Gå til innhold

Egor Filipenko tatt for fyllekjøring!


bonsaijenta

Anbefalte innlegg

http://m.nettavisen.no/na24/propaganda/tv-2-profil-tiltalt-for-fyllekjring-med-238-i-promille/3422834815.html

Er det noen som synker lavt i mine øyne så er det barnemishandere og fyllekjørere. Han som virket som en jordnær type kan finne på å gjøre noe så dumt og utsatt seg selv og andre i fare. For en fjott!

Flaks for han at ingen ble skadet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://m.nettavisen.no/na24/propaganda/tv-2-profil-tiltalt-for-fyllekjring-med-238-i-promille/3422834815.html

Er det noen som synker lavt i mine øyne så er det barnemishandere og fyllekjørere. Han som virket som en jordnær type kan finne på å gjøre noe så dumt og utsatt seg selv og andre i fare. For en fjott!

Flaks for han at ingen ble skadet.

Bombe at de måtte dra inn Northug i dette... Hva med alle andre kjente personer som har kjørt i fylla? Hva med Martin Johnsrud Sundby feks.? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg undres over hvorfor de legger ut navn på noen kjente som fyllekjører mens andre ikke. Like etter Northug fyllekjørte så var den en annen kjent person som gjorde det samme uten å bli navngitt. Det sto noe sånn som " programleder i 20årene fyllekjørte..." Hvorfor driver de nærmest heksejakt mot Northug mens andre slipper billig unna?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg undres over hvorfor de legger ut navn på noen kjente som fyllekjører mens andre ikke. Like etter Northug fyllekjørte så var den en annen kjent person som gjorde det samme uten å bli navngitt. Det sto noe sånn som " programleder i 20årene fyllekjørte..." Hvorfor driver de nærmest heksejakt mot Northug mens andre slipper billig unna?

 

 

 

Red.: Oops, leste ikke innlegget ditt så nøye. 

Endret av Florence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok under et døgn, før de skrev at det var Northug. Mest fordi at kameraten tok på seg skylda først.

De la ikke skjul på at det var han som hadde vært involvert, fra starten av. Kom ganske tydelig frem, uten at de nevnte navn.

Endret av neiognei
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sprettballen

Jeg lurer på hva han tenkte med der og da.

 

Jeg ser for meg Homer Simpson som sier:  "I'm in no condition to drive... wait! I shouldn't listen to my self!  I'm drunk!", for så å sette nøkkelen i tenningen, og kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vg.no/rampelys/tv/skal-vi-danse-egor-jeg-er-tiltalt-for-noe-jeg-mener-jeg-ikke-har-gjort/a/23514409/ 

 

 Som småbarnsfar tar jeg sterk avstand fra kjøring i beruset tilstand, et standpunkt jeg alltid har hatt. Jeg er tiltalt for noe jeg mener jeg ikke har gjort, og det er derfor jeg lar det norske rettssystemet avgjøre dette. Skulle jeg bli dømt, vil jeg fortsatt mene at kjøring i beruset tilstand er helt uakseptabelt og noe jeg tar sterk avstand fra, skriver Filipenko. 

 

Skjønner ikke hva han mener her? Mener han liksom at blodprøvene viser feil resultat? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan jo f.eks "bare" ha sittet bak rattet, uten at bilen har vært på.

Ah, ja det kan jo hende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vg.no/rampelys/tv/skal-vi-danse-egor-jeg-er-tiltalt-for-noe-jeg-mener-jeg-ikke-har-gjort/a/23514409/ 

 

 Som småbarnsfar tar jeg sterk avstand fra kjøring i beruset tilstand, et standpunkt jeg alltid har hatt. Jeg er tiltalt for noe jeg mener jeg ikke har gjort, og det er derfor jeg lar det norske rettssystemet avgjøre dette. Skulle jeg bli dømt, vil jeg fortsatt mene at kjøring i beruset tilstand er helt uakseptabelt og noe jeg tar sterk avstand fra, skriver Filipenko. 

 

Skjønner ikke hva han mener her? Mener han liksom at blodprøvene viser feil resultat?

Fornektelse er en fin ting. Blackout gjør vel at de fleste vil fornekte. Han kjørte vel bilen i grøfta, i følge avisartiklene fra hendelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bra, Egor FYLLIpenko. Hadde egentlig litt sansen for fyren, men det gikk over...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor står det at han faktisk blei stoppa og ikke "bare" satt bak rattet? Og hvor blei han evt stoppa? VG-linken funker ikke:)

Edit: fant det nå 😝

Endret av Ljhh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare pinlig for han.. Og smålig.

Enig! Han burde egentlig bare lagt seg paddeflat og tatt straffen sin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det hadde jeg aldri trodd om han. Han virker så ordentlig og jordnær. Men alle kan gjøre feil :(

Jeg titta på ig-kontoen hans for en tid siden og da hadde han filmet en mann/dame som hadde spesielle klær. Dette var i nabolaget hans tror jeg. Man kunne høre latteren hans i bakgrunnen og mens han satt inne i bil i fart. Det er å henge ut folk. Godt ar han ikke er en av danserne i SVD, for han hadde ikke fått min stemme.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...