Gå til innhold

Alt for Norge


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Balian de Ibelin

Jeg fikk ikke med meg første episode.. Hva er det Kelsey har opplevd? :/

 

Mora sitter i fengsel fordi hun drepte faren hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper Kelsey vinner men det at hun har en tragisk historie bak seg synes jeg ikke gjør at hun fortjener å vinne. Man fortjener å vinne fordi man er best.

 

Jeg er enig generelt sett - men i Alt for Norge er det ikke noen som er best eller dårligst. Det er litt tilfeldig pga konkurransene synes jeg.  Så akkurat i dette programmet synes jeg ikke den regelen gjelder.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Balian de Ibelin

Jeg er enig generelt sett - men i Alt for Norge er det ikke noen som er best eller dårligst. Det er litt tilfeldig pga konkurransene synes jeg.  Så akkurat i dette programmet synes jeg ikke den regelen gjelder.

 

Sant nok

 

Det handler nok litt om flaks og tilfeldigheter i denne serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mora sitter i fengsel fordi hun drepte faren hennes.

Og etter det slet vel Kelsey med et ganske tungt rusproblem, som hun har kommet seg ut av nå. Har nok ikke vært så enkelt. Men hun er ei herlig jente, virker som hun sprer masse glede og virkelig nyter opplevelsen hun får være med på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Balian de Ibelin

Og etter det slet vel Kelsey med et ganske tungt rusproblem, som hun har kommet seg ut av nå. Har nok ikke vært så enkelt. Men hun er ei herlig jente, virker som hun sprer masse glede og virkelig nyter opplevelsen hun får være med på.

 

Ja det ble vel nevnt det også.

 

Hun har ikke hat det lett det har hun ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Balian de Ibelin

Jeg synes egentlig de burde kutte ut den Norwegian spirit award. Siden jeg kan ikke se hva som er poenget med den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler det blir veldig feil for oss å velge deltakere å heie på ut i fra sladder som noen "vet" eller har hørt. For all del, det kan godt vise seg å stemme 100%, men det kan vi her aldri vite sikkert, og uansett omhandler det ting som vi ikke har noe med, og som kan vise seg å være veldig misforstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, beklager, så ikke at tråden var ryddet før nå. Men handlet om at en bruker sa hun ikke ville heie på en spesiell deltager pga. hva h*n hadde gjort på festen. Sa ikke rett ut hva, men la veldig opp til spekulasjoner. Og vi kan jo ikke vite om dette stemmer eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir så flau av at de må ha med folk som knapt kan engelsk. Amerkanerne skjønner jo knapt hva han prøver å forklare. 

 

Men altså.. smake på hjernen. Rå hjerne.. Det kan da ikke være bra?  :sjokkert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Koselig program, men takler ikke all den griningen. De griner jo for hver minste ting!

Anonymous poster hash: 1afa0...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Balian de Ibelin

Koselig program, men takler ikke all den griningen. De griner jo for hver minste ting!

Anonymous poster hash: 1afa0...4ad

 

Er enig i at den grininga virker litt merkelig. 

 

Men jeg er skuffet over at de sensurerte Tess da hun badet naken.

 

 

 

Det var vel greit at Tess røk ut antar jeg. Hun var uffatelig irriterende i begynnelsen. Men hun forbedret seg synes jeg og ble mindre og mindre irriterende etter mitt syn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...