gjennom at vi har ett åpent forhold, men den har vist seg relativt verdiløs; det tar maks 2 uker før en ny sexpartner utvikler følelser og behov for noe mer enn vennskap og sex.

Og jeg skjønner det fortsatt ikke. Men så skjønner jeg utrolig lite av kvinner generelt.

Men sex er jo en ting som kan bli bedre. Er jo kommunikasjon og øvelse gjør mester og alt det der trodde jeg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sex er jo en ting som kan bli bedre. Er jo kommunikasjon og øvelse gjør mester og alt det der trodde jeg?

 

Der er desverre grenser der også.  Man kan ta ut det totale potensialet i ett par igjennom kommunikasjon og øvelse, men der det er snakk om personers egne grenser og følelser stopper det. 

 

Uten  kommunikasjon og øvelse hadde jeg aldri fått henne med på anal. Noe hun har endt opp med å virkelig like.  Men det gjorde ingenting i forhold til oral, hun misliker fortsatt å bli slikket uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er desverre grenser der også. Man kan ta ut det totale potensialet i ett par igjennom kommunikasjon og øvelse, men der det er snakk om personers egne grenser og følelser stopper det.

Uten kommunikasjon og øvelse hadde jeg aldri fått henne med på anal. Noe hun har endt opp med å virkelig like. Men det gjorde ingenting i forhold til oral, hun misliker fortsatt å bli slikket uansett.

Åja slik ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Vi har lagd en løsning for oss gjennom at vi har ett åpent forhold, men den har vist seg relativt verdiløs; det tar maks 2 uker før en ny sexpartner utvikler følelser og behov for noe mer enn vennskap og sex. 

 

 

Det er jo logisk. Så lenge du ikke har tilfredsstillende sex med partneren din føler du deg heller ikke 100% elsket og akseptert. Derfor utstråler du et behov for kjærlighet, og de kvinnene du treffer prøver bare å gi deg dette.

 

Det du beskriver her er et perfekt eksempel på hvorfor åpne forhold ikke kan reparere dysfunksjonelle forhold. Har du vurdert polyamori, så du kan få tilfredsstilt kjærlighetsbehovet ditt også?

Anonymous poster hash: 020e3...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vurdert polyamori, så du kan få tilfredsstilt kjærlighetsbehovet ditt også?

Anonymous poster hash: 020e3...02b

 

Egentlig ikke. Har aldri klart å knytte meg emosjonelt til andre enn min kone. Akkurat koblingen sex/kjærlighet er relativt skilt i mitt hode; jeg sliter med å tvinge igjennom en kobling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke. Har aldri klart å knytte meg emosjonelt til andre enn min kone. Akkurat koblingen sex/kjærlighet er relativt skilt i mitt hode; jeg sliter med å tvinge igjennom en kobling.

Syns du heller skal ofre sex for konen din sin skyld. I det minste håper jeg du er ærlig med de du puler på heeelt fra starten av at du kun er tilgjengelug for sex siden du er i et åpent forhold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er kvinne så jeg er kanskje ikke kvalifisert til å svare i tråden din når du etterspør svar fra menn.

Men min erfaring og observasjon er at Nei det finnes minimalt med menn som tenker fornuftig og ikke med pikken i en sånn situasjon! Er sååå mange ganger jeg har fått følelser og trodd at de har vært gjengjeldt, siden han sier det der og da, og funnet ut at det er det de sier til alle andre de har sex med også. Har lært meg å aldri føle meg trygg eller spesiell før jeg får en ring på fingeren!

Ja det er forferdelig kynisk og direkte slemt av dem å leke med følelsene til noen sånn, bare fordi de syns det er gøy å ha sex sammen. De skulle bare visst hvor mye det kan ødelegge oss for livet forhold til både tillitt til medmennesker, og det å ha evne til å nyte sex som noe trygt igjen.

