Gå til innhold

Hvem er den verste bloggeren for tiden?

Gjest Reza08

274 stemmer

1. 1. Hvem er den mest irriterende bloggeren?

• Kristine Ullebø
      23
    • Sophie Elise Isachsen
      34
    • Caroline Berg Eriksen
      67
    • Helene Drage
      34
    • Linni Meister
      4
    • Emilie Nereng
      3
    • Kristina Andersen
      16
    • Louise Angelica Riise
      7
    • Camilla Phil
      11
    • Tone Damli Aaberge
      10
    • Rachel Nordtømme
      4
    • Noen andre?
      61

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pilotfrue. Irriterer meg grønn over henne, men jeg må jo selvfølgelig lese bloggen uansett. ;)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reza gir meg storjobb, for nå må jeg innom alle de bloggene han ramser opp og sjekke hvilken av dem jeg synes er mest irriterende for tiden.  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

Jeg har gitt meg selv klikkeforbud på Marthe Borge og KA det siste året, rett og slett for jeg føler de "kopierer" andre bloggere på en latterlig måte. Ellers irriterer ikke andre bloggere meg nevneverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun pilotfrue bærta. Er det mulig å ha slike holdninger som hun har?!?! Skremmer meg at en voksen kvinne kan ha slike meninger i 2015 og tørre å si det høyt. Har ikke ord for hvor enkel hun fremstår og hvor enkle holdninger og løsninger hun har på alt. Skremmende.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristine Ullebø: Hun klager på at folk kaller henne tynn, men mener at hun selv spiser. Rart ingen skjønner at hun bare spiser "dietmat" og drikker Pepsi Max. Blir irritert hvordan hun prøver å fremstille seg som naturlig tynn, når hun spiser bare slankeprodukter.

Sophie Elise: Påstår hun er slank, når hun egentlig er normalvektig. Har sett henne i virkeligheten og hun er lav og ikke tynn. Veier aldeles ikke 45 kg.

Kristina Andersen: Svarer leserne frekt tilbake, og hun er hva da? 25 år? Blir kvalm måten hun skriver på og kan ikke tro hun har lesere.

Marthe Borge: Bygger opp en fasade der hun fremstiller forholdet hennes mellom kjæresten er så "perfekt". Vel, om forholdet hennes hadde vært så perfekt hadde hun ikke giddet å brukt så mye tid på å fremstille det slikt heller.

Stinablogg: Påstår også at hun veier 45 kg, men om man ser på lårene er de veldige kraftige. Har kommentert en del ganger dette på bloggen hennes men hun har blokkert meg.

__

De bloggerne som mener at de er så opptatt av helse og trening, men samtidig velger å snuse, røyke og drikke alkohol=logikk.

Glemte såklart å nevne mammatilmichelle: Hun lever av å blogge om barna, men skrev nylig ett innlegg hvor dum man er som deler ting på bloggen slik alle kan lese. At ikke alt hører på nett. Vel, når en person legger ut bilder av barna sine og samtidig skriver om livet til både barna og hennes har hun egentlig ingen rettigheter å se ned på andre mener jeg.

Endret av Jegerseriøs
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie Elise: Påstår hun er slank, når hun egentlig er normalvektig. Har sett henne i virkeligheten og hun er lav og ikke tynn. Veier aldeles ikke 45 kg.

Denne var snedig. Så normalvektige kan ikke være slanke? Og slanke kan ikke være normalvektige? Det var en interessant konklusjon og en enda mer interessant ting å irritere seg over.

Jeg leser ikke så mye blogger men har sett noen etter at jeg begynte å snuse i KG-gangene, og jeg har i grunnen ingen blogg jeg irriterer meg over. Generelt sett blir jeg bare litt oppgitt over at alle skal være så like i klesstil, interiørstil og poseringer på bildene. Skikkelig blogge-kloner som står der og viser frem de trendy klærne sine med alvorlig trutmunn og tissetrengt beinstilling. Når jeg tenker etter blir jeg egentlig mer flirfull enn irritert, men likevel er alle sånne bloggere de verste.

Ja til bloggere som stikker seg ut, gjerne med litt ironisk distanse og glimt i øyet! :)

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var snedig. Så normalvektige kan ikke være slanke? Og slanke kan ikke være normalvektige? Det var en interessant konklusjon og en enda mer interessant ting å irritere seg over.

Uavhengig om det jeg skrev var riktig eller feil, er du ikke så dum som ikke skjønte hva jeg mente? Spørsmålet ditt var så dumt at det sier seg selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marthe borge. Så dritlei poseringen der hun ligger/sitter barfot og halvnaken og peker tærne fremover.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun pilotfrue bærta. Er det mulig å ha slike holdninger som hun har?!?! Skremmer meg at en voksen kvinne kan ha slike meninger i 2015 og tørre å si det høyt. Har ikke ord for hvor enkel hun fremstår og hvor enkle holdninger og løsninger hun har på alt. Skremmende.

