Gå til innhold

Hvordan går man frem om noen du kjenner har tatt noe som er ditt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, jeg har tenkt over det.

Den har uansett forsvunnet på et eller annet vis der vedkommende jeg la den igjen hos eller andre i nærheten har tatt den med et annet sted, eller kastet den....

Anonymous poster hash: c6bf4...ea1

Kan jo være du har mistet den på veien eller at den du var hos kanskje har kastet den....:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jo være du har mistet den på veien eller at den du var hos kanskje har kastet den....:(

Jeg husker konkret situasjonen der jeg la igjen tingen hos vedkommende. Så jeg mistet den ikke selv :/

Anonymous poster hash: c6bf4...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg dør av nysgjerrighet her, hva slags ting kan det være? Penisring? BH? Strømpeholder?

Anonymous poster hash: ef5e6...205

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg dør av nysgjerrighet her, hva slags ting kan det være? Penisring? BH? Strømpeholder?

Anonymous poster hash: ef5e6...205

Jeg tenker også i de baner, men hva slags affeksjonsverdi har en penisring??

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svar av vedkommende at h*n ikke hadde den...... Ja, skal den liksom bare ha forsvunnet i løse lufta da? :(

Anonymous poster hash: c6bf4...ea1

 

Vaginakuler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaginakuler?

 

Nei, det er ingenting av seksuell verdi. 

Anonymous poster hash: c6bf4...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor la du den igjen i utgangspunktet viss du er redd for den?

 

Fordi jeg tenkte at den kom til å være der når jeg kom tilbake. 

Anonymous poster hash: c6bf4...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Affeksjonsverdi-Hygiene.  Hårruller med eletrisk oppvarming som er arvet etter bestemor?

Krølltang? IPL maskin? Si det da SI DET DA!!!!!! :bond:



Anonymous poster hash: 50ef8...178
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Affeksjonsverdi-Hygiene.  Hårruller med eletrisk oppvarming som er arvet etter bestemor?

Krølltang? IPL maskin? Si det da SI DET DA!!!!!! :bond:

Anonymous poster hash: 50ef8...178

 

 

Dette er ikke en gjettekonkurranse, beklager. 

Anonymous poster hash: c6bf4...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dette er ikke en gjettekonkurranse, beklager. 

Anonymous poster hash: c6bf4...ea1

 

I dette tilfellet føler jeg virkelig for å skrike: HAR DU SAGT A FÅR DU SI B!!!!! Jeg dør om jeg ikke får vite hva den tingen er. Er det en sånn hårtørrerhatt? Hygienisk med affeksjonsverdi. Godt brukte tøfler i str 47? Trefoten til bestefar som var pirat?

Anonymous poster hash: 50ef8...178

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

I dette tilfellet føler jeg virkelig for å skrike: HAR DU SAGT A FÅR DU SI B!!!!! Jeg dør om jeg ikke får vite hva den tingen er. Er det en sånn hårtørrerhatt? Hygienisk med affeksjonsverdi. Godt brukte tøfler i str 47? Trefoten til bestefar som var pirat?

Anonymous poster hash: 50ef8...178

 

 

Hahaha, nå ler jeg selv om jeg ikke syntes det var morsomt at alle skulle drive å gjette. 

 

Nei, det var faktisk bestemor sin gamle bestemortruse. 

Anonymous poster hash: c6bf4...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, nå ler jeg selv om jeg ikke syntes det var morsomt at alle skulle drive å gjette.  Nei, det var faktisk bestemor sin gamle bestemortruse.  Anonymous poster hash: c6bf4...ea1

Driver du å bærer den med deg rundt...? Og hvorfor skulle noen ønske å stjele den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noen som stjeler gamle, brukte bestemorstruser  :sjokkert:  For det er det det er for alle oss andre TS. Er det ikke mer sannsynlig at noen har kastet den, for det ville være pinlig for den som fant den å ringe rundt til alle å høre om de mangler en truse etter et besøk! 



Anonymous poster hash: 3e9d8...fe5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååhh sånn truse med blonder? https://kellylynneblog.files.wordpress.com/2014/11/il_570xn-230432411.jpg

 

 

Eller slike?http://profile.blogsoft.no/1178341_1308318308194.png  :kvalm:  på den annen side hvem stjeler slikt?

 

Jeg ble litt lei meg når det ikke var trefoten til bestefar :-( Jeg gledet meg til å lese i VG. Kranglet om gammel piratfot, endte med grov (trefot)vold.



Anonymous poster hash: 50ef8...178
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skjønner vel at hun tuller for å få dere til å holde kjeft, men det hjelper kanskje ikke :P



Anonymous poster hash: af859...575
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...