Selv er jeg alltid fair med menn. Har de følelser for meg og jeg vet at jeg ikke kommer til å få det for de så sier jeg det rett ut, enn å late som at jeg kanskje får det etterhvert og holde de for narr. Det er jo mye bedre å få vite det og trekke seg unna enn å bli enda mere heartfucked. Mitt inntrykk er at mange menn lever på en flytende bølge gjennom livet, de gjør akuratt det som føler bra der og da, og driter egentlig i konsekvenser og etterfølger av det som rammer andre, så lenge bølgen har flere bra "high'er" for dem selv. At de tenker "jaja hun er jo kul å pule på nå, selvom jeg ikke vil pule på hun om fire år". Dårlig greier, trengs helt klart en moralsk endring for neste generasjons menn! Alle vet at man ikke skal slå moren sin eller stjele godteriet til barn, så hvorfor skal det være greit å playe andre?

Anonymous poster hash: 7771d...979

 

Grunnen til det er minimalt med fornuftige menn i slike FF sammenkomster, eller vennskap, eller hva man skal kalle det.. ja gjett... fordi alle menn er drittsekker? Nei, det er ikke sånn, men det er minimalt med snille menn som driver å ligger rundt med naive damer.

Det er nok minimalt med bra menn som liker FF-damer også pga naiviteten. Søren meg grensa til selvmishandling det opplegget der. Men jeg skal ikke være slem i språket selv om de velger å gå en vei som ikke er sunn. Det er forferdelig synd på deg. Og følelser oppi det hele.. Blir jo det samme som å tenne en fyrstikk på en gassplatform og det tar fyr. Håper du kommer deg ut av driten uten alt for store sår. Når du er ute av det kanskje du tenker en gang til over intensjonen til drittsekkene før du oppsøker instant nytelse.

Fatter det ikke noe av det FF greiene, hele konseptet er på en måte helt skrullete. Null logikk i noe av det. For å sette det på spissen, om jeg måtte velge mellom en prostituert eller en FF-dame, ville jeg valgt den prostituerte, for da vet man hvor man har rammene hen. Men FF, hadde jeg aldri hatt samvittighet til å gjøre, driver ikke å utnytter damer som tror verden er en stor rosa sky. Det er ikke sånn det fungerer. Ikke rart den ene blir såra, og den andre tenker med snurrebassen, for uten rammer, så er det kaos på gang. Og det er vel det FF også er, null logikk, verken etisk eller moralsk.. en veldig lite vurdert og gjennomtenkt steg. Det greiene der er noe man gjør hvis man vet verden går til grunne om 2 timer, og det er to individer av hvert skjønn som hvertfall ikke skal kaste bort den siste tida dem har igjen, og til og med da er handlingen mer verdt enn ett YOLO konsept som FF.

Det er ikke min helse dere leker med, det er deres egen helse, Så gjør hva dere vil, men det er veldig trist å lese om når det går sånn. For i grunn, det er ærketypisk. Verden er blitt helt sprø.

 

Endret av Erfaren Traver
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke. Har aldri klart å knytte meg emosjonelt til andre enn min kone. Akkurat koblingen sex/kjærlighet er relativt skilt i mitt hode; jeg sliter med å tvinge igjennom en kobling.

 

Vel, da sliter du. Så lenge du mangler kjærlighet hjemme vil du sende ut signaler som gjør rene FF-forhold vanskelig. Du kan ikke få i pose og sekk, så her må du nesten velge. 

Anonymous poster hash: 020e3...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til det er minimalt med fornuftige menn i slike FF sammenkomster, eller vennskap, eller hva man skal kalle det.. ja gjett... fordi alle menn er drittsekker? Nei, det er ikke sånn, men det er minimalt med snille menn som driver å ligger rundt med naive damer.

Det er nok minimalt med bra menn som liker FF-damer også pga naiviteten. Søren meg grensa til selvmishandling det opplegget der. Men jeg skal ikke være slem i språket selv om de velger å gå en vei som ikke er sunn. Det er forferdelig synd på deg. Og følelser oppi det hele.. Blir jo det samme som å tenne en fyrstikk på en gassplatform og det tar fyr. Håper du kommer deg ut av driten uten alt for store sår. Når du er ute av det kanskje du tenker en gang til over intensjonen til drittsekkene før du oppsøker instant nytelse.