Kan du gi eksempler? Orker ikke klikke meg inn hos henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du gi eksempler? Orker ikke klikke meg inn hos henne

Siste er at når man er i et forhold så kan man, og bør man ikke ha venner av det motsatte kjønn. Hun forstår bare ikke at noen har behov for det...

Hun mener også at når man er i et forhold så tilhører man partneren. Hun mener at det er kvinnen som skal føye seg i et forhold og ta mannens navn.

Summa sumarum blir dette alt for mye til at jeg gidder å lese oppgulpet hennes. Greit at du liker det sånn, whatever floats your boat. Men ikke kritiser alle som gjør motsatt av deg eller mener noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste er at når man er i et forhold så kan man, og bør man ikke ha venner av det motsatte kjønn. Hun forstår bare ikke at noen har behov for det...

Hun mener også at når man er i et forhold så tilhører man partneren. Hun mener at det er kvinnen som skal føye seg i et forhold og ta mannens navn.

Summa sumarum blir dette alt for mye til at jeg gidder å lese oppgulpet hennes. Greit at du liker det sånn, whatever floats your boat. Men ikke kritiser alle som gjør motsatt av deg eller mener noe annet.

Vi har kommet FOR langt i likestillingen til at folk kan mene vi skal tilbake til umyndiggjøring og eiendel, selv om den typiske husmoren fra 50-60 tallet er glorifisert i pin ups osv. Hun vet hun provoserer, og bruker det bevisst.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje feil av meg da spørsmålet var "for tiden" men min stemme gikk til Sophie Elise.

Årsaken er at hun gjentatte ganger har sutret over at hun har "sykdommen" essensiell tremor som gjør at hun har ukontrollerte håndskjelvinger, og at hun på grunn av dette slet med å holde i en blyant og derfor måtte bruke PC på skolen.

PØH! Jeg har samme diagnose, og jeg har ingen problemer med å holde en blyant. Klart, det finnes forskjellige grader av hvor påvirket man er av diagnosen, men jeg har sett noen av sminkevideoene hennes, og hun har langt lettere for å legge sminke enn meg. Jeg sliter nemlig særlig med eyeliner, selv om jeg får det til med litt strev. Derimot er tegning av mine store hobbyer, for når det skal tegnes/skrives er jo håndbaken min godt plantet på bordplaten og det er få situasjoner jeg har mer kontroll over hånden min enn akkurat da.

Jeg tviler ikke på at SE og jeg har samme diagnose, det er ikke det, men jeg liker dårlig at hun bruker det til å sutre (som alt annet) og at hun kaller det en sykdom. Jeg er ikke syk. Jeg har ikke blitt smittet, jeg har arvet dette av moren min. Jeg kommer ikke til å bli "frisk" og jeg kommer heller ikke til å dø av det. Ergo er det ikke en sykdom.

Og dette irriterer meg nok til at SE får min stemme.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kristine Ullebø: Hun klager på at folk kaller henne tynn, men mener at hun selv spiser. Rart ingen skjønner at hun bare spiser "dietmat" og drikker Pepsi Max. Blir irritert hvordan hun prøver å fremstille seg som naturlig tynn, når hun spiser bare slankeprodukter.

Kristina Andersen: Svarer leserne frekt tilbake, og hun er hva da? 25 år? Blir kvalm måten hun skriver på og kan ikke tro hun har lesere.

Marthe Borge: Bygger opp en fasade der hun fremstiller forholdet hennes mellom kjæresten er så "perfekt". Vel, om forholdet hennes hadde vært så perfekt hadde hun ikke giddet å brukt så mye tid på å fremstille det slikt heller.

Stinablogg: Påstår også at hun veier 45 kg, men om man ser på lårene er de veldige kraftige. Har kommentert en del ganger dette på bloggen hennes men hun har blokkert meg.

__

De bloggerne som mener at de er så opptatt av helse og trening, men samtidig velger å snuse, røyke og drikke alkohol=logikk.

Glemte såklart å nevne mammatilmichelle: Hun lever av å blogge om barna, men skrev nylig ett innlegg hvor dum man er som deler ting på bloggen slik alle kan lese. At ikke alt hører på nett. Vel, når en person legger ut bilder av barna sine og samtidig skriver om livet til både barna og hennes har hun egentlig ingen rettigheter å se ned på andre mener jeg.

Ang. Stina. Har du helt seriøst kommentert gjentatte ganger at hun har veldig kraftige lår? At hun ikke kan veie 45 kilo fordi hun har veldig kraftige lår? Syntes du det er rart at disse kommentarene blir blokkert?

Gjør dette henne til en av de verste bloggerne? At hun har for kraftige lår til å veie 45 kilo?

Og flere du også nevner, fordi de er tynne?

Hva er egentlig problemet ditt? Du høres helt syk ut. Skikkelig ikke konstruktiv kritikk du kommer med!!

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er ikke mammatilmichelle med i denne avstemningen? Hun er overlegent mest irriterende!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...