Gå til innhold

Mor fikk se meg naken med boner!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

"Husk kondom og kos dere"? Sa hun det? 

Anonymous poster hash: 1c91e...f51

 

 

Høres ut som en fornuftig mor!

Anonymous poster hash: a9af0...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 år gammel gutt som er kåt hele tiden.. Men jeg har et veldig stort problem.. Moren min har vekket meg hver dag før skolen siden hun var liten, og dette er noe hun ikke vil slutte med.. MEN jeg får boner hver morgen. Jeg har klart og skjule den, siden jeg høre hun når hun vekke broren min. Men i dag så kom hun inn, og da var dynen av meg og boxeren.. Jeg hadde sovnet kvelden før når jeg runket!!! DETTE ER SÅ FLAUT!!

Anonymous poster hash: 0fef7...7ad

Ikke noe å bry seg om. Hun har sett din far med stiv kuk.

Jeg ville vel bedt henne banke på døren når hun vil inn til deg.

Du er helt normal TS.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter du med å klare å få orgasme? Isåfall kan du spørre mamma om hjelp. De bruker å kunne sånne ting.:) Hehe neida, bare be henne om å banke på døren neste gang du.;)

Anonymous poster hash: 5b8ed...b89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes veldig lite om oppfordringene her til incest!! :sjokkert:



Anonymous poster hash: 7b616...e95
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn er der om noen år, og det der kommer ikke til å være NOE problem! Alle vet hvordan gutter i den alderen er! Hvis jeg skulle komme over runking eller andre ting, så betyr det a jeg har en frisk sønn og for min del blir det ikke det minste flaut. Men jeg vil jo helst ikke komme over noe, fordi det er verre for en på 15, enn en mor, som ja, har sett en stiv en før. Ikke bekymre deg!

Det handler ikke om det. Voksne menn får også ereksjon, og ofte om morgenen. Siden jeg selv gir både morgenstell og kveldsstell til pasienter ser jeg i grunn det. Det er helt naturlig at menn får ereksjon, og det betyr ikke nødvendigvis at de er opphisset på noen måte. 

 

 

Anonymous poster hash: f2591...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn er der om noen år, og det der kommer ikke til å være NOE problem! Alle vet hvordan gutter i den alderen er! Hvis jeg skulle komme over runking eller andre ting, så betyr det a jeg har en frisk sønn og for min del blir det ikke det minste flaut. Men jeg vil jo helst ikke komme over noe, fordi det er verre for en på 15, enn en mor, som ja, har sett en stiv en før. Ikke bekymre deg!

 

Min sønn er der om noen år, og det der kommer ikke til å være NOE problem! Alle vet hvordan gutter i den alderen er! Hvis jeg skulle komme over runking eller andre ting, så betyr det a jeg har en frisk sønn og for min del blir det ikke det minste flaut. Men jeg vil jo helst ikke komme over noe, fordi det er verre for en på 15, enn en mor, som ja, har sett en stiv en før. Ikke bekymre deg!

Ikke bare i den alderen, jeg er 38 og våkner med stå hver dag enda.

Anonymous poster hash: d8393...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...