Gå til innhold

Alt for Norge


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Jeg er skikkelig syk og jævlig i dag, og Alt For Norge er de eneste planene som eksisterer for dagen. Gleder meg til kvelden nå, trenger dette koselige programmet for å bli distrahert i å synes synd på meg selv :fnise:

 

Jeg har fortsatt problemer med å huske navnene på deltagerne, tar lang tid før det setter seg. Den eneste jeg alltid husker er Tess, og det er fordi hun er så irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig hyggelig program. Han eldre fyren minner meg stadig om den fyren fra Asterix, er det ikke Obelix han heter da? Men mener det ikke negativt. Spennende å følge eggeløpet med traktor, syns de var flinke. Noen hadde jo ikke lappen en gang.

Og vassgraut fem gg om dagen, setter virkelig ting i perspektiv. :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper David vinner hele greien. Han er så herlig og virker som han kan en del og husker mye av det de lærer underveis. Liker også Adam og Kelsey :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd med Sarah, likte henne godt. Tror favorittene mine så langt er David og Kelsey.

Endret av Librarian
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååh så synd med Sarah :( Likte henne best! Og David og Kelsey.
Tess er utrolig irriterende! Herrefred.. håper hun ryker snarest!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett noen andre sesonger innimellom, og med det i mente har jeg en vinner. En de sjeldent viser de første episodene, for personen blir enten vinner eller top 3.

Så langt er det godeste Quanzakari, Minneapolis & Skien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scott er såå kjekk

Anonymous poster hash: 42895...b5f

Jeg synes Joel er såå sjarmerende :-)

Anonymous poster hash: 2cbe6...012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk de bunader alle sammen, bortsett fra hun ene som fikk en festdrakt fra Ludo store.

Flere som har lurt litt på det?

Jeg tenker at en bunad er et veldig dyrt plagg og kommer fort opp i 30 40 tusen kroner. 
Jeg har selv festdrakten fra ludostore, jostedalsrypa og den er virkelig flott. Men jeg ville jo mye heller ha hatt bunaden fra mitt hjemsted. Og prisen er det veldig stor forskjell på.



Anonymous poster hash: 5de66...7a0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har bare fått låne bunader, ikke fått de.

Ok, jeg trodde de fikk bunadene til odel og eie, da forstår jeg. Takk for oppklaringen :-)

Anonymous poster hash: 5de66...7a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syne Kelsey fortjener å vinne med den tragiske historien hun har bak seg osv. Dessuten synes jeg hun virker som en veldig koselig jente.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kelsey, David og Jake er favorittene mine, men de er jo alle så herlige personer. Hadde virkelig ikke lyst at noen av de i siste gruppe skulle dra hjem i dag heller, de har rett og slett funnet en veldig likandes gjeng i år!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Balian de Ibelin

Jeg syne Kelsey fortjener å vinne med den tragiske historien hun har bak seg osv. Dessuten synes jeg hun virker som en veldig koselig jente.

 

Jeg håper Kelsey vinner men det at hun har en tragisk historie bak seg synes jeg ikke gjør at hun fortjener å vinne. Man fortjener å vinne fordi man er best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Balian de Ibelin

Åhh få ut Tess! Hun irriterer vettet ut av meg!

 

Hun irriterte meg i den første episoden hun var alt for hyper. Men jeg synes hun har roet seg litt ned og er ikke like irrietrende lenger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Jeg syne Kelsey fortjener å vinne med den tragiske historien hun har bak seg osv. Dessuten synes jeg hun virker som en veldig koselig jente.

Jeg fikk ikke med meg første episode.. Hva er det Kelsey har opplevd? :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...