Gå til innhold

Alt for Norge


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Ingen som tvinger deg til å se på der det ?

Virkelig?? Var det en nødvendig kommentar? Man kan da fint like et program selv om man syns deler av det noen ganger er teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Balian de Ibelin

Virkelig?? Var det en nødvendig kommentar? Man kan da fint like et program selv om man syns deler av det noen ganger er teit.

 

Ja det var det. Siden det er alt for mange som syter og klager over tv serier eller programmer de ikke liker. Men ser på det uansett bare for å ha noe og klage over. Om du liker det gjelder dette selvsagt ikke deg.

Endret av Balian de Ibelin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var det. Siden det er alt for mange som syter og klager over tv serier eller programmer de ikke liker. Men ser på det uansett bare for å ha noe og klage over. Om du liker det gjelder dette selvsagt ikke deg.

Det er greit nok, men det du gjør er å klage over at andre klager over noe  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Balian de Ibelin

Det er greit nok, men det du gjør er å klage over at andre klager over noe  :fnise:

 

Ja jeg er klar over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Bossa Nova

Åh, så her var tråden. Jeg fant den ikke da jeg søkte.

Jeg syns det er dumt at vi ikke får vite hvor deltakerne er. Hvilket sted befinner de seg på idag? Det var nydelig natur der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så her var tråden. Jeg fant den ikke da jeg søkte.

Jeg syns det er dumt at vi ikke får vite hvor deltakerne er. Hvilket sted befinner de seg på idag? Det var nydelig natur der.

de er på Oscarsborg festning nå hvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte så godt alle som var i finalen, så var trist for alle de som røk, men også utrolig glad på David sine vegne. Og lettrørt som jeg er måtte jeg felle en tåre da han fikk øye på Greg i veikanten :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det David som vant? 

Ja :jepp:

Jeg var helt sikker på at Hannah skulle vinne, men er veldig glad for at det var David! Skal ærlig innrømme at jeg gråt litt, spesielt da møtte Greg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :jepp:

Jeg var helt sikker på at Hannah skulle vinne, men er veldig glad for at det var David! Skal ærlig innrømme at jeg gråt litt, spesielt da møtte Greg.

Wii! Nå ble jeg skikkelig glad! Har hatt han som favoritt hele veien sammen med Kelsey :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har også hatt David som favoritt, fordi han er så sympatisk og morsom, så jeg jublet på hans vegne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...