Fatter det ikke noe av det FF greiene, hele konseptet er på en måte helt skrullete. Null logikk i noe av det. For å sette det på spissen, om jeg måtte velge mellom en prostituert eller en FF-dame, ville jeg valgt den prostituerte, for da vet man hvor man har rammene hen. Men FF, hadde jeg aldri hatt samvittighet til å gjøre, driver ikke å utnytter damer som tror verden er en stor rosa sky. Det er ikke sånn det fungerer. Ikke rart den ene blir såra, og den andre tenker med snurrebassen, for uten rammer, så er det kaos på gang. Og det er vel det FF også er, null logikk, verken etisk eller moralsk.. en veldig lite vurdert og gjennomtenkt steg. Det greiene der er noe man gjør hvis man vet verden går til grunne om 2 timer, og det er to individer av hvert skjønn som hvertfall ikke skal kaste bort den siste tida dem har igjen, og til og med da er handlingen mer verdt enn ett YOLO konsept som FF.

Det er ikke min helse dere leker med, det er deres egen helse, Så gjør hva dere vil, men det er veldig trist å lese om når det går sånn. For i grunn, det er ærketypisk. Verden er blitt helt sprø.

Jeg er TS (ikke hun du quotet). Ville bare si TAKK for innlegget ditt. Jeg har det skikkelig dårlig, innser at selvtilitten min er på bunn og at jeg har blitt avhengig av sexen med han for å føle meg glad. Er dritvanskelig å komme seg ut av det. Han fortsetter uten problemer selv om han vet jeg er kjempebetatt. Det blir ikke noe bedre av at han holder rundt meg når vi sover, lager frokost, er sammen utover dagen derpå. Jeg får helt vondt inni meg. Må komme meg ut av det og får bare stålsette meg på et helvete den neste mnd, med savn og deppedager..

Anonymous poster hash: 257e3...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den forstår jeg ikke. Du falt for en kvinne jeg antar du hadde god sex med? Menlikevel ville du ikke ha henne som kjæreste? Jeg forstår ikke menn. Noen av dere virker som dere har bestemt dere for aldei å ha et forhold, og det likegyldig for om dere blir forelska eller ei. Er det ikke bedre å gå for det hjertet vil ha?

Mange menn har erfart at etter en stund i et forhold, vil de bare tenke på å ha sex med andre damer, selv om man har en kjæreste man liker godt. Da blir alternativene å fortsette i et forhold man ikke er fornøyd med, å være utro, eller et vanskelig brudd. Da vil mange føle at det er bedre å bare være singel en stund til.

Jenter er mer følelsesstyrte, og vil oftere peise på så fort de har følelser for noen. Dessuten ligger mange damer med de samme mannfolka, som er storsjarmører og lett å få følelser for. Disse er selvfølgelig svært kresne over hvem de vil inngå et forhold med, mens det er mange "snille gutter" som drømmer om kjæreste men ikke får noe oppmerksomhet.

Endret av LeonardoDiCaprio
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange menn har erfart at etter en stund i et forhold, vil de bare tenke på å ha sex med andre damer, selv om man har en kjæreste man liker godt. Da blir alternativene å fortsette i et forhold man ikke er fornøyd med, å være utro, eller et vanskelig brudd. Da vil mange føle at det er bedre å bare være singel en stund til.

Jenter er mer følelsesstyrte, og vil oftere peise på så fort de har følelser for noen. Dessuten ligger mange damer med de samme mannfolka, som er storsjarmører og lett å få følelser for. Disse er selvfølgelig svært kresne over hvem de vil inngå et forhold med, mens det er mange "snille gutter" som drømmer om kjæreste men ikke får noe oppmerksomhet.

Ja, det er ganske mye sånn det er, men det med snille gutter ikke får seg noen dame, sånn uten videre, er nok helt naturlig. For slik er det på damenes side også, så selv om det tar lang tid, så dukker det som regel opp en dame som setter pris på snillhet istedet for instinkt eller hva dem tenker med, de som finner slike storsjarmører. Det er ikke noe galt med det, egentlig så er det veldig bra at snille gutter ikke blir rent ned av damer, dem kunne jo klart å blitt korruptert av livsstilen dem pådrar seg, og til slutt endt opp som drittsekker dem også. Så det er i grunn veldig bra at balansen er som den er.

