Gå til innhold

virkelig så ille å bli betatt av andre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig vet jeg hvor grensen går i vårt forhold, hva får deg til å tro noe annet. Det er en del som syns det er utafor, men også som syns flørting er innafor.

Som sagt flere ganger i tråden. Det går fort over og det går ikke utover mannen min på noe som helst måte.

Dagdrømme, syns du det er greit da? At man har heftige fantasier om andre, uten å flørte?Anonymous poster hash: bad76...48a

Men hvorfor får du så dårlig samvittighet overfor mannen din, dersom det er innafor i ditt forhold og han synes flørtingen din er helt grei? Jeg sikter til det du skriver om at du har dårlig samvittighet, tidligere i tråden (vet at du ikke er TS, det er ikke hi jeg sikter til),

Anonymous poster hash: 2cde9...152

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig vet jeg hvor grensen går i vårt forhold, hva får deg til å tro noe annet. Det er en del som syns det er utafor, men også som syns flørting er innafor.

Som sagt flere ganger i tråden. Det går fort over og det går ikke utover mannen min på noe som helst måte.

Dagdrømme, syns du det er greit da? At man har heftige fantasier om andre, uten å flørte?

Anonymous poster hash: bad76...48a

Siden du svarte noen som svarte TS, regnet jeg med at du var TS når du ikke skrev noe annet. Gadd ikke sjekke AB-koden.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir i perioder med lange mellomrom lett betatt av andre menn. Gjerne perioder vi har mye å gjøre på hjemmebane, lite tid til hverandre og lite ork til å ha sex. Når dette skjer har jeg ingen problemer med å flørte når jeg treffer på personen. Følelsen av å være betatt og av å flørte gir meg mye energi, og hele meg sprudler. Resultatet av disse periodene er uten unntak at sexlivet mellom meg og mannen blir gjenopptatt, jeg tar ikke med meg den andre i senga, hverken fysisk eller i tankene. Jeg drar rett og slett hjem og har fantastisk sex med mannen. Så i bunn og grunn ser jeg kun at mannen drar fordeler av disse periodene. Selvfølgelig vet ikke mannen noe om dette, og så lenge jeg holder meg til litt dagdrømming og flørting ser jeg ingen grunn til at han skal vite.

Er det virkelig så ille å bli betatt av andre?

Jeg tar det forgitt at han også opplever å bli betatt av andre.

Anonymous poster hash: fb8a7...4a4

http://www.vg.no/forbruker/helse/kvinner-rammes-hardere-av-kjaerlighetssorg/a/23503201/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor får du så dårlig samvittighet overfor mannen din, dersom det er innafor i ditt forhold og han synes flørtingen din er helt grei? Jeg sikter til det du skriver om at du har dårlig samvittighet, tidligere i tråden (vet at du ikke er TS, det er ikke hi jeg sikter til),

Anonymous poster hash: 2cde9...152

Fordi ANDRE tydelig mener det er galt.

Anonymous poster hash: bad76...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...