Gå til innhold

Gutt kjøpte barbiedokke - Far reagerer


WubWub

Anbefalte innlegg

Er det rart at gutter leker med barbie?

 

Jeg synes ikke det.

 

Kom til å tenke på at jeg leste ett sted at i Toy Story 1 var det vist meninga at Bo Peep skulle være Barbie, men Mattel mente at filmen ville floppe og ville ikke assosieres med prosjektet. Så vi kunne altså hatt en populær barnefilm der det var helt normalt for en gutt å leke med både Buzz, Woody og Barbie.

 

Jeg digga biler når jeg var barn. Og Barbie. Jeg er så glad for at i min familie fikk vi leker som vi var interessert i. Det eneste jeg ikke fikk som jeg ønska meg var fjernstyrt bil. De var for dyre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faren i den videon der er creepy. Han er en type som kunne latet som han var enig med det politisk korrekte for å sanke sympatipoeng. Han kan være manipulativ og vet hvordan han skal fremstå på en måte der andre liker han.

 

Ville ikke forundret meg om han lagde denne videon for at andre skulle se på han som en bra kar, mens han slår og kjefter på barna bak låste dører



Anonymous poster hash: edd6e...c29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Faren i den videon der er creepy. Han er en type som kunne latet som han var enig med det politisk korrekte for å sanke sympatipoeng. Han kan være manipulativ og vet hvordan han skal fremstå på en måte der andre liker han.

 

Ville ikke forundret meg om han lagde denne videon for at andre skulle se på han som en bra kar, mens han slår og kjefter på barna bak låste dører

Anonymous poster hash: edd6e...c29

 

 

Barna hans fremstår som lykkelige og glade, ikke underkuet og redde. Så teorien din deler jeg ikke

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig sak, for en fantastisk skjønn liten gutt! La barn få leke med de lekene de selv ønsker! Derimot så er det trist at dette er en nyhetssak :( . Vi burde ha kommet lengre enn som så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...