 

For til syvende og sist er det ikke de snille som er taperne, dem er vinnerne. Mens dem andre som "surrer" rundt er dem som trekker det lengste strået til slutt. Blir litt som filmen Scarface på slutten der da han Tony Montana sitter drita full med folka sine i restauranten, og hu Elvira fikk nok og sa "Du tror vi er vinnerne? Nei, vi er taperne!" - det var hvertfall noe sånt hu sa, og det minner litt om det samme.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til det er minimalt med fornuftige menn i slike FF sammenkomster, eller vennskap, eller hva man skal kalle det.. ja gjett... fordi alle menn er drittsekker? Nei, det er ikke sånn, men det er minimalt med snille menn som driver å ligger rundt med naive damer.

Det er nok minimalt med bra menn som liker FF-damer også pga naiviteten. Søren meg grensa til selvmishandling det opplegget der. Men jeg skal ikke være slem i språket selv om de velger å gå en vei som ikke er sunn. Det er forferdelig synd på deg. Og følelser oppi det hele.. Blir jo det samme som å tenne en fyrstikk på en gassplatform og det tar fyr. Håper du kommer deg ut av driten uten alt for store sår. Når du er ute av det kanskje du tenker en gang til over intensjonen til drittsekkene før du oppsøker instant nytelse.

Fatter det ikke noe av det FF greiene, hele konseptet er på en måte helt skrullete. Null logikk i noe av det. For å sette det på spissen, om jeg måtte velge mellom en prostituert eller en FF-dame, ville jeg valgt den prostituerte, for da vet man hvor man har rammene hen. Men FF, hadde jeg aldri hatt samvittighet til å gjøre, driver ikke å utnytter damer som tror verden er en stor rosa sky. Det er ikke sånn det fungerer. Ikke rart den ene blir såra, og den andre tenker med snurrebassen, for uten rammer, så er det kaos på gang. Og det er vel det FF også er, null logikk, verken etisk eller moralsk.. en veldig lite vurdert og gjennomtenkt steg. Det greiene der er noe man gjør hvis man vet verden går til grunne om 2 timer, og det er to individer av hvert skjønn som hvertfall ikke skal kaste bort den siste tida dem har igjen, og til og med da er handlingen mer verdt enn ett YOLO konsept som FF.

Det er ikke min helse dere leker med, det er deres egen helse, Så gjør hva dere vil, men det er veldig trist å lese om når det går sånn. For i grunn, det er ærketypisk. Verden er blitt helt sprø.

 

Hei,

 

Jeg syntes du er svært svart/hvitt i tankene dine rundt det å ha en FF. Sånn som du beskriver det er ikke nødvendigvis tilfellet for alle. Klart det oppleves på den måten for mange - og da bør de absolutt styre unna alle usikre relasjoner der det ikke er snakk om et potensielt forhold.

 

Men for andre som av ulike årsaker ikke vil være i et forhold og samtidig vil ha et sexliv og intimitet, så kan faktisk FF fungere utmerket. Man får blant annet en fast sexpartner uten å måtte forholde seg til alle forpliktelsene som følger med et forhold.

 

Uansett, ligger det nok en del i grunn for at noe slikt skal fungere. Man må blant annet være svært sikker på seg selv og egne grenser, man må ha visse "regler" å forholde seg til som begge er tydelige på og inneforstått med fra starten. Og man må være svært klar over at det ikke er noe utover en FF relasjon, og at det på et tidspunkt kommer til å bli avsluttet.

 

I tillegg til dette må relasjonen starte på bar bakke. Det fungerer nok dårlig hvis den ene personen allerede er interessert og sier seg villig til å bli med på den type relasjon kun for å treffe personen igjen.. Da er forutsetningene dårlige.

 

Uansett. Klarer man å holde seg rasjonell, og ikke ta relasjonen for noe mer enn den er så kan en slik relasjon være svært givende for begge parter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei,

Jeg syntes du er svært svart/hvitt i tankene dine rundt det å ha en FF. Sånn som du beskriver det er ikke nødvendigvis tilfellet for alle. Klart det oppleves på den måten for mange - og da bør de absolutt styre unna alle usikre relasjoner der det ikke er snakk om et potensielt forhold.

