Gå til innhold

Hvor mange friår etter vgs synes dere er for mange?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har slitt MYE med konsentrasjon, og hatt noen vanskelige år bak meg som nå heldigvis er forbi. Jeg skal starte på høyere utdanning nå, men det er 3 år siden jeg ble ferdig med videregående. For å være ærlig har jeg ikke brukt disse 3 årene så veldig produktivt, jeg har jobbet og reist litt, men det er alt. Ikke noe jeg er stolt av, men jeg er veldig motivert nå, den dag i dag.

 

Synes dere dette er altfor sent?



Anonymous poster hash: 897ce...bc1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns 3 år er for mye. Når du heller ikke har gjort noe spesielt blir det jo ett hull i cv'en som ikke er bra.



Anonymous poster hash: df13e...b21
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er absolutt ikke for sent å starte på studier tre år etter videregående. Det er synd at du ikke har utnyttet årene du har hatt bedre, men det er nå engang slik det er. Når du har fullført studiene dine kommer ikke de tre årene til å spille noen verdens rolle, så ikke bry deg om hva andre folk evt. mener.

Anonymous poster hash: ed509...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du er motivert for å studere nå så er det ikke for lenge. Har du hatt lengre perioder uten jobb/reise i disse tre årene kan det være vanskelig å forklare for fremtidige arbeidsgivere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt opp VGS sisteåret igjen etter 5 år uten å gå på skolebenken: Så hvis jeg klarer det, så klarer du det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er langt fra for sent! Jeg sluttet på vgs i 1997 og begynner studier nå. Jeg har i likhet med deg vært noe syk, hatt flere jobber, reist litt osv. Poenget er, ingen er like, og nå er du motivert! Kjør på! Dette kommer til å gå bra!

Anonymous poster hash: 53ddf...158

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...