Gå til innhold

Kjæresten sa han skulle til Trondheim og dro til Syden i stedet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tok en langhelg til Syden? Er det så nøye, da?

Anonymous poster hash: 77443...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Varsel alarmene mine hadde begynt å blinke kraftig hvis det var meg.. Ikke sikkert det er noe mer i det enn akkurat det han sier, men likevel. Hvordan hadde han tatt det om du gjorde det samme? Syns det er respektløs og et klart tillitsbrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er dere? Jeg hadde ikke godtatt dette. Fyr som snylter på deg og i tillegg drar til Syden på kompistur uten å si fra til samboeren? Nei takk...



Anonymous poster hash: 97263...462
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst ?!?!

Hahha !!

Jeg må nesten le...

Alvorlig talt.....hadde sendt han en melding om at jeg håpte han koser seg i syden, og at det var verdt det for dette hadde jeg aldri akseptert... DUMP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså dette er jo faktisk bare så latterlig at man kan ikke annet enn å le. Du gir selvsagt beskjed om at når han kommer tilbake til Norge så må han finne seg et annet sted å bo, for han slipper ikke inn hos deg noen gang igjen. Bare å begynne å pakke tingene hans med en gang.

Han har vel ikke tilfeldigvis bruker her inne han også? Som begynner på K?

Anonymous poster hash: 1a692...842

? :ler:

Anonymous poster hash: 32839...b7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette eksen din eller? Han som omtales i HI altså

Anonymous poster hash: 1a692...842

Ain't me. Sitter fast i vårt kalde land. Beklager å skuffe dramahungeren din.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok en langhelg til Syden? Er det så nøye, da?

Anonymous poster hash: 77443...133

Nei, det er ikke så nøye hvis man forteller det til kjæresten sin... Men å lyve om hvor man skal, for så å skjule det? Hallo?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså dette er jo faktisk bare så latterlig at man kan ikke annet enn å le. Du gir selvsagt beskjed om at når han kommer tilbake til Norge så må han finne seg et annet sted å bo, for han slipper ikke inn hos deg noen gang igjen. Bare å begynne å pakke tingene hans med en gang. Han har vel ikke tilfeldigvis bruker her inne han også? Som begynner på K? Anonymous poster hash: 1a692...842

Jeg er veldig enig i dette, det ER latterlig. Om man ikke har noe å skjule, så koster det ikke så mye som en kalori å opplyse om hvor man faktisk skal. At man lyver om noe så dumt er grunn god nok til å være særdeles skeptisk. Og Trondheim-Syden er ikke helt i samme nabolag akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, beklager at jeg ler men det er ganske komisk hele greien.

Jeg hadde droppet han fordi når kommunikasjonen er så elendig at man ikke opplyser at man skal befinne seg i et helt annet land, så er det kanskje på tide å gjøre det slutt. Når man er singel så kan man dra hvor man vil uten å informere en sjel om det. Det er ikke for å innskrenke noen frihet her men av respekt for den du bor med så er det greit å vite sånn ca hvor du befinner deg på planeten her. Folk flest sier ifra om de bare skal en tur på butikken, han her sier ikke ifra når han skal ut av landet.

Enn hvis du ikke fant det ut på egen hånd og han kom hjem , og du spurte;

"Hvordan var det i Trondheim da, kjære?"

"Nei, det ble Mallorca i stedet, vi tok oss en liten tur der og badet. Hva blir det til middag i dag da?"

"?????"

Anonymous poster hash: 32db2...1be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ain't me. Sitter fast i vårt kalde land. Beklager å skuffe dramahungeren din.

 

Ah, søren. Hadde vært typisk da ;)

Anonymous poster hash: 1a692...842

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

? :ler:

Anonymous poster hash: 32839...b7b

 

Hva var det som var morsomt? :)

Anonymous poster hash: 1a692...842

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send han en sms; Morna, ha det, favell! Tingene dine står på trappa når du kommer hjem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer litt på hvordan jeg skal gjøre her.

Vi har slitt litt den siste tiden. Han hjelper ikke så mye til med oppvask, og jeg har betalt for det meste av mat, selv om vi egentlig skal dele denne utgiften.

Han har snakket om å dra til Trondheim den kommende helgen, og jeg trodde han hadde bestillt billetter der. Han fikk beskjed om at flyet ble kansellert før jeg dro på jobb i dag, og jeg reflekterte ikke mer over det, før jeg åpnet PCen når jeg kom hjem fra jobb. Han hadde glemt å logge av emailen sin, og der lå det en bestilling til flyet utenlands. Det var jo ikke det han har fortalt meg. Jeg så gjennom, og han hadde bestillt billetten i går kveld.

Det jeg synes er rart er at han sa han var blakk, men det ser ut som han har kjøpt denne billetten selv. Den kostet jo noen tusen kroner, så begynner å lure litt hvor han fikk de pengene fra siden ikke han har hatt råd til å hjelpe med mat og slikt de siste ukene.

Sendte en melding og spurte hvordan det var i trondheim. Han han svarte han hadde ombestemt seg og dratt til syden en langhelg i stedet. Kompisene hans hadde visst betalt for billetten. Nå lurer jeg litt på hva jeg skal gjøre? Han har løyet om en del ting tidligere, og kjenner jeg ikke helt stoler på han. Tenker det virker litt suspekt, siden han visste han skulle til syden og ikke trondheim i går kveld? Han har jo ikke sagt noe om det før jeg spurte han på melding. Er ikke det normalt å gi beskjed om hvor man reiser på ferie når man er sammen?

Anonymous poster hash: e9f67...377

Høres ut som en utro fyr!

Anonymous poster hash: 628d3...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

Lyser utroskap lang vei. Send han en sms, hvor du skriver at nå har du satt sakene hans på trappa, og at det ikke er ditt ansvar hva som skjer med de mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tok en langhelg til Syden? Er det så nøye, da?Anonymous poster hash: 77443...133

I utgangspunktet ikke. Men å lyve er nøye.

Eller liker du at folk lyver til deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...