Men for andre som av ulike årsaker ikke vil være i et forhold og samtidig vil ha et sexliv og intimitet, så kan faktisk FF fungere utmerket. Man får blant annet en fast sexpartner uten å måtte forholde seg til alle forpliktelsene som følger med et forhold.

Uansett, ligger det nok en del i grunn for at noe slikt skal fungere. Man må blant annet være svært sikker på seg selv og egne grenser, man må ha visse "regler" å forholde seg til som begge er tydelige på og inneforstått med fra starten. Og man må være svært klar over at det ikke er noe utover en FF relasjon, og at det på et tidspunkt kommer til å bli avsluttet.

I tillegg til dette må relasjonen starte på bar bakke. Det fungerer nok dårlig hvis den ene personen allerede er interessert og sier seg villig til å bli med på den type relasjon kun for å treffe personen igjen.. Da er forutsetningene dårlige.

Uansett. Klarer man å holde seg rasjonell, og ikke ta relasjonen for noe mer enn den er så kan en slik relasjon være svært givende for begge parter.

Høres it som en perfekt drømmeverden...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herremin for noen menn dere her er. Eier dere virkelig ikke respekt for andre? Får dere ikke et snev av dårlig samvittighet om dere vet dere sårer og plager et annet menneske?

Vi damer har nok mye større respekt for menn enn det menn har for damer. En stygg sannhet :(

Anonymous poster hash: 571c1...03e

 

Jeg foreslår noe så sensasjonelt som å snakke med den andre om hva man tenker. Hva med å ta en prat tidlig om hva relasjonenen er for begge og om det er noe som er ok å fortsette slik at noen ikke blir såret. Ganske fordomsfullt å påsta at alle menn er respektløse.

Anonymous poster hash: 7c993...978

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en dere har sex med jevnt forteller at hun begynner å få følelser og dere ikke føler det samme i det hele tatt, syntes dere ikke det er mest fair å avslutte før det blir for surrete? Det er ikke så lett for den med følelser å gjøre det. Er dere virkelig så kyniske at dere fortsetter noe sånt med

noen som dere vet kommer til å ende med tårer? Finnes det noen menn som klarer å tenke fornuftig og ikke bare med pikken i slike situasjoner?

Anonymous poster hash: 257e3...d51

 

Tydeligvis ikke de mennene du går etter ...du trenger ikke gå etter de største drittsekkene da ..finnes da en mellomting. Skjønner at de reindyrka drittsekkene er de mest attraktive, men er det mulig å tenke litt fornuftig fra din side også å se baksiden av drittsekk medaljen ?

 

Vet ikke ...just a suggestion...

 

Anonymous poster hash: c3652...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si meg enig med de som sier at man må ta litt ansvar for seg selv og egen lykke her.

 

Skjønner at det er vanskelig, men han tenker mest på seg selv her, det er opp til deg å tenke på deg. 

 

Årsaken til at han ikke avslutter det trenger forøvrig ikke være kun kynisme, mange gutter er vinglete og takler ikke "endings". Han kan synes det er like vanskelig å bryte som deg, tror ikke han vil gi slipp på deg selv om han ikke vil være sammen med deg. Derfor er det du som må være den sterke og bryte.

 

Nærer du et håp om at han elsker deg innerst inne så er det jo også typisk nok når du forsvinner at han finner ut dette. Så dette er vinn-vinn altså, enten sluttmålet er at han skal komme krypende og erklære sin kjærlighet eller å komme over han. Når du sitter nå og er tilgjengelig for han for sex og kos og dele frokost, så trenger han ikke ta stilling til om han kunne levd uten deg.

 

Så: Kom deg ut av det, si at det er over og at du vil trekke deg litt tilbake fra han, slett han fra FB etc, ikke meld, sett deg et mål om at du skal holde deg unna i minst 30 dager, kryss det av i kalenderen. De 30 dagene holder du deg veldig aktiv med venner og hobbyer, ta deg en reise eller hva det nå skal være. Hver gang du har lyst å sende en SMS tenker du at du må vente til den datoen du har satt deg. Svar kort når/hvis han sender melding. Etter de 30 dagene vil du være over den verste kneika og se annerledes på dette. 

Endret av Cuntzilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...